Stránka 1 z 1
Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 03:34
od Jack_Ounes
Zdravím, odstranil bych veškerý spawn na Nekromanty u Vyvolávače v Průsmyku, je to tam naprosto k ničemu. Jediné využití je to, že tam naběhne jeden hráč z enemy frakce, naspawnuje toho celou místnost a Vyvolávače, který je normálně na 5 minut, protáhne klidně i na půl hodiny, když tam lidi usilovně chodí.
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 03:46
od negjo
Rozhodně proti. Já si myslím, že nekromanti jsou fajn zpestření při zabíjený vyvolávače.
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 03:49
od LinnyY1
Nekromanti jsou skvělým dodatkem tak stejně jakou soul sand nebo magma blocky u WB
)))
Jak by řekl Drae, to je jen jakožto taková "překážka" aby se to nezabilo rychle + ty je ještě musíš vyvolat ;*
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 12:41
od TelefoniaRider
Zálaží kolik těch spawnů tam je
Možná bych to snížil třeba o 2-3 spawny (max), ale určitě bych to neodstraňoval, jak psal Linny, je to taková ,,překážka" aby se to nedalo zabít tak lehce (vlastně to samé máš u Šeda).
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 12:45
od Pavlitko
TelefoniaRider píše: ↑28 črc 2019 12:41
Zálaží kolik těch spawnů tam je
Možná bych to snížil třeba o 2-3 spawny (max), ale určitě bych to neodstraňoval, jak psal Linny, je to taková ,,překážka" aby se to nedalo zabít tak lehce (vlastně to samé máš u Šeda).
Myslím, že tam je 9 spawnů a cooldown mají 2 minuty
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 12:52
od TelefoniaRider
Pavlitko píše: ↑28 črc 2019 12:45
TelefoniaRider píše: ↑28 črc 2019 12:41
Zálaží kolik těch spawnů tam je
Možná bych to snížil třeba o 2-3 spawny (max), ale určitě bych to neodstraňoval, jak psal Linny, je to taková ,,překážka" aby se to nedalo zabít tak lehce (vlastně to samé máš u Šeda).
Myslím, že tam je 9 spawnů a cooldown mají 2 minuty
říkám, snížil bych to třeba na těch 6
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 13:47
od Epes
Počet snížen na 4 sarkofágy.
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 28 črc 2019 19:14
od Jack_Ounes
Epes píše: ↑28 črc 2019 13:47
Počet snížen na 4 sarkofágy.
Díky, to už bude snesitelnější, prosím lock.
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 29 črc 2019 22:56
od Drae
LinnyY1 píše:
Nekromanti jsou skvělým dodatkem tak stejně jakou soul sand nebo magma blocky u WB
)))
Jak by řekl Drae, to je jen jakožto taková "překážka" aby se to nezabilo rychle + ty je ještě musíš vyvolat ;*
Než se to lockne, dovolím si rychlou poznámku. Prosím, omezte mé citování
Jako překážku to vnímám v případě, kdy se jedná o stálou dispozici místnosti/ neměnných vlastností bosse apod. Prostě statických a neovlivnitelných faktorů platících pro všechny. Vzhledem k potřebě lidského faktoru, tuto "taktiku" vnímám spíše jako způsob k vytváření zlé krve. Rozhodnutí ale nebylo na mně.
Jen aby se předešlo budoucím nepříjemným situacím a případným nedorozuměním
Re: Nekromanti u Vyvolavace
Napsal: 07 srp 2019 21:59
od Jack_Ounes
https://ctrlv.cz/G8KB
Takhle má vypadat vyvolávač? 3x se healnul do fullu, vypadá to tak, že tam akorát někdo naběhne, naknockuje ostatní do ochranky, spawne další a chcípne. Pak se naspawnuje moc duchů a healne se to do fullu.
Dal bych pryč všechny nekromanty, vyvoláváč si toho spawnuje dost.