Několik návrhů

#1
Zde vypíšu několik možných návrhů, které by mohli obohatit server.

OP monstra
Všiml jsem si, že Pirátský důstojník a Vlkodlaci jsou OP, ale tím způsobem, že mají hroznou rychlost. DMG je v pohodě. Hlavní problém je u Důstojníků kde jim nelze moc utéct. (Ale od toho slouží návrh od Epese, zde: viewtopic.php?f=11&t=858 ) (Snad se to pořeší)

Rozmanitost dungeonů
Každý momentální dungeon až na Pekelný, ale ten je také něco jako veliká jeskyně, jsou prostě jeskyně. Ano, jsou krásně postavené, nadesignované a účelové. Ale s momentálním počtem dungeonů bych počítal, že aspoň 2 nebudou jeskyně. Není to příliš originální. Samozřejmě vím, že přibude do Horského průsmyku další dungeon, ale jak to tak vypadá bude to opět nějaká jeskyně nebo katakomby, prostě něco pod zemským povrchem. Tak mně napadlo například stavět dungeony, které jsou ohraničeny stromy a mezi mezerami mezi stromy by byly různé keře, stavby nebo prostě bariéra. Bylo by to třeba na nějakém válečném poli (otevřená krajina). Nebo třeba ve velikém hradu, zámku atd... Také třeba udělat protáhlý průsmyk, něco jako Průsmyk Uriag z Epesu 2. Aby se to trochu osvěžilo od těch jeskyní. Ale všechny dungeony by se nemusely nacházet jenom v Hlavním světě, některé skupinové (viz. Arighol z Epes 2) nebo "sólové" by se nacházeli v Chiméře, Spectře, Asianu,.... A teď k vlastnostem dungeonů. Některé dungy by třeba mohly být veliké bludiště s worldbossem / bossem uprostřed, nebo by tam mohlo být lávové jezero a přes něj parkour, aby to opět nebylo tak suché. Nebo více pater atd ..

Magie, hůlky, kouzla, zbroje

Na serveru by se různě a vyskytovali kouzelné předměty, hůlky a zbroje. Hůlky by vyvolávali různé kouzla, třeba zmražení na 2 sekundy nebo ohnivou kouli a ta by následně dotyčného zapálila. atd... Zbroje, které by jako na Epesu 2 přidávali třeba i o trošku víc hp. Nebo dávali různé efekty. Například, kraťoučkou regeneraci, resistenci nebo sílu, samozřejmě tyto kouzelné předměty by byly dost drahé a těžko získatelné. A jednalo by se vždy jenom o set helmy, chestplatu a hůlky (zbraně).

Možnost rozvětvit hl. příběh

Bylo by dobré, aby se člověk mohl v hlavní questové linii rozhodnout na jakou stranu se přidá atd..., například ten, kdo by se přidal ke zlu by se musel utkat s duchem Sightera nebo nějakým gardistou. Bylo by to určitě lepší než přímo naservírovaný příběh dobra, který musíš splnit. V určitém bodě by jsi se mohl přidat na zlou stranu a příběh by se jemně, jak dialogy, NPC tak i stavbami odvíjel od té druhé části.

Tímto děkuji za přečtení a možných reakcí.
Naposledy upravil(a) Zagur dne 22 srp 2018 13:18, celkem upraveno 2 x.

Re: Několik návrhů

#3
Zagur píše:
21 srp 2018 19:51
Bylo by dobré, aby se člověk mohl v hlavní questové linii rozhodnout na jakou stranu se přidá atd...
Myslím si že v jednom z nových questu je trošičku naznačeno že se budeme muset rozhodnout samy.. Myslím že to bylo v questu Krysí Píseň, krysař na konci questu řekl/napsal něco ve stylu: "Nicméně bohové si tě vyvolili k velkému úkolů. Ale pamatuj, že se jednogo dne budeš moci rozhodnout ty ne bohové jak celý příběh skončí!" (Okopíroval jsem půlku toho dialogu) takže myslím že se vážně budeme moci rozhodnout my za jakou stranu půjdem.

Re: Několik návrhů

#5
Souhlasím s rozmanitostí, taky mi připadá zlé a špatné, zlozvyk z E2, všechno u sebe. Zdá se mi, že by dungeony, mohly být i dál od sebe, viz E2 Asian a Pekelna brana v jedné hoře...
Magie apod. je trochu složitější ale třeba svitek co dával blesky byl taky na E2, rozhodně bych i jako blesky samy o sobě, přidal jako zajímavé efekty, třeba WB o velikosti Gianta, místnost velká jako katedrála a všude blesky, to by byla řežba!

