EPMMO
Napsal: 05 lis 2019 16:40
Zdravím , chcel by som tu predložiť pár návrhov , ako by sa mohli upraviť či zmeniť skilly v epmmo. Keďže skoro každý deň vidím , že niekto sem tam napíše , že epmmo neni balanced a je zabugované a vidím, že ešte nikto nič na forko nenapísal , tak som sa preto rozhodol. Každopádne než začneme , bol by som rád , aby tu náhodou nevznikali nejaké hádky , či narážky apod. Tento topic vytváram čisto pre to , aby sa konečne mohlo EPMMO nejak zmeniť/balancnúť , takže budem rád za každý príspevok , ktorý to pomôže docieliť. Chcem aby tu každý kto mohol podať taktiež svoj návrh a tak. Takže , poďme rovno na to:
Sekery
Sekery mi prídu celkom fajn , jediná vec čo si myslím , že je na nich trošku strong sú tie crity , ale to tak asi má byť. Každopádne si myslím , že by sa ich passive crit chance mohol trošku znížiť. O koľko by sa mal znížiť ich chance to povedať neviem , ale 25% na leveli 100 mi príde dosť. Crity síce dávaju veľký damage keď má hráč sekery po 80ke ale damage musí byť , len mi príde že tie crity sa proste spamujú , takže zníženie % chance na proc by to mohlo napraviť.
Skill u sekier:
Príde mi že tento skill by sa mohol nejak celkovo zmeniť , myslím si že je celkom strong a dáva to veľký burst damage, keďže Vám skill dáva 100% crit chance na par sec. . Síce ano , crit damage je po tu dobu buffu znížený , ale 100% chance je 100% chance... Môj návrh na zmenu tohto skillu by znel asi takto: Resist by som celkovo asi dal preč , nepríde mi že to robí nejaký veľký impact v porovnaní s regen III ktorý je u meču na level 100... Nahradil by som resist skôr Absorbom ktorý by pôsobil pár sekúnd ( Pre PRÍKLAD - Level 100 sekery , absorbption II na 6 sekúnd...) ten zvýšený crit chance špatný není , ale určite by to 100% crit chance byť nemuselo , dal by som to na takých 50-65%... K sekerám by to asi tak bolo všetko , opakujem , že toto je čisto môj návrh.
Meče
Meče mne osobne prídu docela strong , no neviem posúdiť či su lepšie než sekery celkovo , či horšie. Myslím si , že su na tom asi aj rovnako , no každá z týchto zbraní je lepšia inde , čo by tak malo ostať. No každopádne , príde mi že veľa hráčov sa sťažuje na bleeding z meču. Ja osobne keď som dostal od level 100 meču bleeding , davalo mi to dosť vysoký damage. Problém je asi v tom , že bleeding sa dá vždy keď hráč použije skill u meču a ten damage je nehorázne veľký. Ano samozrejme , sekery taktiež dajú crit za 6-8HP , teda aspoň môžu , ale na ten crit je nejaká ta šanca ( tiež v tom hrajú celkom veľkú rolu damage krídla...) . Sekery si myslím , že by mali byť stavané na damage , meče jak čítam skill , jak dávajú ten regen , by mohli byť viac defense alebo také niečo a nemuseli by dávať taký veľký damage. Môj návrh na zmenu mečov:
Passive skill krvácení:
Tento passive by som ponechal , ale znížil by som celkový bleeding damage aspoň o 1/3. Z buffu mečov by som ten bleeding odstranil a nechal by som ho iba ako passive. Keďže by sa z buffu ten bleed zrušil , trošku by sa mohol tým pádom zvýšiť passive chance na bleed.
Skill u mečov:
No , v momentálnom stavu je tento skill trošku moc strong. Jak som už písal trošku vyššie , odstránil by som odtiaľ ten bleeding kompletne z toho buffu , a ponechal to iba ako passive skill. Regen III na 5 sec mi príde , že by to tam ostať aj mohlo... Každopádne , ako náhradu za ten bleeding , by meč mohol mať iný effect a môj návrh by znel celkovo takto: Level 100 meče buff - regen III 5 sec , 25% utoku na 5 sec ( tieto veci tam momentálne sú a nemenil by som ich ) , zvýšený base speed o x% na 5 sec. . Nechcem preháňat ten zvýšeny base speed , preto to nechám na Vás a či si vôbec myslíte , či je to dobrý nápad takto zmeniť meče. A prečo vlastne base speed ? Keďže väčšina hráčov , vrátane mňa , ma upíra , tak by sa speed ako potion effect nehodil , keďže už s /v b má upír speed II dokým nevypne ten buff. Pripomínam znovu , ten base speed by sa preháňať asi nemal, ale bolo by dobré , aby to šlo nejak poznať , že hráč dostal speed buff...
Kladiva
Popravde , ku kladivám nemám čo dodať , podľa mňa sú momentálne okay. Jediná vec, ktorá by sa môžno mohla upraviť , by bol ten znížený attack speed u kladiv , ten by som asi aj odstranil úplne a kladivá nijak inak nemenil. Čo sa týka buffu , tak môžno by bolo dobré aby nie každý effect by šiel odstraniť protijedom...
