Tak bylo by to pro člověka se speed +4 80% navíc což ale není na škodu jsem pro buff jak píše velmistr o pár řádku výše. S úctou darklordphiwings99 píše: ↑30 led 2020 08:35A kdo to tak hraje ? Nikdo....CzechMinerCZ píše: ↑30 led 2020 06:58Dát mu speed III je téměř nemožné. Zkoušeli jsme speed III vampir, full II chimér a +4 křídla speed. Výsledek si umíš představit.phiwings99 píše: ↑29 led 2020 21:38A celkově je vamp tak ponerfovaný a má tak moc nevýhod oproti člověku a vlkodlakovi... Přidal bych mu aspoň jeho klasický speed 3, jak na e2. Vlkodlak i člověk ve dne můžou v klidu dungovat a v noci už ten vamp taky nemá moc výhod, protože ty nerfy mu neustále berou jeho jediné výhody...
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#22Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#23Ano ale tohle se nikomu nechce dělat :/_GonkManSVK_ píše: ↑30 led 2020 09:43Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#24Fajn , ale ako ma byt potom ten server vybalancovany ? Raz sa to urobit musi a myslim si ze uz sa to malo spravit davno , teraz je fakt nacase nieco s tym urobit...TheDarkLord173 píše: ↑30 led 2020 09:58Ano ale tohle se nikomu nechce dělat :/_GonkManSVK_ píše: ↑30 led 2020 09:43Ja si myslim ze problem neni v upirovi ci vlkodlakovi ale u bojovych skilloch, konkretne sekery a mece. Ak by sa sekery upravili tak, ze zalezi naozaj na zbrani a nie ze kazda sekera aj bez enchantu dava skoro ten isty ci vysoky crit, bolo by to fajn. U mecu by sa mohol odstranit ten bonus dmg na hit, 25% je fakt moc, alebo znizit dmg bleedu o polovinu. Upirovi by mal ostat 20% dmg, nech aspon vynika v pvpcku oproti ostatnym. Upir mal dost nerfov, je cas na rework sekier a nerf mecov...
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#26nějakej nerf pijavic (a asi i pejsků ale to si ještě nejsem jistej) by to chtělo
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#28upřímně, to by byla naprostá hloupost, neříkám že vamp by neměl být silnější než člověk, ale teď je vamp až moc silný proti lidem takže se z něj stává skoro nutnost jim být
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#29Právě že nerfnutím strachu, nehmotky a rozšířením dřevěných zbraní je to čím dál horší a horší..josef04 píše: ↑30 led 2020 23:03upřímně, to by byla naprostá hloupost, neříkám že vamp by neměl být silnější než člověk, ale teď je vamp až moc silný proti lidem takže se z něj stává skoro nutnost jim být
Re: Rebalanc člověka proti vampírům a vlkodlakům
#30Vampa už bych nechal tak jak je, upravil bych damage dřevěných zbraní a to tak, aby lidem brali opravdu minimum (k vampum bych damage neměnil). A pak se podíval na kritiky, které jsou hlavní příčinou damage.