Re: Několik návrhů

#6
DesTrixPlayer píše:
21 srp 2018 20:47
Souhlasím s rozmanitostí, taky mi připadá zlé a špatné, zlozvyk z E2, všechno u sebe. Zdá se mi, že by dungeony, mohly být i dál od sebe, viz E2 Asian a Pekelna brana v jedné hoře...
Magie apod. je trochu složitější ale třeba svitek co dával blesky byl taky na E2, rozhodně bych i jako blesky samy o sobě, přidal jako zajímavé efekty, třeba WB o velikosti Gianta, místnost velká jako katedrála a všude blesky, to by byla řežba!
Určitě ano, ty kouzla by to obohatila a to s tím rozmístěním dungeonů je také dobrá připomínka, např dungeon Divokých a Vlkodlaků...

Re: Několik návrhů

#7
Zagur píše: OP monstra
Všiml jsem si, že Pirátský důstojník a Vlkodlaci jsou OP, ale tím způsobem, že mají hroznou rychlost. DMG je v pohodě. Hlavní problém je u Důstojníků, kde jim nelze moc utéct. (Ale od toho slouží návrh od Epese, zde: viewtopic.php?f=11&t=858 ) (Snad se to pořeší)
K tomu prvnímu se asi úplně vyjadřovat nebudu. Taky s vlkodlakama mám problém (u důstojníků jsem po 1.8 pvp updatu ani nebyl :D), ale to je spíš tím, že jsem špatný než tím, že by to bylo špatně udělané :D . Takže tady opravdu nevím.
Zagur píše: Rozmanitost dungeonů
Každý momentální dungeon, až na Pekelný, ale ten je také něco jako veliká jeskyně, jsou prostě jeskyně. Ano, jsou krásně postavené, nadesignované a účelové. Ale s momentálním počtem dungeonů bych počítal, že aspoň 2 nebudou jeskyně. Není to příliš originální. Samozřejmě vím, že přibude do Horského průsmyku další dungeon, ale jak to tak vypadá, bude to opět nějaká jeskyně, nebo katakomby, prostě něco pod zemským povrchem. Tak mně napadlo, například stavět dungeony, které jsou ohraničeny stromy, a mezi mezerami mezi stromy by byly různé keře, stavby nebo prostě bariéra. Bylo by to třeba na nějakém válečném poli (otevřená krajina). Nebo třeba ve velikém hradu, zámku atd... Také třeba udělat protáhlý průsmyk, něco jako Průsmyk Uriag z Epesu 2. Aby se to trochu osvěžilo od těch jeskyní. Ale všechny dungeony by se nemusely nacházet jenom v Hlavním světě, některé skupinové (viz. Arighol z Epes 2) nebo "sólové" by se nacházeli v Chiméře, Spectře, Asianu,.... A teď k vlastnostem dungeonů. Některé dungy by třeba mohly být veliké bludiště s worldbossem / bossem uprostřed, nebo by tam mohlo být lávové jezero a přes něj parkour, aby to opět nebylo tak suché. Nebo více pater atd ..
S tímto určitě souhlasím. Jestli se nepletu, máme 5 dungeonů (připravuje se šestý), a kromě jednoho všechny vypadají prakticky stejně. Jak píšeš, ocenil bych nějaké originální lokace dungeonů jako válečné pole, nějaká lokace ve vzduchu (něco jako Dalaran ve wowku), nebo mi teď připravovaný horský průsmyk připomíná takovou GoT atmosféru, tak třeba uvnitř nějakého hradu. Nebál bych se i trochu přizpůsobit těm fightům s MM bossama prostředí, jelikož teď, když vyskáčete někam vysoko, tak se to bere jako bugování, což mi upřímně přijde občas jako nesmysl. Udělal bych některé bosse tak, aby šli zabít jen tehdy, když budete plně využívat terén a okolní prostředí.
Zagur píše: Magie, hůlky, kouzla, zbroje

