Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#21
Souhlas na drahokam ohně by ty 3% byly fajn a aspoň 3% na drahokam vody. Protože kdo bude dropovat v siren dungu když u pirátů je na ten drahokam 12% za mně Pro. Ještě co jsem tak slyšel WC maj jen Gora což mně teda zajíma odkdy dropuje z Gora drahokam ohně protože co od mého banu pročítam forko a stránky celkově tak z Gora drahokam ohně nepadá. Gamer

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#22
sverrirCZ píše:
CzechMinerCZ píše:
sverrirCZ píše:
Míchat drahokam vody s drahokamem ohně je jak míchat jablka s hruškami - oba mají absolutně rozdílné vlastnosti a dle toho se odvíjí i jejich cena , lel , proč by měl mít drahokam 1% ? Třeba protože je to nejlepší PVP drahokam?
Reaguji na celé téma a ne jen na tvůj hloupý komentář, proto komentuji jak drahokam vody, tak drahokam ohně.

Teď mi tady jako rozumnej člověk řekni, proč by měl někdo otevírat pekelnou bednu nebo bednu sirén, když ví že na 99% prodělá, a nebo padne hloupost..

Mnohem jistější je drahokam dropnout z WB, a proto se hráčům nevyplatí dropovat v dungeonech.. taky to tak potom vypadá.
Démonický luk , uchvatitel , drahokam ohne to mi fakt jako 99% nepřijde ale ok , nemá cenu tady argumentovat něčím co člověk prostě odmítá přijmout , bye
Co prosimtě odmítám přijmout? Zatím jsem od tebe neviděl normální návrh nebo připomínku... Jen to, že chceš co nejvíc omezit drahokamy, aby je nezískala enemy frakce.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#23
BlackoutMan píše:
11 bře 2019 06:51
proti -drahokam vody lze získat spousta způsoby, rybařením nebo z pokladu (pirátská mapa, vzkaz v lahvi)+ z truhel v dungeonu+dia bedny+ hlasovací bedny + z bossů
- drahokam ohně získat je horší ale také lze vícero způsoby to bych také nechal
- suroviny na lektvary už padají z alchemy truhel je zbytečný je cpát do truhly v pekle
Ty suroviny bych tam klidně přidal, ale % na drahokam ne... Když si to tak vemu, tak drahokam ohně padá z Ignise, z pekel. bedny, z demona, z hlasovačky...
Drahokam vody dost padá z pirátské truhly + je šance ze vzkazů, map, z morgana a taky hlasovačky. Je tu dost cest, jak si získat drahokam :D

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#24
TelefoniaRider píše:
12 bře 2019 14:37
BlackoutMan píše:
11 bře 2019 06:51
proti -drahokam vody lze získat spousta způsoby, rybařením nebo z pokladu (pirátská mapa, vzkaz v lahvi)+ z truhel v dungeonu+dia bedny+ hlasovací bedny + z bossů
- drahokam ohně získat je horší ale také lze vícero způsoby to bych také nechal
- suroviny na lektvary už padají z alchemy truhel je zbytečný je cpát do truhly v pekle
Ty suroviny bych tam klidně přidal, ale % na drahokam ne... Když si to tak vemu, tak drahokam ohně padá z Ignise, z pekel. bedny, z demona, z hlasovačky...
Drahokam vody dost padá z pirátské truhly + je šance ze vzkazů, map, z morgana a taky hlasovačky. Je tu dost cest, jak si získat drahokam :D
Sam si plakal ze sa bez PvP nedá nic ziskat a potom tu napises ze drahokamy dropuju z WB, kde sa musi bojovat stale pocas nich..


Jj Drahokam vody padá dost z piratskej truhly ktora je v dungu od levelu 15.. Preco by tak nemohol dropovat aj zo siren truhly, ktorá je od levelu 26? To je pekné ze je tolko sposobov na získanie toho drahokamu, ale ani 1 neni o grindu. :) (vo vzkazoch je skoro 0,x% sanca na ziskanie a to isté aj Morgan)


Preco vsade cpes tu hlasovacku? Tam by som tie drahokamy zrusil.. Free drahokamy, nic pre to clovek nemusi robit len obcas zahlasovat. :)

