Nekromanti u Vyvolavace

#1
Zdravím, odstranil bych veškerý spawn na Nekromanty u Vyvolávače v Průsmyku, je to tam naprosto k ničemu. Jediné využití je to, že tam naběhne jeden hráč z enemy frakce, naspawnuje toho celou místnost a Vyvolávače, který je normálně na 5 minut, protáhne klidně i na půl hodiny, když tam lidi usilovně chodí.

Re: Nekromanti u Vyvolavace

#5
TelefoniaRider píše:
28 črc 2019 12:41
Zálaží kolik těch spawnů tam je :D Možná bych to snížil třeba o 2-3 spawny (max), ale určitě bych to neodstraňoval, jak psal Linny, je to taková ,,překážka" aby se to nedalo zabít tak lehce (vlastně to samé máš u Šeda).
Myslím, že tam je 9 spawnů a cooldown mají 2 minuty :roll:

Re: Nekromanti u Vyvolavace

#6
Pavlitko píše:
28 črc 2019 12:45
TelefoniaRider píše:
28 črc 2019 12:41
Zálaží kolik těch spawnů tam je :D Možná bych to snížil třeba o 2-3 spawny (max), ale určitě bych to neodstraňoval, jak psal Linny, je to taková ,,překážka" aby se to nedalo zabít tak lehce (vlastně to samé máš u Šeda).
Myslím, že tam je 9 spawnů a cooldown mají 2 minuty :roll:
říkám, snížil bych to třeba na těch 6 :P

Re: Nekromanti u Vyvolavace

#9
LinnyY1 píše: Nekromanti jsou skvělým dodatkem tak stejně jakou soul sand nebo magma blocky u WB :))))

Jak by řekl Drae, to je jen jakožto taková "překážka" aby se to nezabilo rychle + ty je ještě musíš vyvolat ;*

Než se to lockne, dovolím si rychlou poznámku. Prosím, omezte mé citování
Jako překážku to vnímám v případě, kdy se jedná o stálou dispozici místnosti/ neměnných vlastností bosse apod. Prostě statických a neovlivnitelných faktorů platících pro všechny. Vzhledem k potřebě lidského faktoru, tuto "taktiku" vnímám spíše jako způsob k vytváření zlé krve. Rozhodnutí ale nebylo na mně.
Jen aby se předešlo budoucím nepříjemným situacím a případným nedorozuměním ;)
cron