Balíček návrhů

#1
1.Jelikož z draka padá převážně jenom dračí dech, tak mě napadlo, co kdyby se přidalo něco jako "dračí šupina", která by se využívala na výrobu zbraní. Jelikož na temný zbraně se potřebuje tuny kamenů z dungeonu a pár démoňáků, tak ty "tuny kamenů z dungeonu" by se mohli vykompenzovat právě tou dračí šupinou, aby lidi chodili zabíjet draka i kvůli nějaké takové věci na výrobu zbraně.

2. Teď se přesuneme k Šarlotě. Včera jsem utratil skoro 100K za alkohol a nepřibyl mi ani jediný bod, což znamená, že za alkohol se body nedostávají. Sice bych ty body nějak moc nedával z alkoholu, ale minimálně 1 bod za 50-70K by to chtělo.

3. Od nějakého levlu (dal bych 50) v /hornictví by se mohlo z Arch. ložisek spawnovat nemrtvý z dungeonu v horském průsmyku, ale zvýšil bych mu trochu % na drop, kdyby se udělalo, že bude na spawn třeba 5-10% a míň.

4. Také bych dal od nějakého vyššího levelu v /kovarstvi nějaké % na spawn posvátneho stromu v miningu (něco podobného jako s lovcem vampírů). Sice pořádně nevím, jak z posvátného stromu padá to dřevo, ale udělal bych, že ten drop toho dřeva nebude veliký např. každý 5-10. by dal jedno dřevo. Tam by se to odvíjelo podle %, které by mělo na spawn toho stromu.

5. V /kovadlina by bylo dobré, kdyby se dal tavit quartz, lapis lazuli a uhlí. Jde i redstone, tak proč by neměly jít i ostatní suroviny? :)

Budu rád když napíšete, co si o tom myslíte, příp. návrhy, které by toto mohlo ještě zlepšit. :)

Re: Balíček návrhů

#2
1. Jojo to zní skvěle pro

2. PRO, když tam utrácíš peníze tak by to chtělo ty body...

3. PROTI, proč dávat do nebojového skillu prvky z dungeonu? Akorát to bude otravovat..

4. PROTI, spíše bych přidal, aby těch míst bylo víc, protože 3 místa jsou hodně málo. Úplně by stačilo 5 těch míst.

5. PRO, proč ne?

Re: Balíček návrhů

#6
borko369 píše: 1. PROTI
2. PROTI
3. PROTI
4. PROTI
5. PRO
LinnyY1 píše: Proti
Proti
Proti
Proti
idk jestli to je nějak extra potřebné
Nějak jsem nepochopila to vaše 1. Proti.. aktuálně je ten drak úplně zbytečnej a je to škoda..

Re: Balíček návrhů

#8
1. Mláděti draka se bude drop "šupiny" navyšovat až s budoucím updatem :). Jediné co bychom byli ochotni upravit je, % šance na drop dračího dechu. Jiné změny s tím nemáme v plánu.

2. Alkehol je alkehol a body jsou přidělovány za jiné služby, ale možná tvůrce něco takového přidá v budoucnu.

3. Obávám se, že zrovna spawn vojáka z dungeonu mrtvých s velkým dropem žádoucí není. Ale rozhodně se bude mining v budoucnu opět rozvíjet.

4. Rádi bychom aby dřevo bylo nezávislé na ostatních skillech. V tomto případě, by to bylo příliš mnoho programování pro nesouvisící skill a v podstatě by jsme jen snižovali cenu dřeva.

5. Je možné, že bude v budoucnu přidáno, ale zatím byly stanoveny jen tyto suroviny.

Každopádně děkujeme za odvahu sepsat tento návrh :) Něco je možné, že bude v budoucnu na serveru přidáno :)
cron