Re: Vampirismus

#21
Speed III pri /v b - PRO, predsa len upíri nemôžu použiť special potiony, aspoň dokým sa nevyrieši to bugovanie šprintu, je to potrebné
Dojedanie sa z mobov - PRO, ale len pri určitých ako na E2, napr. pavúky, vlky, oceloti etc.
Zlepšiť prístup k čerstvej krvi - PRO, pridať ale iba do CW odmien, prípadne gold truhiel
Pridanie ďalších levlov to epmmo - PRO, vampírie epmmo končí už na levli 10, čo je podla mňa príliš skoro. Zmiernenie debuffov na slnku by mohlo byť od levelu 20, 30, 40 a 50 - zmenšenie blindnessu, weaknessu a slownessu

Re: Vampirismus

#23
negjo píše:
18 srp 2019 22:57
Rozhodně souhlasím s tím, že je vampír mimentáně neskutečně slabej a podle mě i skoro nepoužitelnej a chtělo by to s ním něco dělat.
Nebudu tu přesně citovat, co psal fufen, spíš prostě napíšu svůj názor, co by se mělo upravit.

1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.

Kdyby mě ještě něco napadlo, tak to ještě připíšu.
1. Nemohl by ten speed passive být třeba na 30 minut s tím, že by se obnovoval třeba až po 29 minutách ? Teď je na 1 minutu a obnovuje se každou vteřinu, vampír by v tomto případě mohl pít Speed 2 a Speed 3 bez negace.

2. To stejné co u bodu 1, nemohl by se ten strength a speed dát na dlouhou dobu s tím, že se zruší po v b ? Vampíři by potom mohli pít potiony úplně stejně.

3. Pro

4 a 5. Stačilo by, aby byla krev u všech zvířat. K hostile mobům, bych to určitě nepřidával.
Jinak, do budoucna mě napadlo kraftění krve ze syrových mas, ryb apod přes alchymii. Dává to větší smysl, než jejich drop z některých truhel a kupování přes ./shop.

6. To by se vyřešilo mým návrhem.

7. Tohle je celkem nepodstatné, i když nevypadá dobře, když to napíše monstra po tobě už nejdou a jde po tobě x vlkodlaků. Stačila by změna formulace, jako běžní mobové po tobě už nejdou, idk.

8. No, tohle je téma už z Epesu 1.. Podle mě by ty efekty na slunci s levelem měli spíš přibývat, než ubývat, ale v pp shopu by mohlo být něco, co dočasně utlumí schopnosti vampíra a jeho slabiny. Dal bych do PP shopu s variantami 30 minut, hodina, 2 hodiny..
cron