Re: nezničitelné armory

#12
gamemaCZ_LP píše: Dejme tomu, že každý hráč má dva sety brnění. Ty se zničí průměrně za hodinu, takže každou hodinu je potřeba jedno RK.
Upřímně řečeno já za tu hodinu, někdy ani ne, zničím všechny sety co mám a použiju nejméně 3 RK. To co jsi tu napsal je dobrý příklad, ale poněkud optimistický.
OniWolf píše: ekonomiku by to nezničilo prostě tedka se v jednom kuse ničí armory a je to hrozné tak často používat RK
To je jako bys chtěl přidat nekonečnou benzínovou pumpu.. Auto by si pořád jezdilo a nemusel bys nic platit. To by taky ekonomiku zlikvidovalo.

Armory se pořád ničí a právě TO udržuje ekonomiku v chodu.

Re: nezničitelné armory

#14
Tak jednak, je to velký zásah do rozjeté ekonomiky, protože by v moment Rk ztratili na hodnotě a defakto by to byl podvod na hráče, kteří si za PP (zakoupených) RK koupili a onak, že repair kit, byl a je, důležitý item v ekonomice, zkušenější pochopí. Navíc, nedělal bych předčasné manévry, legendární zbroje se budou dát vylepšit a možná stejně jako krystal helma (drahokam vody -> přidání dura, drahokam vzduchu -> nezničitelnost).

Re: nezničitelné armory

#15
ono uplne neznicitelny jako takovy je dost op :D ale co dat na magicke zbroje (ty s special dura) neco jako ze kdyz to klesne na 1 tak se to dal nenici ale dava to nejaky hodne velky debuff ? neco jako slow4 weak4 atp spise se snazim pracovat s danym konceptem a upravit ho :D

Re: nezničitelné armory

#16
LordLait píše:
03 srp 2018 08:24
ono uplne neznicitelny jako takovy je dost op :D ale co dat na magicke zbroje (ty s special dura) neco jako ze kdyz to klesne na 1 tak se to dal nenici ale dava to nejaky hodne velky debuff ? neco jako slow4 weak4 atp spise se snazim pracovat s danym konceptem a upravit ho :D
Vůbec, ničí to ekonomiku. Jestli mluvíš o artuš setu, nebo chimerské zbroji, tak je jen dobře, že se zničí, protože právě TO hýbe ekonomikou.

Jednoduše řečeno, v tomhle případě bych byl nekompromisní.