Zdravím,
vím, že už se jednou solowb Kapitán Jack boostovalo, ale i přesto je jich zabitých o dost méně než Ilusionů. Protože je to dungeon od levelu 15, můj návrh zní tak, aby se pirátům snížily HP a zvýšila šance na prach + přidat šanci na šupinu a prášek z hlavonožce. Pak si myslím, že by Jack po takové době se konečně dostal do fáze, kdy by ho hráči začli farmit.
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#2S Kaštanem jsme kapitána farmili 2x, ztrávili jsme tam dohromady tak 3 hodiny. Dungeon je celkem jednoduchý i pro nováčky tudíž bych hp moc nesnižoval a droprate prachů možná trochu zvednout. Přidávat šupinu a prášek do dropu kapitána by nejspíše byl moc velký buff a najednou by se začal farmit místo všeho jiného. Navíc by přibylo soloWB, ze kterého budou hráči moct dropnout věci, které měly být původně jen z rybaření.
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#3zrovna včéra jsem se taky koukal že jack byl zabit naprosto minimálně
určitě by se mohli zvednout % na drop prachů/ ubrat potřebný počet na vytvoření jacka
určitě by se něco mohlo přidat k dropům ale šupina a prášek mi připadají trošku moc a nevidím v tom takový smysl, minule jsem navrhoval přidat k dropům slzu mořské panny a malou šanci i na zlatý klíč což si myslím že by dávalo smysl když je to pirát
určitě by se mohli zvednout % na drop prachů/ ubrat potřebný počet na vytvoření jacka
určitě by se něco mohlo přidat k dropům ale šupina a prášek mi připadají trošku moc a nevidím v tom takový smysl, minule jsem navrhoval přidat k dropům slzu mořské panny a malou šanci i na zlatý klíč což si myslím že by dávalo smysl když je to pirát
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#4To se mi líbí, obě věci bych docela s radostí přivítal.josef04 píše: slzu mořské panny a malou šanci i na zlatý klíč což si myslím že by dávalo smysl když je to pirát
+ Bych osobně snížil cenu o 1 úlomek a přidal 100% na 1-3 pirátské mapy (stejně jsou skoro k ničemu).
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#5Ono je to poměrně těžký. Zlatý klíč i slza, smysl to dává a bylo by to fajn. Ale narovinu si řekni, přinutí tě slza a zlatej klíč aby ses sebral a šel ho farmit?
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#6jj, ked uz tak zvysit body za zabitie do ilusiona a znizit pocet potrebnych ulomkov na kamenCzechMinerCZ píše: ↑29 pro 2020 18:34Ono je to poměrně těžký. Zlatý klíč i slza, smysl to dává a bylo by to fajn. Ale narovinu si řekni, přinutí tě slza a zlatej klíč aby ses sebral a šel ho farmit?
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#7tak, házet k jackovi co je pirat demonak mi nedává úplně smysl+ je pro level 15, je jasný že se nevyrovná solo WB pro vyšší levelCzechMinerCZ píše: ↑29 pro 2020 18:34Ono je to poměrně těžký. Zlatý klíč i slza, smysl to dává a bylo by to fajn. Ale narovinu si řekni, přinutí tě slza a zlatej klíč aby ses sebral a šel ho farmit?
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#8Body bych úplně nepřidával, jelikož se farmí jednoduše a ty body by byly oproti jiným, kteří se farmí hůř a dávají méně bodů ,nevyvážené. Se snižováním úlomků asi není problém.
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#9Zní to dobře, ale člověka to farmit nedonutí, naopak např. třeba od zlovlka, který se farmí velmi jednoduše, rychle a je z něj šance na drahokam země.
Re: Boost solowb Kapitán Jack
#10Souhlasím s lehkým nerfem hp kostíků, i s buffem droprate prachů, dále si myslím že slza mořské panny (100% malá a šance na velkou) donutí dost lidí ho farmit, neboť je o tyto věci trošku nouze. Jinak bych i přidal malinkou šanci na prášek z hlavonožce, aby měl nějaký drop nad 300K. Šupina mi přijde overkill, na to je hanus, neptun a rybaření.