Re: První klanová válka - postřehy a dojmy, co třeba opravit

#7
Spawny Spawny by měli být nedostupné pro enemy, aby po tom, co se připojí do CW, tak dostane spawnkill.
Odměny Zvýšit odměny? Možná zvýšit odměny, vím že jsme scrubs ale i další odměny nejsou moc svaté.
idk ale já si myslím, že na bude lepší přidat mcmmo stejnak, na sekery, meče a alchemy protože to je jediné řešení jak se zbavit problému toho, že je zde nevyrovnanost v klanech, nebo prostě udělat něco, co dává plošný damage, jediný tu je meč no a to jako hh xd

Re: První klanová válka - postřehy a dojmy, co třeba opravit

#8
Děkuji hráčům co nahlašují problémy, /klan war leave bude opraven a to samé proběhne s rupáním zbrojí přátel :)
phiwings99 píše:
01 úno 2019 19:20
Špatné počítání killů - půlku to skoro nezapočítá
Já bych spíše řekl, že to špatně počítá smrti a killy správně. V mnoha případech totiž hráč dostane tzv. double kill a ochrana proti přičítaní více bodů je aktivována jen na zabití.
DesTrixPlayer píše: Spawny Spawny by měli být nedostupné pro enemy, aby po tom, co se připojí do CW, tak dostane spawnkill.
Odměny Zvýšit odměny? Možná zvýšit odměny, vím že jsme scrubs ale i další odměny nejsou moc svaté.
idk ale já si myslím, že na bude lepší přidat mcmmo stejnak, na sekery, meče a alchemy protože to je jediné řešení jak se zbavit problému toho, že je zde nevyrovnanost v klanech, nebo prostě udělat něco, co dává plošný damage, jediný tu je meč no a to jako hh xd
Tady se trochu bojím, že by taky mohl jeden klan campit ve své base a vybíhat jen tak, aby si nepoškodil skore a v příhodný čas opustili klanovou válku. Na E2 jsme to vyřešili tím, že hráči museli běhat pro kořisti, aby se dostali do pole a mohli tak získat odměnu. Co se týká odměn, počkejte ještě na dobu, až začnete získávat klanové žetony :). Proto jsem zde nastavil systém, kdy se hráč může objevit na 4 možných spawn místech. Zdá se mi to tak nějak lepší, než být úplně nedostupný před nepřítelem. Ale třeba vás napadne systém, který nebude výhodný pro campery :)

Mcmmo tam se obávám, že po roce tvorby vlastního systému nevrátíme na server systém, který nebyl kompatibilní s našim obsahem a půlka věcí by byla vypnutá. Ale možné je, že budeme zvažovat speciální plošný buff pro některou zbraň.

Re: První klanová válka - postřehy a dojmy, co třeba opravit

#9
Epes píše:
01 úno 2019 19:37
Děkuji hráčům co nahlašují problémy, /klan war leave bude opraven a to samé proběhne s rupáním zbrojí přátel :)
phiwings99 píše:
01 úno 2019 19:20
Špatné počítání killů - půlku to skoro nezapočítá
Já bych spíše řekl, že to špatně počítá smrti a killy správně. V mnoha případech totiž hráč dostane tzv. double kill a ochrana proti přičítaní více bodů je aktivována jen na zabití.
No ono to nebude jen těma "double killama". Já jsem podle /level dal 37 killů a v klanových statech se mi započítalo jen 14m takže to nevychází nijak ani s double killama.

Re: První klanová válka - postřehy a dojmy, co třeba opravit

#10
negjo píše:
01 úno 2019 20:07
Epes píše:
01 úno 2019 19:37
Děkuji hráčům co nahlašují problémy, /klan war leave bude opraven a to samé proběhne s rupáním zbrojí přátel :)
phiwings99 píše:
01 úno 2019 19:20
Špatné počítání killů - půlku to skoro nezapočítá
Já bych spíše řekl, že to špatně počítá smrti a killy správně. V mnoha případech totiž hráč dostane tzv. double kill a ochrana proti přičítaní více bodů je aktivována jen na zabití.
No ono to nebude jen těma "double killama". Já jsem podle /level dal 37 killů a v klanových statech se mi započítalo jen 14m takže to nevychází nijak ani s double killama.
Zkusím fixnout ty double smrt pointy a budeme to sledovat příští války.
cron