Již delší dobu si pohráváme s myšlenkou vlastním systémem pro skillování vaší postavy, protože MCMMO v dnešní době a s nastavením, které má je pro nás zbytečně komplikované a ani zdaleka né vyhovující vzhledem k serveru, který budujeme. Rádi bychom vytvořili jednoduchý, ale originální systém se skillováním, díky kterému například bude možné skillovat i unikátní věci jako kosy, nebo kopí. Zatím vše házíme na papír jako naprosto prvotní koncepty ale rád bych vás s touto možností seznámil. Teoreticky bychom mohli i vytvořit speciální bojovou CLASS, se kterou a pouze s ní by hráč mohl vylepšovat třeba Lučistnické skilly (kuš, luky), nebo rytířské (Meče, sekery), válečnické (kopí, kladiva, kosy)... co vy na to ?
Co vše by mělo jít skillovat:
Luky
Meče
Sekery
Kopí
Kuše
Kosy
Kladiva
Krumpáče
Lopaty
Motyky
Re: Vlastní Epes skill systém
#2Jako rozdělit classu a každá classa by své zbraně expila lépe není špatný nápad avšak pod pojmem classy si představuju i jiné atributy jako třeba rozdílný počet životů, rychlost či obranu.
Tohle se mi ale líbí, čím více způsobů hraní tím zajímavější to bude
Tohle se mi ale líbí, čím více způsobů hraní tím zajímavější to bude
Re: Vlastní Epes skill systém
#3taky to podle Destriho vidím na ty specializace těch class aby se všechny dali nějak lépe rozvíjet
já jsem teda Pro
já jsem teda Pro
Re: Vlastní Epes skill systém
#4jako bylo by to urcite fain ale chtelo by to i deffensivni classy a nebo podporujici classy jinak by to byl nice napad zas by se server trochu vice rozdelil / ze by hrac mel vice moznosti .. a to by bylo fain
Re: Vlastní Epes skill systém
#7Zcela upřímně spíše bych byl pro něco jako MCMMO, s lehkým výběrem "Zapnutého skilltree pro daný moment" (Lučištník, Válečník, Rytíř atd.) Které umožní používat skilly navíc.
Např, při získání za Rytíře určitého levelu meče, by jste mohli nepříteli způsobovat krváceni atd., ale Jinak by hráč mohl používat stále libovolné věci, jako luk bez ohledu na to jestli je rytíř, nebo něco lučštník, jen by v daný moment by nemohl používat skill na luk.
Vyloženě CLASSY, co znáte z různých her, typu tank, mág, healer, si nejsem jist, že by bylo reálné v našich podmínkách tvořit, čekali by jste na to měsíce, protože vybalancovat něco takového jako classy a upravovat třeba HP, obranu a různé další staty, to by opravdu vyžadovalo maximální soustředění po mnoho měsíců, aby to opravdu nějak vypadalo a nebylo to od boku.
Takže asi by bylo záhodno to spíše pojmenovat zapnutý skill tree
Co by se mi líbilo aby šlo levelovat je ještě navíc:
(a to je velký spoiler)
Např, při získání za Rytíře určitého levelu meče, by jste mohli nepříteli způsobovat krváceni atd., ale Jinak by hráč mohl používat stále libovolné věci, jako luk bez ohledu na to jestli je rytíř, nebo něco lučštník, jen by v daný moment by nemohl používat skill na luk.
Vyloženě CLASSY, co znáte z různých her, typu tank, mág, healer, si nejsem jist, že by bylo reálné v našich podmínkách tvořit, čekali by jste na to měsíce, protože vybalancovat něco takového jako classy a upravovat třeba HP, obranu a různé další staty, to by opravdu vyžadovalo maximální soustředění po mnoho měsíců, aby to opravdu nějak vypadalo a nebylo to od boku.
Takže asi by bylo záhodno to spíše pojmenovat zapnutý skill tree
Co by se mi líbilo aby šlo levelovat je ještě navíc:
(a to je velký spoiler)
- Vampirismus
- Nekromancii/černou magii (ve hře už jste na podobnou zmínku mohli narazit )
Re: Vlastní Epes skill systém
#9+1 pro Dese, definitivní výběr classy, kde každá classa má výhody a nevýhody oproti jiné
Re: Vlastní Epes skill systém
#10jako zní to hezky ale někdo to pak musí zrealizovat... takže budeme realisti a budeme zvažovat skilltree výběr