Krystalický štít

#1
Zdravím,

Tak jsme si s Czechminerem říkali, že se teď přidala hromada docela dost pěkných štítů, které je škoda nechat jen tak viset doma, když se můžou pěkně nakombinovat s armorem a PP helmou. Probrali jsme různá positiva a negativa křídel a štítu a došli jsme k závěru, že když už štít, tak by to měl být opravdový štít. Nejdříve jsme plánovali, že by to byl jen štít, na který se hodí něco jako krystal prsten (mohl by vzniknout krystal štít) a bude to v offhand jen jako design prvek místo křídel, ale pak jsme si uvědomili, že štít má pořád tu vlastnost blokovat útoky od meče a luku/kuše, což by se sice dalo obejít nejspíš tím, že by se textura na štítu při spojení s krystalickým prstenem přenesla například na diamantovou motyku jako jsou křídla. Jenže tady je problém v tom, že by to už vlastně nebyl štít ale jen nějaká barevná deska.

Na základě toho jsme tedy vymysleli, že by štít byl něco úplně nového a přidával by resist, kolik % si nejsme jisti, ale chtělo by to nějak vybalancovat s drahokamy v křídlech jako je +dmg. Určitě by dával nějaký +resist i pasivně bez drahokamů, ale dál i s drahokamy. Na vylepšení bychom dali drahokam země, protože nám element země přijde jako ideální pro obranu (stejně jako antiknock). Pořád nám tu však zůstává problém s tím, že pokud člověk se štítem drží pravé tlačítko myši může blokovat všechny útoky kromě sekery. Nevíme jestli to bude velká překážka nebo ne, o tom už asi rozhodněte vy (Přikládám video jak funguje cooldown štítu https://www.youtube.com/watch?v=linkhBY ... e=youtu.be). Ještě k výdrži štítu, štít by nejspíš musel být nezničitelný jako křídla a právě proto si nejsme jisti tou aktivní schopností, kdy může hráč blokovat útoky.

Abych to tedy shrnul:
- Princip krystal štítu, na který se jako textura hodí již existující štít (stejně jako křídla)
- Vylepšitelné drahokamem země
- Štít by přidával resistance

Díky za přečtení, budu rád za rozumné odpovědi, připomínky i komentáře, které pomohou dovést tento nápad k úspěšnému konci.

S láskou Jack_Ounes a CzechMinerCZ <3

Re: Krystalický štít

#4
Výborný nápad.
Také mě něco podobného napadlo, ale ne se štítem, určitě bych byl pro, na serveru by se určitě našli lidi, kteří upřednostňí resist před dmgem například. Myslím, že nerozbitný bude už jen díky tomu, že je v druhé ruce. A to vylepšení - Dal bych ze začátku 5% resistu (Pokud dotyčný co používá štít se nebude healovat, tak vydrží o půl srdíčka více, takže do fightu by šel jakoby s půl srdíčkem navíc. +1 dalších 5% +2 5% +3 7% +4 8%, což by znamenalo, že pokud bude mít hráč štít na +4, tak bude mít jakoby 13 srdíček / 26 HP, ale jelikož by to bylo trochu op podle mě, tak bych hned do začátku dál štítu -5% movement speedu, bylo by to podle mého dosti vybalancováné a i reálnější. % na vylepšování bych nechal jak u křídel a výrobu také stejnou. Návody bych přidal do hlasovací válečné a průsmykové truhly.
Snad mi nic nevypadlo, kdyžtak to upravím.
EmberIsolte

Re: Krystalický štít

#5
Fufen píše:
01 dub 2019 21:14
Výborný nápad.
A to vylepšení - Dal bych ze začátku 5% resistu (Pokud dotyčný co používá štít se nebude healovat, tak vydrží o půl srdíčka více, takže do fightu by šel jakoby s půl srdíčkem navíc. +1 dalších 5% +2 5% +3 7% +4 8%, což by znamenalo, že pokud bude mít hráč štít na +4, tak bude mít jakoby 13 srdíček / 26 HP, ale jelikož by to bylo trochu op podle mě, tak bych hned do začátku dál štítu -5% movement speedu, bylo by to podle mého dosti vybalancováné a i reálnější.
Ty % se mi zdají reálná, určitě souhlasím.

Také jsme nad tím -% movement přemýšleli, ale nakonec jsme to tam nedali. Určitě dobrý nápad.