Luky & Kuše
S týmito skillmi moc oboznámený nie som. No čo som počul , tak nejak OP/Weak nie sú, skôr balanced. Takže luky a kuše by som zatiaľ neriešil a nechal ich tak.
Kosy
Tu je celkom zaujímava časť tohoto topicu. Keďže kosy ešte nikto nemá na leveli 100 , čomu sa ani celkom nedivím , keď sa kosy nedajú skoro vôbec dropnúť , a keď už tak , tak padne stará kosa ktorá je dosť slabá. Morove kosy su len 2 a temných je určite viac , ale nie veľa... Preto navrhujem , aby kosy padali vo viacerých dungeonoch , alebo by nejaké šli v budúcnu vycraftiť v kovadline atd. Proste aby bolo viac kos , nech si človek dokáže vôbec nejakú zohnať...
Passive skill
Myslím si že passive skill by sa mohol ponechať a % ani nič na ňom nemeniť ( usudzujem len poďla statov !)
Buff u kos:
Tento buff mi popravde príde celkom useless čo sa týka damagu , no ten wither effect a weakness je podľa mňa fajn. Celkovo kosy moc damage nemajú. Podľa mňa , by kosy mohli byť zbraňou na takzvaný "execute" damage či už nejaký veľký burst na 1 hit , čo asi tak malo byť , ale ten damage je fakt nízky a myslím si že ani neignoruje brnko. Môj celkový návrh na úpravu tohoto skillu: Hráč hitnutý týmto skillom bude označený a dostane wither a weakness effecty + straslivou ranu 3 dmg + instant damage I . Prečo instant damage I ? Keďže tento damage 2 či 3 na level 100 ( nie som si istý či to je 2 alebo 3 , či už 2.5 atd... ) by mohol ostať ako je , len ho trošičku zvýšiť , ale nepreháňať to s tým a k tomu by bol ešte instant damage I - tento potion effect totižto ignoruje celkový armor takže to dáva akoby "true damage" proste priame poškodenie , ktoré by nešlo nijak zredukovať. Myslím si , že kosy by mali mať vysoký burst damage na skill , no to je čisto len môj návrh.
Takže sme u konca , Ďakujem že ste si tento topic prečítali . Znovu opakujem , toto sú čisto len moje návrhy , takže nejaké hatenie a urážanie apod. tu prosím netlačte, vytvoril som tento topic čisto pre to , aby sa to EPMMO konečne mohlo nejak upraviť. Keďže neviem či AT s tým má či malo už nejaké plány tak si myslím , že by nebolo zlé keby sa to tu ešte nejak prediskutovalo. Bol by som rád , keby sa tu vyjadrí k tomuto čo najviac ľudí , pretože si myslím , že keď sa nás tu zapojí viac , niečo tým docielime.
-GonkManSVK
Sekery
Sekery mi prídu celkom fajn , jediná vec čo si myslím , že je na nich trošku strong sú tie crity , ale to tak asi má byť. Každopádne si myslím , že by sa ich passive crit chance mohol trošku znížiť. O koľko by sa mal znížiť ich chance to povedať neviem , ale 25% na leveli 100 mi príde dosť. Crity síce dávaju veľký damage keď má hráč sekery po 80ke ale damage musí byť , len mi príde že tie crity sa proste spamujú , takže zníženie % chance na proc by to mohlo napraviť.
Skill u sekier:
Príde mi že tento skill by sa mohol nejak celkovo zmeniť , myslím si že je celkom strong a dáva to veľký burst damage, keďže Vám skill dáva 100% crit chance na par sec. . Síce ano , crit damage je po tu dobu buffu znížený , ale 100% chance je 100% chance... Môj návrh na zmenu tohto skillu by znel asi takto: Resist by som celkovo asi dal preč , nepríde mi že to robí nejaký veľký impact v porovnaní s regen III ktorý je u meču na level 100... Nahradil by som resist skôr Absorbom ktorý by pôsobil pár sekúnd ( Pre PRÍKLAD - Level 100 sekery , absorbption II na 6 sekúnd...) ten zvýšený crit chance špatný není , ale určite by to 100% crit chance byť nemuselo , dal by som to na takých 50-65%... K sekerám by to asi tak bolo všetko , opakujem , že toto je čisto môj návrh.
