Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#1
Zdravím, jelikož si myslím, jako spousta ostatních, tak pevnosti celkově zabírají moc času, obzvlášť o školním roce, kdy je 5 hodin pevností dost velký kus dne.

Proto zde navrhuju, nový systém pevností.
Ten by fungoval jednoduše,
[15:00] ---> Skupinový dungeon (spawn, něco jako na E2 pekelka) ---> [17:00] Fragment vládce pro všechny (Protože pevnosti budou až později) ---> [17:30] ---> Aktivace pevností (+ frakce, co sebere fragment, by mohla dostat určitý boost při zabírání pevností (případně rovnou celé...)
[19:30] Konec zabírání pevností ale buffy pokračují až do 20:00 (Tuto půlhodinu frakce která má pevnost, má na půl hodiny zaručený buff i pevnosti), 20:05 vyhlášení ftop den.

Dále mne napadlo, že by se buffy otevíraly postupně, tzn.
[1. získaná pevnosti] -> Fire Resist, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> Fire Resist, [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> Resist (Fire Resist + Resist)
nebo
[1. získaná pevnosti] -> Fire resistence, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> místo Fire resistence => resistence [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> místo resistence => srdíčko navíc
Avšak k tomuto návrh je potřeba popřemýšlet i s tím, že pravděpodobně vítězný klan, bude mít srdce celý týden, zda by to nebylo moc OP (Dvě srdce, Srdce a Resist...)

Myslím, že tento návrh vyhovuje všem maximálně jak to jen jde, zkrácená doba, intenzivnější zábava, více volného času, volný prostor pro více aktivit (Musí snad být jasné, že pevnosti nemůžou být jediným denním eventem napořád.)

Tento návrh podávám jako inspiraci pro Epese, který plánuje update pevností, pod příspěvkem čekám racionální objektivní odpovědi a ne frakční forum pevnosti ;)

Re: Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#2
Je to hodně velká změna a já k ní mam převážně neutrální názor.

Věc, kterou bych rozhodně podpořil je aby pevnosti začínaly déle. Jsem si jist, že nejsem sám, kdo se do 15:00 domů rozhodně nedostane. Každý den krom pátku, kdy končím v 1, mám školu do 15:00 a kdybych se hodně snažil, dostanu se domů cca v 15:05-15:15. Na jednu stranu si rád na pevnostech zabojuju, ale na druhou stranu, nechci svůj život kvůli tomu nijak ovlivňovat a hnát se domů na kostičky jak hyperaktivní děti za sladkostma. Je to pak strašně demotivující a přestává mě to úplně bavit. Podle mě ty pevnosti trvají moc dlouho, mohlo by se to zkrátit, nebo prostě jen posunout, třeba na začátek v 16:00 (nejlépe 16:30) a konec 21:00. Zase by tu někdo mohl namítat, že mladší část komunity by měla zase problém s tímhle, takže mi přijde adekvátní ty pevnosti proste zkrátit.

Re: Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#3
[15:00] ---> Skupinový dungeon (spawn, něco jako na E2 pekelka) --->
- To neznie zle a myslím že by to bolo iba prínosom pre server.

[17:00] Fragment vládce pro všechny (Protože pevnosti budou až později)
-Toto je podľa mňa blbosť pretože nemôžeš pustiť na frag frakce čo pre to nič neurobili... Keď tak už by som navrhoval že na frag možu frakce čo maju min napr. 100 bodu na /ftop den (Samozrejme ak by sa to časovo zmenilo...)

---> [17:30] ---> Aktivace pevností (+ frakce, co sebere fragment, by mohla dostat určitý boost při zabírání pevností (případně rovnou celé...)
-Frakce čo zobere frag by mohla dostať 1 pevnosť... To neznie zle.

[19:30] Konec zabírání pevností ale buffy pokračují až do 20:00 (Tuto půlhodinu frakce která má pevnost, má na půl hodiny zaručený buff i pevnosti), 20:05 vyhlášení ftop den.

Dále mne napadlo, že by se buffy otevíraly postupně, tzn.
[1. získaná pevnosti] -> Fire Resist, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> Fire Resist, [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> Resist (Fire Resist + Resist)
nebo
[1. získaná pevnosti] -> Fire resistence, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> místo Fire resistence => resistence [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> místo resistence => srdíčko navíc
Avšak k tomuto návrh je potřeba popřemýšlet i s tím, že pravděpodobně vítězný klan, bude mít srdce celý týden, zda by to nebylo moc OP (Dvě srdce, Srdce a Resist...)
-Nezdá sa mi ani jedna možnosť ale prikláňam sa k prvej.
Myslím, že tento návrh vyhovuje všem maximálně jak to jen jde, zkrácená doba, intenzivnější zábava, více volného času, volný prostor pro více aktivit (Musí snad být jasné, že pevnosti nemůžou být jediným denním eventem napořád.)

