Re: Návrhy na malé quest updaty

#11
CzechMinerCZ píše:
16 úno 2019 23:42
Questy na zabíjení utopenců
Když už nemají drop a mají být znepříjemnění rybaření, mohl by na ně být i nějaký quest. Například zabít 80 a pak 150 utopenců. Odměna by byla něco menšího, třeba 2-3 škeble.

Nebo přidat čistě příběhové questy, které by hráče seznámili se situací ve městě nebo v rodině obyvatel. Něco bez zabíjení a donášení itemů.. aby se zaplnili prázdná místa. Někdo by mohl vyprávět příběh o jeho pradědečkovi který bojoval proti démonům, jiný zase o tom že jeho rodina pracuje po generace na téhle farmě a prostě takový blbosti..

Více menších questů které nás dovedou do zajímavých lokací.. lesů, hor atd. Kde se budou nacházet různé nástrahy (bludiště, parkour) se sběratelskými itemy.

Potom nějaké ty zabijecí questy na hráče.. třeba od rytíře v tom základním táboře v chiméře. Zabij 30 bojovníků nacházejících se v Ledohradu. 5x se zmocni pevnosti tábor. Poraž vládce světa..

Jak psali ostatní, nějaké denní questy.. "Vydej se zpět do chrámu bohyně Thémy a vyčisti ho od smečky vlkodlaků."
"Jdi, a zabij 5 pavouků jenž svolala pavoučí královna."

Nějaké dobrodružné krátké questy na objevování lokací. Např. "Vydej se po stopách .. tam a tam" kde by hráč našel malou zříceninu a poklad.. něco jako jsou ukrytý starodávné klíče, jen s menším příběhem.
Úplně souhlasím se vším co jsi napsal! Bylo by super toho tolik vidět na epesu a snad se to jednoho dne tak stane.

Re: Návrhy na malé quest updaty

#12
Ahoj, všichni víme že se v miningu objevují poklady, proto bych navrhl Quest, jehož náplní by bylo najít třeba 10x tento poklad. Quest by mohl seznámit hráče se samotným objevováním pokladů ( pro lidi co by to neznali ). A odměnou by mohl být například sběratelský krumpáč/lopata > "krumpáč hledače pokladů".

Další quest by mohl projednávat o zničení třeba 15 spawneru ve světě mining ( hráče by naučil, že ze spawnerů je nějaký drop a po čase exploduje > hlavně nováčci tento fakt neznají ).

Nether, svět ke kterému je potřeba quest na vstup, ale po splnění už o něm není slyšet. Mohl by být quest na zabití Ghasta, vytěžení spawneru na blaze nebo něco na ten styl ( Hráče, hlavně nováčky by mohl naučit mimo jiné i to, že nether warty nejdou pěstovat, že se ale dají najít v nether pevnostech atd. ) Odměnou by mohla být nether star, nejake money..

Omlouvám se za případné nesrovnalosti psal jsem to narychlo. :D

Re: Návrhy na malé quest updaty

#13
Taky by nebylo od věci dělat q. lokace dál od sebe a ne jak na E2, kdy Asian, pekelná brána, vstup do Chimery, gladiatorská aréna a Arighol byly od sebe maximálně 200 blocků a v prostoru, co by se vytvořil mezi nimi udělat domečky s NPC a úkolem, skrytou vesničku a bůh ví co ještě :)

Re: Návrhy na malé quest updaty

#14
Já bych uvítal stupňováné questy na monstra z rybaření, v dungeonech například:
Zabij 50 utopenců - 5x škeble
Zabij 200 utopenců - 10x škeble, 5x zlatá ryba
Zabij 500 utopenců - drahokam vody

Zabil 25 racků - 5x ulita
Zabij 100 racků - 10x ulita
Zabij 250 racků - drahokam vzduchu

Zabij 100 nether zombie - klíč k pekelné truhle
Zabij 500 nether zombie - 3x klíč k pekelne truhle
Zabij 1000 nether zombie - drahokam ohně
A to samé by se dalo udělat pomalu u každého moba v dungeonech akorát s příslušnýma klíčema a drahokamama a třeba by i poslední quest v každé linii mohl být opakovatelnej. Počty a odměny jsou samozřejmě jen jako příklad, ale takhle nějak bych si to představoval já, aby to bylo vyvážené.

Dále by podle mě nebyly špatně nějaké další questy na wb a klidně i něco ve stylu:
Zabij každého wb 3x - třeba nějakej random drahokam
Zabij každého wb 5x - wb klíč
Zabij každého wb 10x - chimer drahokam
Zabij každého wb 15x - všechny 4 normální drahokamy

Zároveň s tím bych zvýšil max počet povolených questů najednou na 4-5(nebo by to mohla být i vip/sponzor výhoda).

Sice se to může zdát, že bych rozdával až moc drahokamů a všelijakých klíčů, ale rozhodně by to nebyli questy na 1 den/pár hodin a myslím si, že by bylo fajn mít jistotu nějakýho zisku za XX hodin farmení.

