Zdravím,
Včera jsem byl s kámošem Zizou poprvé na pevnostech a dávalo nám dost velkou práci rozeznávat kdo je s námi a kdo proti. Proto navrhuji nějaké barevné rozlišení nicků na vlastní, ally, enemy a neutrální frakce. Chápete jak to myslím ne?
A teď ta nepříjemnější část.
Nevím jestli si to většina lidí na Epesu uvědomuje, ale aktuální nastavení ubírání hungeru a regenerace HP, je z odlišných verzí. Konkrétně regenerace HP je na serveru převzatá z MC verze před 1.9, když-to ubírání hungeru je na serveru převzaté z MC verze po 1.9. Výsledkem je rapidní pokles hungeru (až na 17 => HP se už neregenerují), za předpokladu že je hráč plně nasycen a má ubrané HP. A přitom samotné HP se regenerují furt stejně rychle, jako tomu bylo ve verzích před 1.9. A to je to, co mě neskutečně vadí.
Ve verzích po 1.9: Když máte ubráno HP a nažerete se do plna, spustí se rapid regen HP a chvilku potom začne rychle ubývat hunger (až na 17, pak se zastaví). Výsledkem je cca 10 vyregenerovaných HP (5 srdcí).
Ve verzích před 1.9: HP se regenerují pomalu a konstatně. Stejně tak hunger klesá pomalu. Výsledkem je cca 10 vyregenerovaných HP (5 srdcí).
Na Epesu: HP se regenerují pomalu a konstantně. Hunger po nažrání klesá rychle (až na 17, pak se zastaví). Výsledkem je cca 4 vyregenerovaných HP (2 srdíčka).
Co si pomatuju tak jste tuhle změnu dělali kvůli tomu, aby jste přiblížili regeneraci na vašem serveru k regeneraci před 1.9. Bohužel jste jen nerfli regen HP a ubírání hungeru jste nechali tak jak bylo.
Navrhuji nějakou změnu. Pro vy váženější poměr mezi úbytkem hungeru za regenem HP. Ať nemusíme za den žrát 64 steaků.
Děkuji za váš čas.
ArkorCZ
Re: Barevné rozlišení nicků + otravný hunger
#21) Sice už nějakou dobu na serveru nehraju, ale pamatuji si, že nebylo úplně nejlehčí lidi rozeznávat, možná tak linnyyho, který tam jediný běhal s full chimer setem Nebyl to ani zas takový problém, protože podle křídel jsem si to už nějak zafixoval a šlo to samo, ale tohle by určitě vše krásně zpřehlednilo a nemyslím si, že by to byla nějaká dlouhá práce.. (stačilo by klidně jen rozlišit enemy+neutral červení a ally a frakce zelení.. PRO
2) O tomhle jsme se nedávno bavili, že kamarádovi co na serveru hraje mu strašně vadí, jak rychle ten hunger ubíhá.. PRO
2) O tomhle jsme se nedávno bavili, že kamarádovi co na serveru hraje mu strašně vadí, jak rychle ten hunger ubíhá.. PRO
Re: Barevné rozlišení nicků + otravný hunger
#3Jsem pro u obou. Říkal jsem si proč za hodinu v dungu vypotřebuji 3 staky mrkví.
A to barevné rozlišení nicků by rozhodně bylo zajímavé zpestření nějakého PvP updatu v budoucnu.
A to barevné rozlišení nicků by rozhodně bylo zajímavé zpestření nějakého PvP updatu v budoucnu.
Re: Barevné rozlišení nicků + otravný hunger
#5S obojím souhlasím, ale mám jednu věc k těm nickům a to je, že by poté mělo být i speciální rozlišení na klanové války. Uvidím někoho z enemy s červeným nickem a logicky budu přemýšlet, že je to Gorland, otočím se k němu zády a najednou mi do nich buší Rebel. Asi víte, jak to myslím.
Re: Barevné rozlišení nicků + otravný hunger
#7ArkenThas píše: ↑20 kvě 2019 22:08S obojím souhlasím, ale mám jednu věc k těm nickům a to je, že by poté mělo být i speciální rozlišení na klanové války. Uvidím někoho z enemy s červeným nickem a logicky budu přemýšlet, že je to Gorland, otočím se k němu zády a najednou mi do nich buší Rebel. Asi víte, jak to myslím.
Re: Barevné rozlišení nicků + otravný hunger
#8Mám připomínku k tomu hungeru, protože vidím, že nevíš, jak funguje.
Hunger tě healuje rychleji na základě toho, co jíš. Pokud tady Polokojo baští mrkve, tak mu to stejně nepomůže, healne mu to půlku srdíčka a pak se rapid regen zastaví.
Úbytek hungeru je ovlivněn více faktory, které healování ještě podporuje. Doporučuju zahrát si nějaký mod, ve kterém je addon, který ukazuje úbytek hungeru, potom pochopíš, jak ubývá.
I ve verzích pod 1.9 se ti hunger bude odečítat cca 0,5 hungeru na 0,5 srdíčka. Pokud se u toho hýbáš (a to jakkoli), tak se odečítá ještě rychleji. Pokud u toho ještě hituješ, tak ještě mnohem rychleji. plus s každým výskokem ti při pohybu ubyde asi 30% půlky hungeru.
Takže když Epes zapne rapid heal, tak fighty nebudou o ničem jiném... lidi budou jen žrát a furt se healovat. Bude to ale dost výhodné pro PVE, to musím uznat. do PVP bych to rozhodně nedával.
Hunger tě healuje rychleji na základě toho, co jíš. Pokud tady Polokojo baští mrkve, tak mu to stejně nepomůže, healne mu to půlku srdíčka a pak se rapid regen zastaví.
Úbytek hungeru je ovlivněn více faktory, které healování ještě podporuje. Doporučuju zahrát si nějaký mod, ve kterém je addon, který ukazuje úbytek hungeru, potom pochopíš, jak ubývá.
I ve verzích pod 1.9 se ti hunger bude odečítat cca 0,5 hungeru na 0,5 srdíčka. Pokud se u toho hýbáš (a to jakkoli), tak se odečítá ještě rychleji. Pokud u toho ještě hituješ, tak ještě mnohem rychleji. plus s každým výskokem ti při pohybu ubyde asi 30% půlky hungeru.
Takže když Epes zapne rapid heal, tak fighty nebudou o ničem jiném... lidi budou jen žrát a furt se healovat. Bude to ale dost výhodné pro PVE, to musím uznat. do PVP bych to rozhodně nedával.