Vampirismus

#1
Zdravím,
už je to nějaký ten den co jsem se stal upírem. Už jsem před nějakou dobou dal lvl 10 a od té doby tak nějak hledám řešení, jak toho upíra vylepšit. Ještě s pomocí pár hráčů jsme tu sepsali pár návrhu a chtěl bych vědět, jaký na to máte názor.
Osobně si myslím, že vampír je momentálně slabší, než člověk a to z jednoho prostého důvodu - bugování speedu.
Proto si myslím, že by se hodilo vampíra trochu poupravit, jelikož si myslím, že by upír měl být o malinko silnější než člověk.
Rozdělil jsem tyto návrhy do 3 části:
Kosmetické:
Pokud se chcete obětovat, aby nastala noc, tak to má nějaký určitý cooldown, který bohužel není ukázaný, a proto hráči nedokáží určit, kdy se budou moci obětovat znovu. Proto tedy navrhuji, aby zde byl po kliknutí nějaký časovač, třeba jako u páček.

Pokud napíšete /epmmo (nickname), tak uvidíte, že se vampirismus nezapočítává do epmmo lvlu a vůbec se neukazuje. Je to taková maličkost, ale hodilo by se to opravit.

Postup:
Většina z Vás určitě ví, že epmmo skill vampirismus končí už na lvlu 10, který dokážete stihnout dát tak do 8 dnů a není to vůbec nějaká výzva. Proto bych rád viděl, aby se skill vampirismus rozvíjel dál třeba až do lvlu 50 a to nějakým usefull skillem na lvlu 30 a 50. Co mě tak v rychlosti napadá a bylo by to vážně super, tak na lvlu 30 jako na e2 možnost proměny na netopýra. A jako 50. level by zde mohla být passivní schopnost "Světlonoš" (doufám, že se jim tak říkalo xd), což by zamezovalo některé debuffy na slunci, třeba aby se nechala jen nausea.

Gameplay:
Momentálně je upír ve fázi, kdy v pvp proti ostatním je trochu slabší a to kvůli bugování speedu na hit, více je to znázorněno zde na videu https://www.youtube.com/watch?v=eEZ4nSt ... e=youtu.be, jak můžete vidět, tak skoro vždy když upír hitne, tak se mu zruší sprint a někdy až po vteřině může sprintovat znovu, Epes v tuto dobu přesně neví, jak by to mohlo jít opravit, tak mám takové 2 varianty.
A) Dát upírovi permanentní speed II a při /v b dát upírovi už jen strenght a doufat, že se to tímto způsobem už bugovat sprint nebude.
B) Pokud se bude i po variantě A sprint stále bugovat, tak se musí vyřešit nějak to, aby mohl upír ostatní dohánět, proto by nebylo od věci dát upírovi do /v b speed III

PvE část upíra je velmi zajímavá, jelikož upír má výhodu v permanentním speedu I, ale bohužel získávání krve za upíra v PvE je skoro nemožné, a proto musím dost často se nechat zabít, aby se mi doplnil hunger, jelikož čerstvé krve není dostatek. Proto by bylo super, aby se použila jedna z těchto variant, nebo rovnou obě..
A) Přidat na více mobů získávání hungeru pro upíra, protože skoro žádný mob v dungeonech ten hunger nedává, i přes to, že ten dotyčný mob je živý a plný krve.. (Lapkové, Raubíři, Divocí, Vlkodlaci, Podvodní a skupinové monstra, jako třeba Kraken, Žába, Piraně, Mořský lidé, Panny, Ignis, Zvířata z ochočování a tak dále, prostě vše co v sobě má krev, tím pádem skoro vše až na nemrtvý dungeon..

Děkuji, EmberIsolte

Re: Vampirismus

#2
Já to nemohu tolik posoudit, protože sám vampírem zatím nejsem. Jen bych se chtěl vyjádřit k poslední částí.
Fufen píše: PvE část upíra je velmi zajímavá, jelikož upír má výhodu v permanentním speedu I, ale bohužel získávání krve za upíra v PvE je skoro nemožné, a proto musím dost často se nechat zabít, aby se mi doplnil hunger, jelikož čerstvé krve není dostatek. Proto by bylo super, aby se použila jedna z těchto variant, nebo rovnou obě..
A) Přidat na více mobů získávání hungeru pro upíra, protože skoro žádný mob v dungeonech ten hunger nedává, i přes to, že ten dotyčný mob je živý a plný krve.. (Lapkové, Raubíři, Divocí, Vlkodlaci, Podvodní a skupinové monstra, jako třeba Kraken, Žába, Piraně, Mořský lidé, Panny, Ignis, Zvířata z ochočování a tak dále, prostě vše co v sobě má krev, tím pádem skoro vše až na nemrtvý dungeon..

