No takže mám tu pre Vás zopár návrhov alebo zmien , ktoré by sa podľa mňa mohli na server pridať. Začneme asi týmto:
1. Zákaz vyhadzovania itemov z inventára v chimére, WB miestností a v PvP zónach - hlavne kvôli tomu , aby hráč nemohol randomne dropnúť nejaký svoj item , čo tu už pár krát bolo , ako napríklad pred pár dňami... Bolo by to podľa mňa fajn , pretože keď hráč vyhodí omylom nejakú veľmi dobrú zbraň a chytí ju niekto iný , tak mu ju na 90% nevráti a nechá si ju aby ju mohol používať on. Keďže sa takéto prípady už neriešia , nemusia byť ani kvôli tomuto problémy a tak, niekto môže stratu itemu týmto spôsobom brať celkom seriózne a není to moc fér i keď je to chyba toho hráča , ale môže to byť naozaj len nemilá náhoda , že to dropne. Myslím si , že by to nebol zlý nápad pridať takúto mechaniku , ani to není jak časovo tak vôbec náročné.
2. Znížiť cooldown golden apple a enchant golden apple - Takže , ako by som to povedal, cooldown na gapploch je moc prehnaný , keď sa momentálne hrá vo veľkých damagoch ( čo sa PvP týka ) tak tie gapply sa nedajú toľko využívať, ako by podľa mňa mali. Cooldown 25 minut je až moc na enchant golden apple , nie je už až tak OP ako v starších verziách a momentálne by sa hodilo ten cooldown znížiť. Myslím si , že ak by sa cooldown znížil aspoň na 5-10 minút z 25 minút , dosť by to pomohlo a taktiež by sa začali golden apply omnoho viac používať. Čo sa týka klasických golden applov , tie dávajú menší absorbtion a nejaký ten regen , ktorý nie je až tak silný a je podľa mňa hlúposť , aby aj klasické golden apply mali 25 minutový cooldown. Z týchto golden applov by sa ten cooldown mohol zrušiť úplne a zlepšilo by sa tak o trošku hranie v PvE a hlavne pre upírov ( aby nemuseli používať toľko čerstvej krve apod. , ako napríklad v prusmyku ), keďže v PvP na Epesi by nemalo žiadny zmysel ich používať. Ten regen na nich nie je až taký silný aby to pomohlo v PvP , keďže za tú dobu čo ho zjete vás dokáže aj niekto zabiť...
3. Vládca sveta - no síce nie som vládcom sveta až tak dlhú dobu , no viem , že vládca v PvP nie je až taký dobrý , ako si niektorí myslia. Je síce super v PvE , ale mal by byť aj silný v PvP. Vládca by mal byť fakt silný a vydržať mega dlho v boji , v momentálnom stave funguje ten vládca ako nejaký OP hp armor. Jeho buff v hrade Regen IV mu dosť pomáha , dokáže sa tým uhealovať proti viacerým hráčom , no môže si to aktivovať len v hrade , čo je problém. Aj keby sa ten vládca backne s jeho regenom , až tak dlho mu nevydrží a bude to mať len na tých pár sekund , pretože po /back stejne nemôže hráč chvíľu hitovať. Pre vládcu by som spravil item podobný talismanu u vlkodlaka a upíra , mohol by to byť skôr nejaký amulet , čo mi znie k vládcovi lepšie , ako talisman. Tento amulet by mal na to , aby si mohol hocikde aktivovať jeho buffy ( napr. pravý klik regen ,ľavý klik buffy , shift + pravý klik stráže ) , alebo aspoň aby tam mal ten regen , ostatné buffy môžu byť na jeho hrade , lenže ten regen je dosť dôležitý. Ak by sa to pridalo , môže tam byť väčší cooldown ako 1 minúta , keďže by to mohol aktivovať hocikde. Mohli by to byť aj 2 minúty max. Týmto by vládca bol o niečo silnejší jak v PvP tak aj v PvE , ale myslím si , že by mu to dosť pomohlo, pretože momentálne dokáže vládcu zabiť aj 1 hráč sám , ak má top veci a naskillené epmmo , čo je celkom blbosť.
No to je asi všetko , ak by ma niečo napadlo pripíšem to tu. Zaujíma ma hlavne váš názor , takže uvítam pozitívne či negatívne príspevky a mohlo by sa niečo z toho keď tak vylepšiť.
-GonkManSVK
EDIT:
4. Pridanie frakčnej "ochrany" proti hitovaniu u WB miestností ako v chimére - Síce na WB sa vytvárajú /party , aby sa hráči nemohli hitovať , no lenže ak má niekto z 1 WB ísť pomôcť na druhé , nemá ako si požiadať o invite do party , keďže je to u WB miestností zakázané používať ten príkaz + počas fightenia u WB by to bolo dosť nepraktické písať nejaký príkaz... Preto ma napadlo , čo keby sa pridá do miestností s WB ochrana proti hitovaniu vlastných hráčov vo frakci tak ,ako je v chimére. Čiže ak by bol niekto s vami vo frakci a boli by ste spolu na WB , nemôžete ho tam hitovať. Podľa mňa je to dosť dobrý nápad , pretože hráč by už nemohol hitovať vlastného člena vo frakci a keby mohol, ako momentálne teraz na serveri , môže omylom hitnúť vlastného Topdmgera a tak ho aj killnúť , ak by mal málo HP. Síce sa to veľmi moc nestáva , lenže už len to , že sa môžu vlastní hitovať je celkom blbé a toto by bolo veľmi dobré riešenie. Hlavne ak je veľmi veľa hráčov na jednom WB , ťažko sa focusuje na nejakého nepriateľa , ak do vás niekto z vašej frakcie omylom hituje.
Pár návrhov , ktoré by sa mohli hodit na server
#1
Naposledy upravil(a) GonkManSVK dne 11 led 2020 11:57, celkem upraveno 1 x.