Speed III pri /v b - PRO, predsa len upíri nemôžu použiť special potiony, aspoň dokým sa nevyrieši to bugovanie šprintu, je to potrebné
Dojedanie sa z mobov - PRO, ale len pri určitých ako na E2, napr. pavúky, vlky, oceloti etc.
Zlepšiť prístup k čerstvej krvi - PRO, pridať ale iba do CW odmien, prípadne gold truhiel
Pridanie ďalších levlov to epmmo - PRO, vampírie epmmo končí už na levli 10, čo je podla mňa príliš skoro. Zmiernenie debuffov na slnku by mohlo byť od levelu 20, 30, 40 a 50 - zmenšenie blindnessu, weaknessu a slownessu
Re: Vampirismus
#231. Nemohl by ten speed passive být třeba na 30 minut s tím, že by se obnovoval třeba až po 29 minutách ? Teď je na 1 minutu a obnovuje se každou vteřinu, vampír by v tomto případě mohl pít Speed 2 a Speed 3 bez negace.negjo píše: ↑18 srp 2019 22:57Rozhodně souhlasím s tím, že je vampír mimentáně neskutečně slabej a podle mě i skoro nepoužitelnej a chtělo by to s ním něco dělat.
Nebudu tu přesně citovat, co psal fufen, spíš prostě napíšu svůj názor, co by se mělo upravit.
1. Zrušit pasivní efekt speed I - mělo by to opravit bugující se sprint a zároveň zrušit výhodu vampírů na vládcovi, pvp eventech a parkourech
2. Dát do /v b speed III - vampír má dost nevýhod a měl by být aspoň v něčem lepší než obyčejnej člověk s obyčejnýma elíkama
3. Opravit mizení extra hp při každým špatným pohybu - je to fatk strašný a než třeba dojdu v průsmkovým dungeonu k WB, tak je celá krev pryč..
4. Zvýšit množství získavané krve ze všeho
5. Přidat krev z dalších mobů - minimálně všem mobům z ochočování, všem zvířatům, všem koňům a pavoukům, v lepším přídaě i zombie, vindicatorům, witchkám a dalším monstrům(ale na to je aasi stejná šance, jako že mi vrátěj silverii)
6. Zlepšit dostupnost čerstvé krve - přidat ji do některých dungeonových truhel a třeba do odměn za CW
7. Správně nastavit to, že by na vampíra neměly útočit monstra
8. Kdyžtak někdy do budoucna by bylo asi fajn přidat i nějaký další levli, který by například trochu zmírňovali efekty na slunci, ale to momentálě asi není podstatný.
Kdyby mě ještě něco napadlo, tak to ještě připíšu.
2. To stejné co u bodu 1, nemohl by se ten strength a speed dát na dlouhou dobu s tím, že se zruší po v b ? Vampíři by potom mohli pít potiony úplně stejně.
3. Pro
4 a 5. Stačilo by, aby byla krev u všech zvířat. K hostile mobům, bych to určitě nepřidával.
Jinak, do budoucna mě napadlo kraftění krve ze syrových mas, ryb apod přes alchymii. Dává to větší smysl, než jejich drop z některých truhel a kupování přes ./shop.
6. To by se vyřešilo mým návrhem.
7. Tohle je celkem nepodstatné, i když nevypadá dobře, když to napíše monstra po tobě už nejdou a jde po tobě x vlkodlaků. Stačila by změna formulace, jako běžní mobové po tobě už nejdou, idk.
8. No, tohle je téma už z Epesu 1.. Podle mě by ty efekty na slunci s levelem měli spíš přibývat, než ubývat, ale v pp shopu by mohlo být něco, co dočasně utlumí schopnosti vampíra a jeho slabiny. Dal bych do PP shopu s variantami 30 minut, hodina, 2 hodiny..
Re: Vampirismus
#24Vampirismus byl k dnešnímu dni rebalancován a opraven. Děkujeme všem za návrhy! A budeme vampíra nadále sledovat a případně ještě ladit
Co vše bylo upraveno? https://www.epesuj.cz/vampire-rebalance ... m-novinky/
Autor návrhu získal nějaké ty PP
Co vše bylo upraveno? https://www.epesuj.cz/vampire-rebalance ... m-novinky/
Autor návrhu získal nějaké ty PP