Děkuji, EmberIsolte
Aby získával vampír jídlo v podstatě ze všech bossů kromě pár vyjímek, by dle mě bylo zase nesmírně OP. Souhlasím aby získával jídlo ze psů, vlků, rybenek.. Tak jako tomu bylo na E2. Pokud by se totiž vampír mohl dojídat v podstatě ze všech bossů mohl by mít permanetně zapnuté /v b, tedy strenge i speed za nic. Snad mě chápete, když tak se potom ještě více rozepíšu.

Re: Vampirismus

#3
Vampír je OP věc,
Perma speed 2 NE
Dojídání z mobů NE (stačí s sebou nosit 6 staků vajíček na spawnutí slepic a v klidu stačí)
Speed 3 jako na V B NE
Aby mohl vampír běžet jako ostatní ANO

Spíš dát místo levelu 30/50 delší čas neviditelnosti na vampírovi :) (s každým 10 levelem 0.25 s navíc k té nehmotné formě)

I takhle je vampír OP věc jako prase, myslím že rework by trochu pomohl.

Re: Vampirismus

#4
TheDarkLord173 píše:
02 srp 2019 11:36
Vampír je OP věc,
Perma speed 2 NE
Dojídání z mobů NE (stačí s sebou nosit 6 staků vajíček na spawnutí slepic a v klidu stačí)
Speed 3 jako na V B NE
Aby mohl vampír běžet jako ostatní ANO

Spíš dát místo levelu 30/50 delší čas neviditelnosti na vampírovi :) (s každým 10 levelem 0.25 s navíc k té nehmotné formě)

I takhle je vampír OP věc jako prase, myslím že rework by trochu pomohl.
Vampír je mega low.
Viděl bych to na ten speed III na vyšším lvl, protože vampír nemůže používat speciální elixíry.
To dojídaní z živých tvoru by bylo logické. I když by se to nedalo ze všech bossů, tak aspoň z vlků, pavouků a podobných věcí. Tam by to 100% být mělo.
A nějaké zmírnění debuffů na extrémně vysokém lvl bych taky rád uvítal. A třeba by se to muselo expit i jinak než přes lovce, aby to nebylo tak lehké.

Re: Vampirismus

#5
Col píše:
02 srp 2019 11:21
Já to nemohu tolik posoudit, protože sám vampírem zatím nejsem. Jen bych se chtěl vyjádřit k poslední částí.
Fufen píše: PvE část upíra je velmi zajímavá, jelikož upír má výhodu v permanentním speedu I, ale bohužel získávání krve za upíra v PvE je skoro nemožné, a proto musím dost často se nechat zabít, aby se mi doplnil hunger, jelikož čerstvé krve není dostatek. Proto by bylo super, aby se použila jedna z těchto variant, nebo rovnou obě..
A) Přidat na více mobů získávání hungeru pro upíra, protože skoro žádný mob v dungeonech ten hunger nedává, i přes to, že ten dotyčný mob je živý a plný krve.. (Lapkové, Raubíři, Divocí, Vlkodlaci, Podvodní a skupinové monstra, jako třeba Kraken, Žába, Piraně, Mořský lidé, Panny, Ignis, Zvířata z ochočování a tak dále, prostě vše co v sobě má krev, tím pádem skoro vše až na nemrtvý dungeon..

Děkuji, EmberIsolte
Aby získával vampír jídlo v podstatě ze všech bossů kromě pár vyjímek, by dle mě bylo zase nesmírně OP. Souhlasím aby získával jídlo ze psů, vlků, rybenek.. Tak jako tomu bylo na E2. Pokud by se totiž vampír mohl dojídat v podstatě ze všech bossů mohl by mít permanetně zapnuté /v b, tedy strenge i speed za nic. Snad mě chápete, když tak se potom ještě více rozepíšu.
Když se nad tím zamyslím, tak ano, perma /v b by byla blbost, tím pádem bych to asi nechal na možnosti zlehčení přístupu k čerstvé krvi, třeba za pekelmé kameny co kámen to třeba 3 krve.
TheDarkLord173 píše: Vampír je OP věc,
Perma speed 2 NE
Dojídání z mobů NE (stačí s sebou nosit 6 staků vajíček na spawnutí slepic a v klidu stačí)
Speed 3 jako na V B NE
Aby mohl vampír běžet jako ostatní ANO