Re: Návrhy na malé quest updaty

#15
negjo píše:
17 úno 2019 14:09
Já bych uvítal stupňováné questy na monstra z rybaření, v dungeonech například:
Zabij 50 utopenců - 5x škeble
Zabij 200 utopenců - 10x škeble, 5x zlatá ryba
Zabij 500 utopenců - drahokam vody

Zabil 25 racků - 5x ulita
Zabij 100 racků - 10x ulita
Zabij 250 racků - drahokam vzduchu

Zabij 100 nether zombie - klíč k pekelné truhle
Zabij 500 nether zombie - 3x klíč k pekelne truhle
Zabij 1000 nether zombie - drahokam ohně
A to samé by se dalo udělat pomalu u každého moba v dungeonech akorát s příslušnýma klíčema a drahokamama a třeba by i poslední quest v každé linii mohl být opakovatelnej. Počty a odměny jsou samozřejmě jen jako příklad, ale takhle nějak bych si to představoval já, aby to bylo vyvážené.

Dále by podle mě nebyly špatně nějaké další questy na wb a klidně i něco ve stylu:
Zabij každého wb 3x - třeba nějakej random drahokam
Zabij každého wb 5x - wb klíč
Zabij každého wb 10x - chimer drahokam
Zabij každého wb 15x - všechny 4 normální drahokamy

Zároveň s tím bych zvýšil max počet povolených questů najednou na 4-5(nebo by to mohla být i vip/sponzor výhoda).

Sice se to může zdát, že bych rozdával až moc drahokamů a všelijakých klíčů, ale rozhodně by to nebyli questy na 1 den/pár hodin a myslím si, že by bylo fajn mít jistotu nějakýho zisku za XX hodin farmení.

Re: Návrhy na malé quest updaty

#17
Pavlitko píše:
17 úno 2019 15:06
borko369 píše:
17 úno 2019 14:40
negjo píše:
17 úno 2019 14:09
Já bych uvítal stupňováné questy na monstra z rybaření, v dungeonech například:
Zabij 50 utopenců - 5x škeble
Zabij 200 utopenců - 10x škeble, 5x zlatá ryba
Zabij 500 utopenců - drahokam vody

Zabil 25 racků - 5x ulita
Zabij 100 racků - 10x ulita
Zabij 250 racků - drahokam vzduchu

Zabij 100 nether zombie - klíč k pekelné truhle
Zabij 500 nether zombie - 3x klíč k pekelne truhle
Zabij 1000 nether zombie - drahokam ohně
A to samé by se dalo udělat pomalu u každého moba v dungeonech akorát s příslušnýma klíčema a drahokamama a třeba by i poslední quest v každé linii mohl být opakovatelnej. Počty a odměny jsou samozřejmě jen jako příklad, ale takhle nějak bych si to představoval já, aby to bylo vyvážené.

Dále by podle mě nebyly špatně nějaké další questy na wb a klidně i něco ve stylu:
Zabij každého wb 3x - třeba nějakej random drahokam
Zabij každého wb 5x - wb klíč
Zabij každého wb 10x - chimer drahokam
Zabij každého wb 15x - všechny 4 normální drahokamy

Zároveň s tím bych zvýšil max počet povolených questů najednou na 4-5(nebo by to mohla být i vip/sponzor výhoda).

Sice se to může zdát, že bych rozdával až moc drahokamů a všelijakých klíčů, ale rozhodně by to nebyli questy na 1 den/pár hodin a myslím si, že by bylo fajn mít jistotu nějakýho zisku za XX hodin farmení.
Tady nesouhlasím s tou odměnou za wb bych určitě nedával 4x drahokam najednou nebo chimer drahokam. U nether zombie, racků a utopenců bych ten drahokam moc nedával zase se musí myslet že i když jsou těžší tak dost lidí to bude plnit takže se na serveru objeví dost drahokamů.

Re: Návrhy na malé quest updaty

#18
Sice na serveru hraju jen chvíli, ale už teď si všímám dost věcí, které tu nedělají pořádek.
Pokud bude dělat návrhy někdo, kdo je na jedné ze dvou stran, tak v tu chvíli bude druhá strana velmi znevýhodněna.
Vsadím se, že by negjo tento příspěvek vůbec nevymyslel, pokud by si na WBčka ani nesáhli.

Jelikož krelujou WBčkum a nejen tam, tak proto dle mého názoru vymyslel tuhle šílenost.

Když si vytáhnu jeho odstavec a cituji:

"Dále by podle mě nebyly špatně nějaké další questy na wb a klidně i něco ve stylu:
Zabij každého wb 3x - třeba nějakej random drahokam
Zabij každého wb 5x - wb klíč
Zabij každého wb 10x - chimer drahokam
Zabij každého wb 15x - všechny 4 normální drahokamy"

Tak za A chimer drahokam tam chce jen protože si chgěj vylepšit svoje zbraně. všechyn drahokamy a random drahokam to totálně rozháže ceny drahokamů. a o WB klíčích ani nemluvně. Takže abych řekl, tohle je návrh který bych zamítl, protože by to rapidně zničilo cenu drahokamů, zničlio šansci hráčů hrát v jiné frakci než v té kde je negjo.

drahokamy za utopence a racky, to samé, znevýhodní to hráče, zničí to cenu gemů, ale pardon tohle je fakt návrh na nic.

Negjův návrh bych v plném rozsahu zaítl, a začal na vymýšlení Questů vybírat někoho kdo je na neutrální půdě. Takhle bude vždy zvýhodňována jedna nebo druhá strana.


Nejen dle mého názoru by bylo lepší zavést něco takového:
Permanentní stálé odměny, dejme tomu, co 1 000 nether zombíků pekelný klíč.
Dle obtížnosti různejch mobek nastavit počítadlo a dávat takhle za milestone rewardy.
cron