Na serveru by se různě a vyskytovali kouzelné předměty, hůlky a zbroje. Hůlky by vyvolávali různé kouzla, třeba zmražení na 2 sekundy, nebo ohnivou kouli a ta by následně dotyčného zapálila. atd... Zbroje, které by, jako na Epesu 2 přidávali, třeba i o trošku víc hp. Nebo dávali různé efekty. Například, kraťoučkou regeneraci, resistenci, nebo sílu, samozřejmě, tyto kouzelné předměty by byly dost drahé a těžko získatelné. A jednalo by se vždy jenom o set helmy, chestplatu a hůlky (zbraně).
Opět pro, na Epesu 2 pár takových itemů bylo (jmenovitě třeba svitek blesku, hůlka země nebo jak se jmenovala). Nebyly ale moc využívané, protože pořádně nebylo jak jich získat větší množství/jak je využít. Hodně by se mi líbil třeba systém, kdyby se někde z nějakých vzácných surovin dala u shopkeepera vyměnit třeba hůlka, která by neměla žádný efekt. Pak by se na ni v Eglamorově dílně přidělal nějaký drahokam a podle toho by pak získala nějaký efekt (třeba hůlka země - slowness, hůlka ohně - vystřelení fireballu nebo něco takového). Dále, nevím, jestli by toto bylo úplně možné, ale ocenil bych nějaký epmmo skill Kouzelnictví, který by se zvyšoval používáním těchto hůlek nebo třeba nějakými svitky, jako jsou koňské výcviky. Čím větší level toho skillu, tím silnější efekty/kratší cooldown atp. Teď už si opravdu vymýšlím blbosti, tak jdu radši dál.
Zagur píše: Možnost rozvětvit hl. příběh

Bylo by dobré, aby se člověk mohl v hlavní questové linii rozhodnout na jakou stranu se přidá atd..., například ten, kdo by se přidal ke zlu by se musel utkat s duchem Sightera, nebo nějakým gardistou. Bylo by to určitě lepší, než přímo naservírovaný příběh dobra, který musíš splnit. V určitém bodě by jsi se mohl přidat na zlou stranu a příběh by se jemně, jak dialogy, NPC tak i stavbami odvíjel od té druhé části.
Já osobně si myslím a doufám, že něco takového bude. Obecně questy na Epesu (kromě excaliburu) se mi zdají takové jednobarevné. Už jsem tuším někde psal, že bych ocenil i další takové questy jako excalibur (plugin quest s nonplugin endingem), který by se ale zatajil a pak by to nonplugin pokračování našlo jen pár hráčů. Teď ale odbočuju od tématu, takže k tomu výběru - na Epesu 2 tak byla sestavená hlavní příběhová linka a rozhodně to ničemu neuškodilo. Vím, že to pak dá daleko víc práce udělat, ale ocenil bych takovou možnost výběru třeba i u jiných, vedlejších questů (jestli nějaké takové non-plugin doplňkové questy teda budou).

Už ani nevím, co psát, tak to tu uříznu.
Chudszy

Re: Několik návrhů

#8
OP monstra
Jednoznačně jejich podoba není u konce, a ještě projdou lehčí úpravou, ale v současné době se budeme zaměřovat na další věci.

Rozmanitost dungeonů
Bohužel, k orkům, vlkodlakům a lapkům zkrátka jeskyně a podzemní prostory patří. Však se také říká "dungeon". Další věcí je, že otevřené prostředí je daleko horší na přípravu, a samotné použití bossů, kteří se pak dají ušípovat v příliš otevřených prostranství. Pro hráče je pak otevřené prostředí až příliš jednoduché. Každopádně dungeony v podzemí to rozhodně neskončí :) bude spoustu zajímavých míst, a velkých sálů, kde se utkáte s velmi zajímavými nepřáteli. Plánujeme toho opravdu hodně.
Ale nechtěli jsme všechny možnosti vyplýtvat na začátek :) spoustu parádiček si šetříme... ;-)

Magie, hůlky, kouzla, zbroje
Ano plánujeme jednoho dne připravit speciální část magie, ale stále pracujeme na základních mechanismech a tedy to ještě chvíli potrvá. Na E2 bylo spoustu věcí, které ale neměly moc velký význam a nebyly navzájem propojené. Zde chceme dělat pár magických předmětů, které budou zapadat a stane se z toho možná i dokonce speciální skill... už jsme kdysi zmínili třeba potenciální nekromancii :)

Možnost rozvětvit hl. příběh
Ikdyž by to bylo fajn i u vedlejších questů mít na výběr takový questík co bys dělal třeba 30 minut my bychom nedělali 20 hodin a víc jako je teď, ale klidně 40 - 50 hodin čistého času... a to je fakt strašné, na to, že to hráči jen proběhnou, řeknou fajn quest a ptají se, kdy bude quest další. Proto vedlejší questy budou jen velmi vyjimečně obsahovat možnost rozhodnutí, ale i takové se objeví :)
cron