Spíš dát místo levelu 30/50 delší čas neviditelnosti na vampírovi :) (s každým 10 levelem 0.25 s navíc k té nehmotné formě)

I takhle je vampír OP věc jako prase, myslím že rework by trochu pomohl.
Perma speed 2 a speed 3 by byl jen v možnosti, že by se nevyřešil bug s resetováním sprintu..
A nošení do pve staky vajíček se slepicema? Wow.. Proto tu je ten návrh, aby se vymyslelo něco, co by zamezilo tomu, abys musel tohle dělat..
Pokud si ale myslíš, že vampír je op, proč chceš buffovat jeho pvp? Vampír bude stále hodně slabý, dokud se neupraví jeho bugování se speedem jednou z těch zmiňovaných schopností.

Re: Vampirismus

#8
BlackoutMan píše:
02 srp 2019 11:50
K tomu jídlu když si z ochočování přivolá kočičku z té se nenají? Jen dotaz.
Podle coola prý nefunguje ani pes ani kočka, vlastně jediná možnost je kůň, který by ti musel vyvolat kamarád..
phiwings99 píše:
TheDarkLord173 píše:
02 srp 2019 11:36
Vampír je OP věc,
Perma speed 2 NE
Dojídání z mobů NE (stačí s sebou nosit 6 staků vajíček na spawnutí slepic a v klidu stačí)
Speed 3 jako na V B NE
Aby mohl vampír běžet jako ostatní ANO

Spíš dát místo levelu 30/50 delší čas neviditelnosti na vampírovi :) (s každým 10 levelem 0.25 s navíc k té nehmotné formě)

I takhle je vampír OP věc jako prase, myslím že rework by trochu pomohl.
Vampír je mega low.
Viděl bych to na ten speed III na vyšším lvl, protože vampír nemůže používat speciální elixíry.
To dojídaní z živých tvoru by bylo logické. I když by se to nedalo ze všech bossů, tak aspoň z vlků, pavouků a podobných věcí. Tam by to 100% být mělo.
A nějaké zmírnění debuffů na extrémně vysokém lvl bych taky rád uvítal. A třeba by se to muselo expit i jinak než přes lovce, aby to nebylo tak lehké.
Klidně na tom lvlu 30 místo proměny nahodit tu speed 3, pokud se neopraví ten sprint bug, souhlasím..
Dožírání bych chtěl vidět hlavně ve skupiňáku, jelikož pokud tam chodíme ve 4 (teď docela často) tak to je strašnej waste krve..

Re: Vampirismus

#9
První bod proti, nedával bych tam žádný časovač, bylo by to pak moc jednoduché na počítání. Cooldown je cca 1h a pamatovat si to není tak těžké.

Ty další lvl - proměna na netopýra, nevím úplně co si pod tím představit a jak by to fungovalo, takže k tomu nemám žádný postoj.

Lightwalker, světlonoš, whatever - prostě méně debuffů ze slunce. Já bych zrovna dal pryč tu nauseu a dal vampirovi spíš slow I (nebo blindness bych nechal to taky omezí rychlost) a weakness II.
Pokud vím, tak na topu má vampir speed II a strenght III, takže by měl mít oproti člověku určitě postih na rychlosti a síle. Postih rychlosti bych asi vyřešil tím blindem, protože jen rychlost a síla by bylo málo. Tohle je pěkně 2v1 a mohlo by to stačit.
S tím PVP speedem si nejsem úplně jistej, je to blbý a ještě horší je, že se s tím nejspíš nedá nic moc dělat. Zase mít speed III s možností IV je už podle mě hodně. Zatím uvidím, jak se situace vyvine.
Nesmíme taky zapomínat, že vampír má ten 120% attack

S tou PvE části jsem sice říkal, že by bylo fajn mít krev ze všeho, jenže co by se pak stalo s čerstvou krví? Byla by useless. Já si myslím, že krve je dost, jen by se s ní mělo začít obchodovat a mohla by taky padat z něčeho jiného, než jen z dia beden (nevím jestli nepadá z gold, nejsem si jist). Navrhoval bych nějaký drop pár kusů z lovce vampírů.
cron