Nadabování postav

#1
Zdravím,

včera jsem se připojil na server, jak jsem psal, po 5-ti letech jsem dostal zase ten nostalgický pocit toho že tohle je fakt server co za to stojí a je dobře udělaný.
Chtěl bych tímto zda by jste neměli zájem o nadabování questových postav, alespoň těch nejvýznamnějších.
Rozhodně by to stálo za to, jelikož už teď je cool automatická změna hudby při průchodu krajinou.

Samozřejmě by se jednalo čistě o modré texty/zprávy, nikoliv "aggro" zprávy když se přiblížíte k NPC.

Já sám se tedy ihned nabízím, rozhodně by stálo za to udělat nějaký fan-made dabing, tohle mě natolik vtáhlo do děje a vidím že se fakt autoři snažili že bych se rád tímto podílel.

Samozřejmostí je že nedisponuji bůh ví jakou technikou, ale nějak to splácat dohromady aby to fungovalo a znělo pěkně bych mohl a byl toho schopný.

Kdyžtak se mi tu ozvěte na nápad, otázkou je jak velké by to bylo zatížení pro server.
(Z hlediska celkové velikosti všech textů, otázkou je zda by to bylo "pouze" v rámci desítek či stovek MB, nebo i několika GB.)

Děkuji!

Re: Nadabování postav

#2
myslím si, že všechny ty zvuky a hlasy se musí stáhnout i k vám do klientů v rámci stahování RP.Takže se nebudeme asi moci bavit o nadabování všeho, nebo obecně datech v rádech desítek mega, nebo snad GB.

Re: Nadabování postav

#3
ChrisC07 píše:
15 bře 2019 11:00
myslím si, že všechny ty zvuky a hlasy se musí stáhnout i k vám do klientů v rámci stahování RP.Takže se nebudeme asi moci bavit o nadabování všeho, nebo obecně datech v rádech desítek mega, nebo snad GB.
Potvrzeno od epese. A musíme to držet na co nejmenších číslech, protože už tak bych řekl, že je doba než se člověk někdy dostane na server při náhravani RP hranični. :(

Re: Nadabování postav

#4
Škoda, mohlo to stát za to :/
mi ale neříkej že v kódu by se to nedalo naprogramovat, nebo to udělat jednoduše a celý Resource Pack dát ke stažení, takto by to měli hráči nonstop u sebe a na server-side by bylo jen spustit na hráčské straně daný zvukový soubor který se váže k dané lokaci/questu.

Naprogramovat se dá hodně, tohle by se určo taky dalo provést

Re: Nadabování postav

#6
Jenže to nejde. Protože postupně přidáváme různé zbraně, předměty a další věci a jakýkoliv zásah znamená to, že se ti RP v klientovi musí aktualizovat.

Neumím si představit, že jako hrac ručně aktualiazuju RP někdy i několikrát během týdne.

Musime mit vynucenou systemovou aktualizaci...
Ale zase bohuzel existuji limity mc, launcheru a javy, ktere nas velmi silně omezují.

Ten rp balicek ma tusim 20mega? A už je to velky problem.

Zatim nezname dobre reseni teto veci. Ale nechame si kdyz tak od nekoho poradit pokud vi, jak to resit.

Re: Nadabování postav

#7
Můžu se po tom zkusit podívat, mám známé kteří programují ve volném čase pluginy a tyto věci do MC serverů, je možné že něco takového dělali a obešli to, přeci jen MC komunita je velká a ten jazyk je relativně nenáročný na programování, takže bych se nedivil kdyby toto nebylo.

Tak či tak to co se týká zbraní chápu, to je zase mínus, plus ty aktualizace, ale i tak zkusím pohledat.

Re: Nadabování postav

#8
Epesovi jsem už jednou psal o komprimaci souborů v RS, pokud nevěříte, tak server na role-play Harryho Pottera má RS o velikosti 45MB a hráč stahuje dokonce méně než má Epes RS, zvuk je horší, víc nachylný na takové komprimace ale furt si myslím, že i malá komprimace v řádech procent mohla udělat i místo, drobeček ke drobečku...

Re: Nadabování postav

#9
Můžu se po tom zkusit podívat, mám známé kteří programují ve volném čase pluginy a tyto věci do MC serverů, je možné že něco takového dělali a obešli to, přeci jen MC komunita je velká a ten jazyk je relativně nenáročný na programování, takže bych se nedivil kdyby toto nebylo.

Tak či tak to co se týká zbraní chápu, to je zase mínus, plus ty aktualizace, ale i tak zkusím pohledat.

Re: Nadabování postav

#10
DesTrixPlayer píše:
15 bře 2019 12:32
zvuk je horší, víc nachylný na takové komprimace ale furt si myslím, že i malá komprimace v řádech procent mohla udělat i místo, drobeček ke drobečku...
Je pravda, že zvuk a komprimace nejde moc dohromady, ale kdyby se nakomprimoval zbytek určitě by se to místo udělalo a mohlo by se přidat daleko víc věcí, což by bylo fajn. Jak Destrix píše..
drobeček ke drobečku...
cron