Re: Vampirismus

#11
Ja som určite PRO.
Keď to má byť vampir tak nech ma tie výhody ako na E2. Čo sa týka jedla tak by som navrhoval odstrániť psa z ochocovani pre vampirov kvôli tomu aby sa mohli najesť z neho, podľa toho čo tu je napísané že sa nedá z neho najesť.

Re: Vampirismus

#12
Struage_ píše:
02 srp 2019 22:30
Ja som určite PRO.
Keď to má byť vampir tak nech ma tie výhody ako na E2. Čo sa týka jedla tak by som navrhoval odstrániť psa z ochocovani pre vampirov kvôli tomu aby sa mohli najesť z neho, podľa toho čo tu je napísané že sa nedá z neho najesť.
Nerad bych tě zklamal, ale E3 není E2. ;)

Re: Vampirismus

#13
Pokoslav píše:
03 srp 2019 09:08
Struage_ píše:
02 srp 2019 22:30
Ja som určite PRO.
Keď to má byť vampir tak nech ma tie výhody ako na E2. Čo sa týka jedla tak by som navrhoval odstrániť psa z ochocovani pre vampirov kvôli tomu aby sa mohli najesť z neho, podľa toho čo tu je napísané že sa nedá z neho najesť.
Nerad bych tě zklamal, ale E3 není E2. ;)
Viem ale tam bol upír silnejší, nesťažoval som sa na neho. Tam sa spred nebugoval, dalo sa najesť rôznymi spôsobmi (hráč,pes,vyvolanie prasiatka, kitka) a tu iba z hraca, čerstvou krvou a ďalej neviem asi už nijak.

Re: Vampirismus

#14
Vampir by naozaj mal byt o nieco silnejsi ako clovek aby to stalo za tie nevyhody, moj nazor je takyto:

Co sa tyka krve,
som urcite PRO, aby sa dala ziskavat z viac mobov. Dal by som ju z mobov v dungeonoch, aby to neboli moc OP tak by som dal nejaku sancu na krv (napr. 5%) takze by to nebolo po kazdom hite.

Urcite by som dal feedovanie zo summonov z ochocovania, idealne z kazdeho zvieratka.

A ako posledne by som zvysil drop cerstvej krvi / pridal dalsie zdroje, teraz stoji tusim 10 PP co je podla mna strasne vela (a v shopoch tiez nie je lacna).

Postup:
tiez PRO, chcelo by to aj vyssie lvl, napr. ten 50. Skillovanie lovcom by som ale dal len do toho lvl 10 a od 10 by sa mohli napriklad jemne zlepsit schopnosti, znizit debuffy...
Ma teraz upir dychanie pod vodou, no falldmg a /v n (night vision) ako to bolo na e2? Ak nieco z toho nema mohlo by sa to unlocknut na nejakom lvl, boli to fakt useful veci.

Nad lvl 10 by sa upir mohol skillovat napr. bojovanim s /v b, feedovanim sa krvou, pripadne stale lovcami ale ovela pomalsie.

Bugujuci sa sprint:
velmi sa mi tieto riesenia nepozdavaju, najlepsie by bolo nejak prist na pricinu toho bugu, neviem ale ci sa to da nejako vyriesit...

Re: Vampirismus

#15
Vector_SVK píše: Bugujuci sa sprint:
velmi sa mi tieto riesenia nepozdavaju, najlepsie by bolo nejak prist na pricinu toho bugu, neviem ale ci sa to da nejako vyriesit...
To je ten problém, Epes si není jistý, zda-li bude schopen opravit tento bug, tak proto jsem navrhoval ty možnosti výše.

Re: Vampirismus

#16
Rozhodně souhlasím s tím, že je vampír mimentáně neskutečně slabej a podle mě i skoro nepoužitelnej a chtělo by to s ním něco dělat.
Nebudu tu přesně citovat, co psal fufen, spíš prostě napíšu svůj názor, co by se mělo upravit.

1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.

Kdyby mě ještě něco napadlo, tak to ještě připíšu.

Re: Vampirismus

#17
negjo píše:
18 srp 2019 22:57
1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
Upřímně mi ten speed spíš překáží, akorát jsem si nebyl jist, jestli to ma být výhoda nebo opatření, abys nemohl používat speed III. Jediný kde se mi to hodí je asi skupinak a vládce, ale tak 8-minutovky všechno řeší.