Meče
Meče mne osobne prídu docela strong , no neviem posúdiť či su lepšie než sekery celkovo , či horšie. Myslím si , že su na tom asi aj rovnako , no každá z týchto zbraní je lepšia inde , čo by tak malo ostať. No každopádne , príde mi že veľa hráčov sa sťažuje na bleeding z meču. Ja osobne keď som dostal od level 100 meču bleeding , davalo mi to dosť vysoký damage. Problém je asi v tom , že bleeding sa dá vždy keď hráč použije skill u meču a ten damage je nehorázne veľký. Ano samozrejme , sekery taktiež dajú crit za 6-8HP , teda aspoň môžu , ale na ten crit je nejaká ta šanca ( tiež v tom hrajú celkom veľkú rolu damage krídla...) . Sekery si myslím , že by mali byť stavané na damage , meče jak čítam skill , jak dávajú ten regen , by mohli byť viac defense alebo také niečo a nemuseli by dávať taký veľký damage. Môj návrh na zmenu mečov:
Passive skill krvácení:
Tento passive by som ponechal , ale znížil by som celkový bleeding damage aspoň o 1/3. Z buffu mečov by som ten bleeding odstranil a nechal by som ho iba ako passive. Keďže by sa z buffu ten bleed zrušil , trošku by sa mohol tým pádom zvýšiť passive chance na bleed.
Skill u mečov:
No , v momentálnom stavu je tento skill trošku moc strong. Jak som už písal trošku vyššie , odstránil by som odtiaľ ten bleeding kompletne z toho buffu , a ponechal to iba ako passive skill. Regen III na 5 sec mi príde , že by to tam ostať aj mohlo... Každopádne , ako náhradu za ten bleeding , by meč mohol mať iný effect a môj návrh by znel celkovo takto: Level 100 meče buff - regen III 5 sec , 25% utoku na 5 sec ( tieto veci tam momentálne sú a nemenil by som ich ) , zvýšený base speed o x% na 5 sec. . Nechcem preháňat ten zvýšeny base speed , preto to nechám na Vás a či si vôbec myslíte , či je to dobrý nápad takto zmeniť meče. A prečo vlastne base speed ? Keďže väčšina hráčov , vrátane mňa , ma upíra , tak by sa speed ako potion effect nehodil , keďže už s /v b má upír speed II dokým nevypne ten buff. Pripomínam znovu , ten base speed by sa preháňať asi nemal, ale bolo by dobré , aby to šlo nejak poznať , že hráč dostal speed buff...
Kladiva
Popravde , ku kladivám nemám čo dodať , podľa mňa sú momentálne okay. Jediná vec, ktorá by sa môžno mohla upraviť , by bol ten znížený attack speed u kladiv , ten by som asi aj odstranil úplne a kladivá nijak inak nemenil. Čo sa týka buffu , tak môžno by bolo dobré aby nie každý effect by šiel odstraniť protijedom...
Luky & Kuše
S týmito skillmi moc oboznámený nie som. No čo som počul , tak nejak OP/Weak nie sú, skôr balanced. Takže luky a kuše by som zatiaľ neriešil a nechal ich tak.
Kosy
Tu je celkom zaujímava časť tohoto topicu. Keďže kosy ešte nikto nemá na leveli 100 , čomu sa ani celkom nedivím , keď sa kosy nedajú skoro vôbec dropnúť , a keď už tak , tak padne stará kosa ktorá je dosť slabá. Morove kosy su len 2 a temných je určite viac , ale nie veľa... Preto navrhujem , aby kosy padali vo viacerých dungeonoch , alebo by nejaké šli v budúcnu vycraftiť v kovadline atd. Proste aby bolo viac kos , nech si človek dokáže vôbec nejakú zohnať...
Passive skill
Myslím si že passive skill by sa mohol ponechať a % ani nič na ňom nemeniť ( usudzujem len poďla statov !)
Buff u kos:
Tento buff mi popravde príde celkom useless čo sa týka damagu , no ten wither effect a weakness je podľa mňa fajn. Celkovo kosy moc damage nemajú. Podľa mňa , by kosy mohli byť zbraňou na takzvaný "execute" damage či už nejaký veľký burst na 1 hit , čo asi tak malo byť , ale ten damage je fakt nízky a myslím si že ani neignoruje brnko. Môj celkový návrh na úpravu tohoto skillu: Hráč hitnutý týmto skillom bude označený a dostane wither a weakness effecty + straslivou ranu 3 dmg + instant damage I . Prečo instant damage I ? Keďže tento damage 2 či 3 na level 100 ( nie som si istý či to je 2 alebo 3 , či už 2.5 atd... ) by mohol ostať ako je , len ho trošičku zvýšiť , ale nepreháňať to s tým a k tomu by bol ešte instant damage I - tento potion effect totižto ignoruje celkový armor takže to dáva akoby "true damage" proste priame poškodenie , ktoré by nešlo nijak zredukovať. Myslím si , že kosy by mali mať vysoký burst damage na skill , no to je čisto len môj návrh.
Takže sme u konca , Ďakujem že ste si tento topic prečítali . Znovu opakujem , toto sú čisto len moje návrhy , takže nejaké hatenie a urážanie apod. tu prosím netlačte, vytvoril som tento topic čisto pre to , aby sa to EPMMO konečne mohlo nejak upraviť. Keďže neviem či AT s tým má či malo už nejaké plány tak si myslím , že by nebolo zlé keby sa to tu ešte nejak prediskutovalo. Bol by som rád , keby sa tu vyjadrí k tomuto čo najviac ľudí , pretože si myslím , že keď sa nás tu zapojí viac , niečo tým docielime.
-GonkManSVK