Ťaženie - Pri tomto ma dokonca napadli 2 druhy prsteňov, no neviem ktorý by bol lepší alebo by lepšie zapadal do hry. Napadla ma jedna celkom zaujímavá mechanika, ktorá by na prsteni robila to, že ak by v nejakom určitom rádiuse okolo vás bola nejaká vzácnejšia ruda ( malachit , krystal , striebro... ) tak by vám to do chatu napísalo, že niekde v okolí sa nachádza vzácna surovina ( prsteň by "zameral" prvú najbližšiu rudu, nie viac naraz) . Čím lepší prsteň, tým väčší rádius. Postupne by to písalo nejaké správy alebo hralo nejaké zvuky, ktoré by informovali hráča, že sa k tej rude približuje. Po vyťažení tej danej suroviny by bol nejaký cooldown, dajme tomu 60-120 sekúnd, aby ten prsteň nebol až tak moc OP.
Druhá možnosť ktorá ma napadla bola tá, že by ste s prsteňom mali šancu získať viac surovín z nejakých určitých rúd ( diamanty, uhlie, jantár,... ). Čím lepší prsteň, tým častejšie by dropoval bonusový drop. A jak by sa vlastne tento prsteň craftil ?
Bol by to vlastne prsteň vyrobený z malachitu ( Malachitový mistrovský prsten ), pre ktorý by ste potrebovali získať aj návod z archeologických ložísk. Vylepšoval by sa nejakými rôznymi počtami striebra, kryštálov alebo malachitu...
Max. rádius = 8 blockoch.
Rybárčenie + dungeony - Z rybárčenia by šli získať vlastne 2 prstene, jeden by bol konkrétne pre rybárčenie a druhý pre dungeony. Začneme s prsteňom pre rybárčenie. Tento prsteň by pridával šancu tzv. "dvojitého výlovu". Ako by to presne fungovalo? Bolo by to jednoduché, nahodíte si prut a pri výlove ryby by bola šanca, že sa ten úlovok "vyloví" 2x. Čím lepší by bol prsteň, tým viac % na aktivovanie tohto efektu. Prsteň by nedokázal zdvojnásobiť poklad, ale bola by šanca, že z 1 výlovu by ste dostali 2 rôzne alebo rovnaké poklady -> ak by ste normálne vylovili diamantovú truhlu a použil by sa tento efekt z prsteňu, nemali by ste 2 diamantové truhly z prsteňu, jedine že by sa vám pošťastilo, že by aj z toho druhého výlovu bola truhla.
Prsteň pre dungeony - tu ma napadla mechanika, ktorá tu už na serveri je, a to je efekt šťastia z talismanu. Tento by však fungoval trochu inak a to tak, že by bolo max. 5% na získanie bonusového lootu. Tento prsteň by ale nedokázal dropovať legendárne predmety ( drahokamy , zbrane,... diamantová truhla by dropovať asi mohla ) slúžil by iba na dropovanie bežných vecí a nanajvýš epic vecí ( prachy na solowb a dungeonovú surovinu, ako napríklad kameň duší v prusmyku... ). Pri talismane sú % dosť vysoké na dropnutie napríklad tej dungeonovej suroviny alebo prachu pre solowb a to v každom dungeone ( aspoň mi to tak príde ). Prsteň by zafungoval LEN ak ste bossovi/mobovi dávali dmg iba s týmto prsteňom v druhej ruke a mali ste na ňom topdmg ( prsteň by sa tak nedal zneužívať iba na lástovanie, že by ste dmgovali krystalickým a lástli bossa týmto špeciálnym, + by tento spôsob zabránil tomu, že ak by vám niekto vyžieral last hity, tak ten loot dostanete vždy, pokiaľ máte najvyšší topdmg ) Ak by sa prsteň aktivoval, dropol by vám maximálne 1 predmet z tohto efektu. Pre každý dungeon by boli iné % pre tie dané itemy, ktoré môžete získať. Fungovalo by to ako poklad pri rybárstve. Máte na to vlastne 5% a keď sa efekt aktivuje, tak by to ešte potom "rollovalo" item ktorý vám to výsledne dá. Pre príklad: 45% prach na solowb, 45% dungeonová surovina, 9% epic item, 1% diamantová truhla.
Tieto prstene by sa craftili a vylepšovali následovne:
Výroba prsteňu pre rybárčenie ( rybársky prsteň ) - perly + prášky z periel, návod pre výrobu by padal v miningu. ( suroviny na výrobu môžu byť iné, nič lepšie ma zatiaľ nenapadlo )
Vylepšoval by sa čiernymi perlami. Max. šanca na dvojitý výlov = 5%.
Výroba prsteňu pre dungeony ( prsteň šťastia ) - zlaté šupiny + návod pre výrobu z miningu.
Vylepšoval by sa práškami z hlavonožca. Max. šanca na bonusový drop = 5%.
Pre výrobu prsteňov by boli špeciálni obchodníci na /warp dilna a pre vylepšovanie by bolo dobré zakomponovať vylepšovaciu kovadlinu, aby tam boli nejaké % na úspešné/neúspešné vylepšenie, aby to nebolo tak ľahké vymaxovať. Bol by to ten istý spôsob vylepšovania ako u kryštalického prsteňu alebo prilby. Alebo je tu aj druhá možnosť a to taká, že by vylepšovanie nebolo "gamble" ale šlo by to za nejaký veľký počet týchto surovín postupne vylepšovať na max. úroveň.
Každý prsteň by mal maximálne 5 úrovní vylepšenia.
Malachitový prsteň - 4-8 blockový rádius ( 1-5 lvl )
- 1-5% šanca na bonusové suroviny ( 1-5 lvl )
Rybársky prsteň - 1-5% šanca na dvojitý výlov ( 1-5 lvl )
Prsteň šťastia - 1-5% šanca na bonusový loot ( 1-5 lvl )
Z tohto návrhu to je zatiaľ všetko. Ak máte nejaký dobrý nápad k tomuto návrhu, môžete ho tu pripísať. Ak sa vám niečo na návrhu nepáči, môžete to tu taktiež napísať a poprípade sa možno z toho vymyslí niečo lepšie. Ak ste to dočítali až do konca, tak Vám ďakujem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- GonkManSVK