Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#35
Col píše:
31 led 2020 08:48
Vampa už bych nechal tak jak je, upravil bych damage dřevěných zbraní a to tak, aby lidem brali opravdu minimum (k vampum bych damage neměnil). A pak se podíval na kritiky, které jsou hlavní příčinou damage.
Ne, díky. Už tak beru pavlovi za půl srdíčka a max srdíčko a půl critem s +3dmgema a ničitelkou, nechci mu brát critem za půl srdce..

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#36
Fufen píše:
31 led 2020 11:21
Col píše:
31 led 2020 08:48
Vampa už bych nechal tak jak je, upravil bych damage dřevěných zbraní a to tak, aby lidem brali opravdu minimum (k vampum bych damage neměnil). A pak se podíval na kritiky, které jsou hlavní příčinou damage.
Ne, díky. Už tak beru pavlovi za půl srdíčka a max srdíčko a půl critem s +3dmgema a ničitelkou, nechci mu brát critem za půl srdce..
?!
Tohle mi bereš maximálně ty, ale ostatní mi berou třeba hitem za 3 srdce :lol:

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#37
Pavlitko píše:
31 led 2020 11:53
Fufen píše:
31 led 2020 11:21
Col píše:
31 led 2020 08:48
Vampa už bych nechal tak jak je, upravil bych damage dřevěných zbraní a to tak, aby lidem brali opravdu minimum (k vampum bych damage neměnil). A pak se podíval na kritiky, které jsou hlavní příčinou damage.
Ne, díky. Už tak beru pavlovi za půl srdíčka a max srdíčko a půl critem s +3dmgema a ničitelkou, nechci mu brát critem za půl srdce..
?!
Tohle mi bereš maximálně ty, ale ostatní mi berou třeba hitem za 3 srdce :lol:
no tak proč beru poslední 2 dny všem strašně málo.. Nechápu to..

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#39
Wingu... pokud je vamp tak nahovno, tak proč ho všichni TOP hráči mají :roll:

Navíc... v současnosti upír counteruje vlkodlaka. Je to díky nehmotce, kde upír může dostávat dmg dřevákem (kterou nemůže vlkodlak držet) a furt dává dmg stříbrnou zbraní (vlkodlakovi). A vy, kdo píšete, že upír už je useless atd... tak pořád máte obří výhodu a to neustálý doplńování hungeru v PvP a upír je PvP věc. Vlkodlak by musel někomu dát last hit, aby měl saturation na 10 vteřin... ta pasivka nedělá skoro žádný rozdíl, 10 vteřin je naprostý výsměch, než vlkodlak někoho zabije, tak mu 4x dojde hunger a ještě k tomu tu máme ten problém, že se ve vlkodlačí formě nemůže healovat, narozdíl od vampírů, kteří se s /v b -čkem můžou radostně koupat v tom červeným potíku. (To je taky důvod, proč mají takovou rezistanci wingu)¨

EDIT: Zjistil sem, že při použití zavití / zavětření to sežere tak 3 hungery, což je neskutečně moc, protože to má být váš "moment síly" kdy můžete jít na nepřítele plným arsenálem. Jenže takhle to je spíš moment hladu, kdy musíte sníst 2 stejky a až pak do nich můžete jít, což ale už způsobí to, že strach vyprchá a oni vás tak nahitují, že ta DPS výhoda, kterou máte díky zavětření (pokud ten, s kým bojujete je ten, zacílený tou schopností) je už absolutně nulová, protože už do vás dali pár kritiků stříbrnou sekerou.
cron