Re: Alchymie update

#11
Popravdě nevidím jediný důvod proč by se měla alchymie buffovat, momentálně jsou jen 2 lidi s lvl 100 alchymií a ke všemu ty snoope na nějaké frakční eventy ani nechodíš. Alchymie je pain na expení, to ano, ale myslím si, že health boosty 2 jsou už tak dost silné. Jsou zde desítky lidí, kteří mají nad lvl 100 sekery, někteří (včetně mě) mají lvl 150 a dokonce tu jsou i tací, kteří mají lvl 200, proč nedat nějaký bonus u seker, které používají a mají full nalvlené desítky lidí, ale dát ho radši alchymii, kterou mají momentálně naexpenou 2 lidi? Nevidím v tom sebemenší pointu. Neříkám, že do budoucna to není dobrej nápad, ale teď je to totální zbytečnost.

Re: Alchymie update

#12
Boostnout sekery si říkal? Cože pls? Však sekerou mužeš dostat krit za půlku srdcí což by tě člověk zabil na dvě rány. Sekery musí dostat nerf a to neprodleně. To samé i meče. Krit má být double dmg ne 5x násobnej dmg. K té alchemii. Vidím to jako dobrej nápad protože by to mohla být i velká motivace to pro ostatní expit. Přeci jen top elíky jsou motivace. Možná jen udělat trošku dražší ceny tich elíků at to fakt má nějákou cenu. Jinak PRO.

Re: Alchymie update

#13
Návrh byl napsáný tak jak je a hotovson.. buď projde nebo neprojde nebo polovina z toho .. smiřte se s tím, že to je návrh ..nicméně pokud vím eliky lvlu 100 i méně jsou i tak na serveru k sehnání pro ty jako vy co jste zanedbatelní tyto nepvp skilly vůbec expit .. hned jakmile se napíše jakikoliv návrh hned je tu hate jelikož to není pvp skill no jo . Jináč má každý hráč co se o toto zajímá možnost vyexpit si i tu alchymii například na 100.. i mě to trvalo dost dlouhou dobu .. to ano ale o tom to přece je.. navíc ti co na to kašlou ..bohužel, ale každý má právo sepsat návrh a buď bude tak či onak. Pokud tu někdo v tomto návrhu vytahuje PVP skilly.. tak prosím do jiného návrhu.. trošku vedle někdo občas ujede a napíše sem něco co by neměl ..za to se v mém návrhu omlouvám těm co to nemusí čuchat. A podpoří tento NEpvp skill .
A pokud někomu vadí tento návrh s tím nic nemůžu udělat soráč.

Re: Alchymie update

#14
Souhlasím s boostem alchemy, ale rozhodně ne nad level 100, ale spíše přidání elixiru na levely kde nic není - 45, 55.. A já osobně bych ocenil elixíry na debuffy na tyto levely. Jak tomu bylo na E2 - wither, nauseu.. Třeba i s šancí na neúspěch protijedu?

Re: Alchymie update

#15
Napalm píše:
02 bře 2020 00:24
Boostnout sekery si říkal? Cože pls? Však sekerou mužeš dostat krit za půlku srdcí což by tě člověk zabil na dvě rány. Sekery musí dostat nerf a to neprodleně. To samé i meče. Krit má být double dmg ne 5x násobnej dmg. K té alchemii. Vidím to jako dobrej nápad protože by to mohla být i velká motivace to pro ostatní expit. Přeci jen top elíky jsou motivace. Možná jen udělat trošku dražší ceny tich elíků at to fakt má nějákou cenu. Jinak PRO.
Já nechci, aby se sekery buffovaly, to je totální blbost, dokud se konečně neudělá něco se základním epmmo jako jsou právě sekery a meče, poté když se to nerfne, tak je možnost tomu dát další substaty nebo něco takového. Myslel jsem to jako příklad, protože lvl 100 alchemy momentálně skoro nikdo nevyužije..
SnoopCZ píše: Návrh byl napsáný tak jak je a hotovson.. buď projde nebo neprojde nebo polovina z toho .. smiřte se s tím, že to je návrh ..nicméně pokud vím eliky lvlu 100 i méně jsou i tak na serveru k sehnání pro ty jako vy co jste zanedbatelní tyto nepvp skilly vůbec expit .. hned jakmile se napíše jakikoliv návrh hned je tu hate jelikož to není pvp skill no jo . Jináč má každý hráč co se o toto zajímá možnost vyexpit si i tu alchymii například na 100.. i mě to trvalo dost dlouhou dobu .. to ano ale o tom to přece je.. navíc ti co na to kašlou ..bohužel, ale každý má právo sepsat návrh a buď bude tak či onak. Pokud tu někdo v tomto návrhu vytahuje PVP skilly.. tak prosím do jiného návrhu.. trošku vedle někdo občas ujede a napíše sem něco co by neměl ..za to se v mém návrhu omlouvám těm co to nemusí čuchat. A podpoří tento NEpvp skill .
A pokud někomu vadí tento návrh s tím nic nemůžu udělat soráč.
??? Já jsem se jen čistě vyjádřil k tvému návrhu a podotkl jsem sekery jako příklad. To, že ti nesouhlasím s návrhem, který je očividně podán v tvůj prospěch ale ne serveru, neznamená, že bych ti měl psát do nějakého jiného topicu, nejdeš přece založit topic na forko s tím, že každý bude souhlasit a žádná kritika se tu nenajde, ne?
Boost low lvl alchemy a debuff potky asi klidně.