A inak ked si si nevsimol tak sa nebavíme o tom kolko je sposobov na ziskanie drahokamu, ale o % na drop z truhly.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#25
Osobně si myslím, že procenta zvlášť v dung truhlách by se měly měnit co nejméně. Jsou lidé, kteří farmí na co největší počet klíčů a lidé, kteří to prodávají do shopů. Změna % hodně ovlivní cenu těch klíčů a situace, která nastane po té změně je dost nespravedlivá. Jediné možné východisko bych viděl tak, že by hráči dostali týden na použití všech pekelných kamenů/surovin ze sirén a harpyjí, poté by se VŠECHNY tyto itemy na serveru promazaly, a potom by mohla začít nějaká spravedlivá změna.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#26
Polokojo píše: Osobně si myslím, že procenta zvlášť v dung truhlách by se měly měnit co nejméně. Jsou lidé, kteří farmí na co největší počet klíčů a lidé, kteří to prodávají do shopů. Změna % hodně ovlivní cenu těch klíčů a situace, která nastane po té změně je dost nespravedlivá. Jediné možné východisko bych viděl tak, že by hráči dostali týden na použití všech pekelných kamenů/surovin ze sirén a harpyjí, poté by se VŠECHNY tyto itemy na serveru promazaly, a potom by mohla začít nějaká spravedlivá změna.
V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#27
CzechMinerCZ píše:
Polokojo píše: Osobně si myslím, že procenta zvlášť v dung truhlách by se měly měnit co nejméně. Jsou lidé, kteří farmí na co největší počet klíčů a lidé, kteří to prodávají do shopů. Změna % hodně ovlivní cenu těch klíčů a situace, která nastane po té změně je dost nespravedlivá. Jediné možné východisko bych viděl tak, že by hráči dostali týden na použití všech pekelných kamenů/surovin ze sirén a harpyjí, poté by se VŠECHNY tyto itemy na serveru promazaly, a potom by mohla začít nějaká spravedlivá změna.
V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.



Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#28
Polokojo píše:
12 bře 2019 21:09
CzechMinerCZ píše:
Polokojo píše: Osobně si myslím, že procenta zvlášť v dung truhlách by se měly měnit co nejméně. Jsou lidé, kteří farmí na co největší počet klíčů a lidé, kteří to prodávají do shopů. Změna % hodně ovlivní cenu těch klíčů a situace, která nastane po té změně je dost nespravedlivá. Jediné možné východisko bych viděl tak, že by hráči dostali týden na použití všech pekelných kamenů/surovin ze sirén a harpyjí, poté by se VŠECHNY tyto itemy na serveru promazaly, a potom by mohla začít nějaká spravedlivá změna.
V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.



Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.
Preco tie kluce nemazali aj ked tie % snizovali? to by bolo trosku nespravodlive, ci?

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#29
borko369 píše:
Polokojo píše:
12 bře 2019 21:09
CzechMinerCZ píše:

V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.



Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.
Preco tie kluce nemazali aj ked tie % snizovali? to by bolo trosku nespravodlive, ci?
Nejspíš to nikoho nenapadlo ? Na to sis ale mohl odpovědět i sám.
Navíc já neříkám, že to tak bude. Já jen vyjadřuji můj názor.
Naposledy upravil(a) Polokojo dne 12 bře 2019 21:20, celkem upraveno 1 x.

Re: rework dung truhiel (peklo, siren)

#30
Polokojo píše:
CzechMinerCZ píše:
Polokojo píše: Osobně si myslím, že procenta zvlášť v dung truhlách by se měly měnit co nejméně. Jsou lidé, kteří farmí na co největší počet klíčů a lidé, kteří to prodávají do shopů. Změna % hodně ovlivní cenu těch klíčů a situace, která nastane po té změně je dost nespravedlivá. Jediné možné východisko bych viděl tak, že by hráči dostali týden na použití všech pekelných kamenů/surovin ze sirén a harpyjí, poté by se VŠECHNY tyto itemy na serveru promazaly, a potom by mohla začít nějaká spravedlivá změna.
V tomhle bych takovej problém neviděl, protože hráči přišli o x money když se náhle brutálně snížily % na drahokam ohně, takhle by se to vrátilo do starých kolejí.



Tak to snad nemyslíš vážně. Nikdo nemůže vědět, že ti lidé, kteří měli kameny předtím, je mají i teď. Samozřejmě chápu, že někteří lidé v tom takový problém nevidí, i když se tu k morální hodnotě tvého příspěvku nebudu vyjadřovat.

Opravdu považuji za nesmyslné dělat znovu stejnou chybu, když to jde udělat i spravedlivě a celkově mnohem korektněji.
V tom případě měli předtím hráči dostat odškodné, protože přišli o x peněz.

Promazat itemy by nebylo dobré, už jen kvůli shopům.. jako příklad můžu použít datshop, kde má bednu kamenů na prodej, a shop by měl sám fungovat.. hráči ho vykupují i doplňují

Morálně to nemyslím nijak špatně, spíš jsem měl na mysli že se nijak nepoškodí ekonomika ani nic takového, protože se to vrátí do starých kolejí,.. to že ty peníze bude mít někdo jinej už je jiná věc..
cron