Portovacie efekty

#1
Ahoj,

mam napad na dalsiu kozmeticku vec, ktora by mohla by v /shop a to su portovacie efekty. Boli by to particle efekty, ktore by ozvlastnili cakanie na teleport pri prikazoch ako /res tp, /home, /warp, /spawn. Viditelne by boli 5 sekund pocas cakania na port a ukoncene malym efektom po porte. Myslim ze by to nemalo sposobit nejake problemy, lagovat server by to nemalo a hrac si ich vie vypnut.

Na lepsiu ilustraciu som urobil dva efekty vo vanille, pozriet si ich mozes tu.
Efektov sa da urobit ovela viac, zavisi to vsak od toho aky particlovy plugin je na serveri, takze tieto moje netreba brat nejak vazne, je to naozaj len na ilustraciu.

Mohli by padat z ich vlastnej truhly, do ktorej by sa kluc kupoval v /shop (podobne ako PP truhla alebo kridla).

Budem rad ak napisete aky na to mate nazor, ci by to stalo za kupu a ake efekty by boli zaujimave.

Re: Portovacie efekty

#7
borko369 píše:Zbytočná práca
Pavlitko píše: Přijde mi to jako zbytečnost a slabším počítačům by se to lagovalo.
Tak to by sa dalo povedat o kazdej kozmetickej veci, nie su kridla a premium prilby tiez zbytocne? Ano, je to len taka mala blbosticka, ale myslim si ze by to mohlo dobre zapadat do sveta Epesu (teleportacia je predsa spell).
Navyse by to ani nemuselo byt tolko prace, s pluginom by nemal byt velky problem zopar efektov urobit.

Jack_Ounes píše:Lidem se slabším PC jsou to lagy navíc
Pavlitko píše:a slabším počítačům by se to lagovalo.
Ano, je pravda ze vela particle efektov lagovat moze, ale takyto mensi teleportacny efekt by urcite lagovat nemal. Vo vacsine pluginov sa da nastavit aj viditelnost efektov urcitym hracom takze by pravdepodobne bolo mozne nastavit si zobrazovanie len svojho efektu. A na zaver je vzdy mozne si v cliente obmedzit / uplne vypnut particle.

weaponTV píše:
Jack_Ounes píše:
14 srp 2019 17:56
když se portuješ třeba v PVP, tak chceš aby te spíš nikdo neviděl, než abys svítil takhle.
Tohoto som si plne vedomy a je pravda ze to moze hraca akurat prezradit. Kupenie efektu je vsak uplne dobrovolne a hrac si ho moze vzdy deaktivovat.



Neberte to prosim tak ze toto chcem nutne na serveri mat, len som sa snazil k tomu nejak vyjadrit :D
Budem rad za kazdy dalsi nazor :)

Re: Portovacie efekty

#8
Tak helmy a křídla jsou hlavně kvůli tomu, aby každý hráč byl jedinečný a nebylo to tak jednolité - dia armor, dia meč je nuda. Takhle každej vypadá jinak a to pvp je hned zajímavější.

Věci jako převleky jsou, pokud vím, všechno reální mobové, kteří jsou na Epesu, tak proč z nich prostě neudělat i PP kosmetické itemy?

Re: Portovacie efekty

#9
Jack_Ounes píše:
14 srp 2019 21:37
Tak helmy a křídla jsou hlavně kvůli tomu, aby každý hráč byl jedinečný a nebylo to tak jednolité - dia armor, dia meč je nuda. Takhle každej vypadá jinak a to pvp je hned zajímavější.

Věci jako převleky jsou, pokud vím, všechno reální mobové, kteří jsou na Epesu, tak proč z nich prostě neudělat i PP kosmetické itemy?
Ja proti kozmetickym veciam nic nemam, prave naopak si myslim ze je to velmi dobra vec. Hovoril som to na margo borkovho nazoru ze to je zbytocnost.




Napada ma este jedna vec, ktora by bola kompatibilnejsia s pvp a to particle death efekty. Nieco podobne ma teraz vampir (flame), dalo by sa ich rovnakym sposobom urobit viac. Je to blbost, alebo to stoji za vlastny navrh? :D

Re: Portovacie efekty

#10
Vector_SVK píše:
14 srp 2019 21:20
Tak to by sa dalo povedat o kazdej kozmetickej veci, nie su kridla a premium prilby tiez zbytocne? Ano, je to len taka mala blbosticka, ale myslim si ze by to mohlo dobre zapadat do sveta Epesu (teleportacia je predsa spell).
Navyse by to ani nemuselo byt tolko prace, s pluginom by nemal byt velky problem zopar efektov urobit.
Tie premium prilby a kridla aspon nieco pridavaju, lenze co ti prida skin na teleport, ktory nikoho nezaujima a nikto si to nevsima
cron