Balíček návrhů
Napsal: 16 črc 2019 22:11
1.Jelikož z draka padá převážně jenom dračí dech, tak mě napadlo, co kdyby se přidalo něco jako "dračí šupina", která by se využívala na výrobu zbraní. Jelikož na temný zbraně se potřebuje tuny kamenů z dungeonu a pár démoňáků, tak ty "tuny kamenů z dungeonu" by se mohli vykompenzovat právě tou dračí šupinou, aby lidi chodili zabíjet draka i kvůli nějaké takové věci na výrobu zbraně.
2. Teď se přesuneme k Šarlotě. Včera jsem utratil skoro 100K za alkohol a nepřibyl mi ani jediný bod, což znamená, že za alkohol se body nedostávají. Sice bych ty body nějak moc nedával z alkoholu, ale minimálně 1 bod za 50-70K by to chtělo.
3. Od nějakého levlu (dal bych 50) v /hornictví by se mohlo z Arch. ložisek spawnovat nemrtvý z dungeonu v horském průsmyku, ale zvýšil bych mu trochu % na drop, kdyby se udělalo, že bude na spawn třeba 5-10% a míň.
4. Také bych dal od nějakého vyššího levelu v /kovarstvi nějaké % na spawn posvátneho stromu v miningu (něco podobného jako s lovcem vampírů). Sice pořádně nevím, jak z posvátného stromu padá to dřevo, ale udělal bych, že ten drop toho dřeva nebude veliký např. každý 5-10. by dal jedno dřevo. Tam by se to odvíjelo podle %, které by mělo na spawn toho stromu.
5. V /kovadlina by bylo dobré, kdyby se dal tavit quartz, lapis lazuli a uhlí. Jde i redstone, tak proč by neměly jít i ostatní suroviny?
Budu rád když napíšete, co si o tom myslíte, příp. návrhy, které by toto mohlo ještě zlepšit.
2. Teď se přesuneme k Šarlotě. Včera jsem utratil skoro 100K za alkohol a nepřibyl mi ani jediný bod, což znamená, že za alkohol se body nedostávají. Sice bych ty body nějak moc nedával z alkoholu, ale minimálně 1 bod za 50-70K by to chtělo.
3. Od nějakého levlu (dal bych 50) v /hornictví by se mohlo z Arch. ložisek spawnovat nemrtvý z dungeonu v horském průsmyku, ale zvýšil bych mu trochu % na drop, kdyby se udělalo, že bude na spawn třeba 5-10% a míň.
4. Také bych dal od nějakého vyššího levelu v /kovarstvi nějaké % na spawn posvátneho stromu v miningu (něco podobného jako s lovcem vampírů). Sice pořádně nevím, jak z posvátného stromu padá to dřevo, ale udělal bych, že ten drop toho dřeva nebude veliký např. každý 5-10. by dal jedno dřevo. Tam by se to odvíjelo podle %, které by mělo na spawn toho stromu.
5. V /kovadlina by bylo dobré, kdyby se dal tavit quartz, lapis lazuli a uhlí. Jde i redstone, tak proč by neměly jít i ostatní suroviny?
Budu rád když napíšete, co si o tom myslíte, příp. návrhy, které by toto mohlo ještě zlepšit.