Re: Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#6
Co se týče časů pevností tak jsem rozhodně + S fragem před pevnostmi... tak mohlo by se to vyzkoušet jako nějaký zábavný pokus, ale ještě bych to do budoucna poupravil, co se týče stakovaných buffů, tak bych tomu opět dal čas a zkusil to.
Ten Raid dungeon bych dal... no klidně i od těch 15:00 protože na E2 takhle taky byla pekelka a nikdo neměl keci.

Re: Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#8
DesTrixPlayer píše: Zdravím, jelikož si myslím, jako spousta ostatních, tak pevnosti celkově zabírají moc času, obzvlášť o školním roce, kdy je 5 hodin pevností dost velký kus dne.
Proto zde navrhuju, nový systém pevností.
Ten by fungoval jednoduše,
[15:00] ---> Skupinový dungeon (spawn, něco jako na E2 pekelka) ---> [17:00] Fragment vládce pro všechny (Protože pevnosti budou až později) ---> [17:30] ---> Aktivace pevností (+ frakce, co sebere fragment, by mohla dostat určitý boost při zabírání pevností (případně rovnou celé...)
[19:30] Konec zabírání pevností ale buffy pokračují až do 20:00 (Tuto půlhodinu frakce která má pevnost, má na půl hodiny zaručený buff i pevnosti), 20:05 vyhlášení ftop den.

- Jak psal Šnek.. já sám se dostanu domu až nějak v 15:30 a hnát se domů taky nechci :D Takže bych to možná dal na 16:00 (cca)
- Fragment pro všechny by nemusel být špatnej.. na E2 to tak fungovalo a za zkoušku by to určitě stálo :D
- s koncem pevnosti určitě souhlasím (y) Akorát tu je problém jestli by to fakticky šlo udělat tak, aby to dávalo buffy ikdyž jsou vyplé pevnosti :D

DesTrixPlayer píše: Dále mne napadlo, že by se buffy otevíraly postupně, tzn.
[1. získaná pevnosti] -> Fire Resist, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> Fire Resist, [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> Resist (Fire Resist + Resist)
nebo
[1. získaná pevnosti] -> Fire resistence, [2. získaná pevnost (včetně předchozí)] -> místo Fire resistence => resistence [3. získaná pevnost (včetně předchozí) -> místo resistence => srdíčko navíc
Avšak k tomuto návrh je potřeba popřemýšlet i s tím, že pravděpodobně vítězný klan, bude mít srdce celý týden, zda by to nebylo moc OP (Dvě srdce, Srdce a Resist...)

- Jako u tohodle nevím co by bylo lepší :D oboje zní hodně dobře a v celku mi je jedno co z toho by tam bylo :D

DesTrixPlayer píše: Myslím, že tento návrh vyhovuje všem maximálně jak to jen jde, zkrácená doba, intenzivnější zábava, více volného času, volný prostor pro více aktivit (Musí snad být jasné, že pevnosti nemůžou být jediným denním eventem napořád.)
+1

Re: Pevnosti, racionální návrh, racionální odpovědi.

#10
Když sem navrhl frag pro všechny a ty si jednoduše napsal že je to hloupost. Ohledně měnění fragů bych to nechal až po dalším vládci ať si nějaká frakce pak nemůže stěžovat že jen díky tomuto návrhu začali prohrávat takže na konci měsíce sem PRO aby se z fragem něco dělalo. A jak někdo psal že na E2 to bylo taky od 15:00 ten dung.. a nikdo neměl kecy tak by si měl uvědomit že na Epes 3 nehrají lidi kteří se učí třeba 5 hodin denně nebo jen sedí na prdeli doma a nic nedělají většina lidí co je teď na epesu je teď na střední a tam se podle mě fakt neučí jen pár hodin a v 14:30 se jde domu podle mě by čas 16:00 byl ideální a toto je dle mého + takže bych byl PRO. A jak psal tuším _eskaron_ ohledně zdvojnásobení bodů je to absolutní hloupost v takové pozdní fázi /ftop rok možná tak na konci roku ale teď bych to nechal jak to je. Nikdo s tím neměl problém a někde po 5-4 měsících začal takže by mě zajímalo co se změnilo. :)