Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#31
CzechMinerCZ píše:
12 bře 2019 21:19
Polokojo píše:
CzechMinerCZ píše:

V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.



Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.
V tom případě měli předtím hráči dostat odškodné, protože přišli o x peněz.

Promazat itemy by nebylo dobré, už jen kvůli shopům.. jako příklad můžu použít datshop, kde má bednu kamenů na prodej, a shop by měl sám fungovat.. hráči ho vykupují i doplňují

Morálně to nemyslím nijak špatně, spíš jsem měl na mysli že se nijak nepoškodí ekonomika ani nic takového, protože se to vrátí do starých kolejí,.. to že ty peníze bude mít někdo jinej už je jiná věc..

Jsem zvědavý na tvůj způsob jak zjistíš kdo z hráčů předtím ztratil kolik peněz. S trochou racionality zjistíš, že to nejspíš nejde.
Nepochybuji o tom, že Šnek během týdne, který bych dal hráčům jako čas na výměnu, s těmi klíči něco provede. Hodně lidí ty kameny dlouho nevyměňovalo. Pokud by se jenom tak zvedly procenta, přišlo by na server poměrně dost drahokamů ohně. Úplně stejná chyba by se stala, kdyby AT nechalo hráče otevřít zbytek kamenů když byla šance na drop 10%. Přišlo by zase strašně moc drahokamů i když tehdy asi měla být vymyšlena nějaká střední cesta.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#32
Polokojo píše:
12 bře 2019 21:42
CzechMinerCZ píše:
12 bře 2019 21:19
Polokojo píše:




Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.
V tom případě měli předtím hráči dostat odškodné, protože přišli o x peněz.

Promazat itemy by nebylo dobré, už jen kvůli shopům.. jako příklad můžu použít datshop, kde má bednu kamenů na prodej, a shop by měl sám fungovat.. hráči ho vykupují i doplňují

Morálně to nemyslím nijak špatně, spíš jsem měl na mysli že se nijak nepoškodí ekonomika ani nic takového, protože se to vrátí do starých kolejí,.. to že ty peníze bude mít někdo jinej už je jiná věc..

Jsem zvědavý na tvůj způsob jak zjistíš kdo z hráčů předtím ztratil kolik peněz. S trochou racionality zjistíš, že to nejspíš nejde.
Nepochybuji o tom, že Šnek během týdne, který bych dal hráčům jako čas na výměnu, s těmi klíči něco provede. Hodně lidí ty kameny dlouho nevyměňovalo. Pokud by se jenom tak zvedly procenta, přišlo by na server poměrně dost drahokamů ohně. Úplně stejná chyba by se stala, kdyby AT nechalo hráče otevřít zbytek kamenů když byla šance na drop 10%. Přišlo by zase strašně moc drahokamů i když tehdy asi měla být vymyšlena nějaká střední cesta.
Yup.. Súhlasim že by sa mal nechať nejaký čas a potom by prestali fungovať kluče na tu pekel truhlu / siren truhlu. Ale asi by som nemazal tie pekelne kamene ani ornamenty / myticke pirka..

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#33
Ty % na drahokam v Pekel truhle bych zvětšil o ty 2-3% ,ale chtělo by to rework těch pekelných svitků nebo co toje tam padají surky ale za 5 pekelných kamenů mi to příjde slabý takže bych tam přidal šanci na drop alchy bedny a přidla bych tam více surek např padá tam 20blaze powderů -> dal bych jich 32 a nevím jestli tam padají warty a gunpowder ale jestli ne tak bych je tam přidal a jestli jo tak ať jich tam padá víc.. a ten Drahokam Vody na Ostrově sirén bych taky o trochu zvýšil ale né moc tady jde o to že tu jsou na serveru lidi kteří nechtějí every day rybařit tak ať mají šanci si ty drahokamy získat než aby se museli cpát do frakcí..

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#37
Taktiež som pro pre tento návrh, v tej truhle padá veľmi málo itemov, niečo podobné ako pirátská truhla. Preto by sa mohli tie % zvýšiť. Bolo by síce viac drahokamov na serveri, ale tie stejne pravdepodobne nikto nepredá, keďže majú veľa využití a majú lahkú essenciu. To isté aj u sirén, na to čo tam padá je 1% fakt málo. Takže ten oheň asi na tie 2-4% z pekelnej truhly a u sirén tak isto. Dúfam že sa návrh zrealizuje.

-GonkManSVK
cron