Re: Krystalický štít

#6
Jacku a Minere tohle je skvělej nápad. Štít by pro někoho mohl být skvěle využitý místo křídel. Určitě by bylo fajn kdyby se třeba štít dal krom resistu zaměřit i trochu jinak ale to už by záleželo na vás a Epesovy. Př že třeba drahokam ohně by udělal něco jako ohnivý štít a při hitu by tě zapálil drahokam vody by ti při hitu dal třeba na 2s 1slownes a vzduch by ti při hitu dal na 1s 1blindness nebo něják tak. Jinak je to určitě super napád protože by štíty získaly využití a byl by to velký přírůstek do pvp stím že by se třeba dalo dělat něco jako legendární štíty které by měly vlastní cool efekty. Hlavně ty štíty budou skvěle využitelné pro lidi co spíš preferují někoho zasypat ránama z berserkra a potom se chvíli krít a zase utočit. A dal by se skvěle využít i pro střelce protože by se mohly krít proti střelám nepřátel. Za mně velké PRO a jen tak dál přinášejte skvělé nápady jako je tento. Gamer

Re: Krystalický štít

#7
Zajímavý

Tohle nevypadává jako špatný nápad ale jdete na to borci trošku špatnou cestou a hned vám vysvětlím proč.

Blokace šípů - absolutně neúčinné jelikož na většině serverů šípy občas dmg ( bug ) to můžete občas vidět když na vás někdo vystřelí ( šíp se odrazí nebo ho absorbujete ) a nedá vám poškození.

Nicméně jsou tu i jiný možností mě by se strašně líbilo udělat nějakej drahokam na štíty ( vylepšování ) s tím že by štít za cenu rychlosti - přidával nějaký ten resist / životy každopádně jsem rád že konečně nějakej solidní návrh do pvp.

Zas jako na druhou stranu už vidím člověka jak se štítem brání půl hodiny kaytar s tím že nejde zabít xD

Re: Krystalický štít

#8
Životy bych nepřidával. Přeci jen víme jak to bylo na E2 spíš bych tam dal resist nějáké debuffy pro hráče co sekaj do vylepšeného štítu. Jinak rozhodně cooldown na použití protože jinak na 1v1 budou hráči nesmrtelný. Jinak speed dolů bych nedával u basic štítu ale spíš když štít bude už víc vylepšenej třeba 2 drahokamy +. Čistě z mého hlediska by bylo cool udělat štítu třeba abilitku která by třeba postavila na sekundu (čim větší lvl tim déle) nějákou hradbu třeba 3x3 nebo 5x5 jako takovej velkej štít a na abilitu by byl třeba minutovej cooldown. Gamer

Re: Krystalický štít

#9
michalv2 píše:
01 dub 2019 21:07
Hele Za mě PRO, ale bude to chtít s Epesem promyslet přece jenom už máme Lektvary Ochrany a bude to moct být i na Dvojku, takže kdo ví. btw super nápad.. a GL

Tak resist II jako potion můžeš mít jak se štítem, tak bez něj, žejo.

sverrirCZ píše: Blokace šípů - absolutně neúčinné jelikož na většině serverů šípy občas dmg ( bug ) to můžete občas vidět když na vás někdo vystřelí ( šíp se odrazí nebo ho absorbujete ) a nedá vám poškození.

Ono u tohohle bodu jde spíš o to, že ta blokace není moc účinná, protože stačí rána ze sekery s štít je pryč. Já bych v tom teoreticky neviděl potíž, ale znáš to, najde se hnidopich a bude na to nadávat. Mně osobně taky ta aktivní schopnost štítu nepřijde nijak super skvělá, spíš právě ta pasivní v podobě HP a resistu.

sverrirCZ píše: Nicméně jsou tu i jiný možností mě by se strašně líbilo udělat nějakej drahokam na štíty ( vylepšování ) s tím že by štít za cenu rychlosti - přidával nějaký ten resist / životy každopádně jsem rád že konečně nějakej solidní návrh do pvp.

S tím drahokamem to není špatný nápad, jen to trochu rozveď. Jinak bych řekl, že by se štít obešel s -5%, možná - 1% za každé +, idk. Jinak ten zbytek s resistem a HP je tak nějak koncept, který máme na mysli.

sverrirCZ píše: Zas jako na druhou stranu už vidím člověka jak se štítem brání půl hodiny kaytar s tím že nejde zabít xD

Tohle úplně nechápu, jakože jak se tam pořád někdo shazuje a tak? :D


Jinak si ještě myslím, že by se to hodilo nejen do skupinového dungeonu na tankování.

Re: Krystalický štít

#10
sverrirCZ píše:

Zas jako na druhou stranu už vidím člověka jak se štítem brání půl hodiny kaytar s tím že nejde zabít xD
Úplně nechápu, myslíš jako že bude stát a krýt se štítem? Proto je tu ta sekera, která dá štítu jakoby cooldown
cron