Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#21
phiwings99 píše:
30 led 2020 08:35
CzechMinerCZ píše:
30 led 2020 06:58
phiwings99 píše:
29 led 2020 21:38
A celkově je vamp tak ponerfovaný a má tak moc nevýhod oproti člověku a vlkodlakovi... Přidal bych mu aspoň jeho klasický speed 3, jak na e2. Vlkodlak i člověk ve dne můžou v klidu dungovat a v noci už ten vamp taky nemá moc výhod, protože ty nerfy mu neustále berou jeho jediné výhody...
Dát mu speed III je téměř nemožné. Zkoušeli jsme speed III vampir, full II chimér a +4 křídla speed. Výsledek si umíš představit.
A kdo to tak hraje ? Nikdo....
Tak bylo by to pro člověka se speed +4 80% navíc což ale není na škodu :) jsem pro buff jak píše velmistr o pár řádku výše. S úctou darklord :)

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#22
Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#23
_GonkManSVK_ píše:
30 led 2020 09:43
Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...
Ano ale tohle se nikomu nechce dělat :/

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#24
TheDarkLord173 píše:
30 led 2020 09:58
_GonkManSVK_ píše:
30 led 2020 09:43
Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...
Ano ale tohle se nikomu nechce dělat :/
Fajn , ale ako ma byt potom ten server vybalancovany ? Raz sa to urobit musi a myslim si ze uz sa to malo spravit davno , teraz je fakt nacase nieco s tym urobit...

Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům

#29
josef04 píše:
30 led 2020 23:03
phiwings99 píše:
30 led 2020 21:35
josef04 píše:
30 led 2020 20:48
nějakej nerf pijavic (a asi i pejsků ale to si ještě nejsem jistej) by to chtělo
Spíš buff vampa..
upřímně, to by byla naprostá hloupost, neříkám že vamp by neměl být silnější než člověk, ale teď je vamp až moc silný proti lidem takže se z něj stává skoro nutnost jim být
Právě že nerfnutím strachu, nehmotky a rozšířením dřevěných zbraní je to čím dál horší a horší..
cron