Nerf orkov

#1
Zdravím, po niekoľkodňovom vybíjaní orkov v dungeone mám dojem že sú dobre vybalancovaní až na jednu vec - charge. Charge sám o sebe nieje nejako nepríjemný, ale fakt že ho človek nečaká a zvukový efekt príde asi 1s po tom ako sa reálny charge začne + announcement v chate ktorý si človek ťažko všimne popri ďalších veciach je tiež málo viditeľný a prichádza pozde. Problém je, že ako začínajúcemu hráčovi vo full dia pt3 armore zoberie berserker polovicu healthbaru na charge ktorý sa takmer nedá deflectnúť (ak mu v tú sekundu nedám kb a mám čas zareagovať) je trošku overkill. Mám dojem že by stačilo zvukový announcement chargu presunúť o 1s dopredu, aby mal hráč čas začať utekať.

Re: Nerf orkov

#2
Jsem pro.
Změna není nijak razantní, pouze dává hráči větší šanci reagovat na situaci, která může nastat. Nejedná se o žádný nerf dmg, HP, speed, pouze o přesunutí zvukového efektu o 1s dopředu. To by asi nemusel být ani velký problém.

Re: Nerf orkov

#3
Jack_Ounes píše:
29 kvě 2019 00:39
Jsem pro.
Změna není nijak razantní, pouze dává hráči větší šanci reagovat na situaci, která může nastat. Nejedná se o žádný nerf dmg, HP, speed, pouze o přesunutí zvukového efektu o 1s dopředu. To by asi nemusel být ani velký problém.

Re: Nerf orkov

#4
Pokoslav píše:
29 kvě 2019 07:51
Jack_Ounes píše:
29 kvě 2019 00:39
Jsem pro.
Změna není nijak razantní, pouze dává hráči větší šanci reagovat na situaci, která může nastat. Nejedná se o žádný nerf dmg, HP, speed, pouze o přesunutí zvukového efektu o 1s dopředu. To by asi nemusel být ani velký problém.
cron