2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
Už má ten 120% attack bonus, což není špatný a představa, že máš klidně speed IV je až děsivá. Nevím no, aby to zas nebylo přehnaný.


3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
Jestli to půjde, určitě pro.


4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
Zas bych to nepřeháněl


5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
Zvířata z ochočování by to určitě chtělo. U těch ostatních nevím, no. Nejsem si jistej, že chceš jist pavouky a zombie. Nechal bych tam jen to, co má reálně krev. Což samozřejmě ork, divoký a podobný věci jsou.


6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
Klidně bych tou krví obdařil víc beden. Hlasovací truhla, skupinakova bedna, poklad siren, jednoduše všechny, kde je takovej ten bordel jako návody, protijedy apod.


7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
To úplně nevím, jak myslíš. Šlo po mě tak 15 monster a když to napsalo*"opět patříš mezi monstra... ", tak se všichni zastavili a dělali, jako bych tam nebyl. Jestli ne takhle, jak to má fungovat správně?


8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.
Nechci aby mohl vampir ve dne bojovat, ale je to dost otravné, protože když chci jen někam dojít nebo někomu něco ukázat, mám na to tak 15s a potom shořím jak papír a můžu leda tak stát na místě. Nejhorší je, že se nemůžu ani pohybovat normálně. Ať vampir klidně hoří, ať má klidně weakness 4 (aby prostě byl useless v PVP), ale hlavně ať nemá tu nauseu a blind. Slow bych nechal I, ať se dá alespoň trochu existovat. Prostě chci abych mohl i ve dne někomu něco ukázat a jít někam.

Re: Vampirismus

#19
Jack_Ounes píše:
19 srp 2019 06:56
negjo píše:
18 srp 2019 22:57
1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
Upřímně mi ten speed spíš překáží, akorát jsem si nebyl jist, jestli to ma být výhoda nebo opatření, abys nemohl používat speed III. Jediný kde se mi to hodí je asi skupinak a vládce, ale tak 8-minutovky všechno řeší.


2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
Už má ten 120% attack bonus, což není špatný a představa, že máš klidně speed IV je až děsivá. Nevím no, aby to zas nebylo přehnaný.


3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
Jestli to půjde, určitě pro.


4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
Zas bych to nepřeháněl


5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
Zvířata z ochočování by to určitě chtělo. U těch ostatních nevím, no. Nejsem si jistej, že chceš jist pavouky a zombie. Nechal bych tam jen to, co má reálně krev. Což samozřejmě ork, divoký a podobný věci jsou.


6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
Klidně bych tou krví obdařil víc beden. Hlasovací truhla, skupinakova bedna, poklad siren, jednoduše všechny, kde je takovej ten bordel jako návody, protijedy apod.


7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
To úplně nevím, jak myslíš. Šlo po mě tak 15 monster a když to napsalo*"opět patříš mezi monstra... ", tak se všichni zastavili a dělali, jako bych tam nebyl. Jestli ne takhle, jak to má fungovat správně?


8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.
Nechci aby mohl vampir ve dne bojovat, ale je to dost otravné, protože když chci jen někam dojít nebo někomu něco ukázat, mám na to tak 15s a potom shořím jak papír a můžu leda tak stát na místě. Nejhorší je, že se nemůžu ani pohybovat normálně. Ať vampir klidně hoří, ať má klidně weakness 4 (aby prostě byl useless v PVP), ale hlavně ať nemá tu nauseu a blind. Slow bych nechal I, ať se dá alespoň trochu existovat. Prostě chci abych mohl i ve dne někomu něco ukázat a jít někam.

Re: Vampirismus

#20
negjo píše:
18 srp 2019 22:57
Rozhodně souhlasím s tím, že je vampír mimentáně neskutečně slabej a podle mě i skoro nepoužitelnej a chtělo by to s ním něco dělat.
Nebudu tu přesně citovat, co psal fufen, spíš prostě napíšu svůj názor, co by se mělo upravit.

1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.

Kdyby mě ještě něco napadlo, tak to ještě připíšu.
Plne suhlasim, az na 1., podla mna by bolo lepsie speed I nechat ale umoznit jeho vypnutie, podobne ako /v n. Niekedy sa fakt hodi a je to jedna z top vyhod vampira, ktora sa da vyuzit aj mimo PVP / PVE.
cron