Re: Alchymie update

#16
Col píše:
02 bře 2020 05:06
Souhlasím s boostem alchemy, ale rozhodně ne nad level 100, ale spíše přidání elixiru na levely kde nic není - 45, 55.. A já osobně bych ocenil elixíry na debuffy na tyto levely. Jak tomu bylo na E2 - wither, nauseu.. Třeba i s šancí na neúspěch protijedu?

Re: Alchymie update

#17
josef04 píše:
02 bře 2020 13:33
Col píše:
02 bře 2020 05:06
Souhlasím s boostem alchemy, ale rozhodně ne nad level 100, ale spíše přidání elixiru na levely kde nic není - 45, 55.. A já osobně bych ocenil elixíry na debuffy na tyto levely. Jak tomu bylo na E2 - wither, nauseu.. Třeba i s šancí na neúspěch protijedu?
Ještě mě tak napadlo co nějaký elixír, který zamezí debuffu ze slunce pro vampy?

Re: Alchymie update

#18
Rozšířit alchymii je super nápad, ovšem co se týče eliků...
Heal 3 - PROTI jen z vaření. PRO mít ho z bossů / truhel (klanová truhla ?)
Absorb / HealthBoost 3 - jako... PRO, ale zase na kratší dobu, ať to není moc OP a drasticky zvednout cenu, ať je to fakt elik na nejhorší chvíle.
Resist 2 - PROTI z jednoho důvodu, ke kterému se za chvilku dostanu, nejdříve bych chtěl něco podotknout ke komentáři
ArkenThas píše:Ochrana II - S tímhle elíkem souhlasím, klidně aby byl přístupný od levelu 120, ale za jedinou podmínkou. Elixír bude nedostupný pro Vampíry a Vlkodlaky. Přeci jen je do PvP klasický člověk naprosto useless a tohle by mu mohlo přidat jistou výhodu nad enemy s str 3, strachy, nehmotkou či insta stunnem a minimálním dmgem od 90% zbraní na serveru.
klasický člověk je na PvP useless ? Jako, souhlasím, že proti vampírům je člověk dost slabý, ovšem... vlkodlaci ve dne bojujou jako normální lidi, nebo tam přijdou, umřou a jsou dole. Víte... všichni říkají, že vlkodlaci jsou moc OP... ale nikdo již nevidí, že vlkodlak je jen a pouze tanky + zaseknutí, nemá moc velkou DMG, hunger mu dochází pořád.
Má resist 3, to je pravda, ovšem koluje tu mýtus, který bych rád vyvrátil, že vlkodlak dostává za 2 hp silver zbraní... to je prosímvás naprostá blbost, jen každej vlkodlak většinou bojuje ve vlkodlačí formě v noci, kdy má regen 3, tak ono mu to dává za 5-6 hp, ale než ho zase trefíte tak se mu to už doregeneruje a vám se zdá, že mu nic neberete, což je i důvod, proč je vlkodlak slabej ve dne, bez regenu přijde o značnou část svojí durability, což je jeho největší výhoda, neboť si nemůže ani házet healky, narozdíl od vampíra a člověka.
Dále také prosím nesrovnávejte efektivní dobu upíra s efektivní dobou vlkodlaka, jistě, debuffy jsou hodně otravný a vlkodlak je jistě nemá, ovšem z 20 minut, jak dlouho trvá jeden den a noc (2 svítání, 8 den, 2 stmívání, 8 noc) upír dostává debuffy jen 8 minut - ve dne. Zato vlkodlak má plnou sílu jen 8 minut v noci, jinak je vlkodlačí přeměna nanic. Upír navíc může zastavit debuffy tím, že půjde pod střechu, na vlkodlaka to neplatí,například sem v dungeonu nemrtvých a píše mi to, že denní světlo tlumí vlkodlačí schopnosti, i přes to, že tam je tma jak v pytli...
A jako třešnička na dortu, i při plné síle není vlkodlak nic extra, jen jen pro lidi, co mají slabý gear a jsou užitečnější jako tankové, než aby zkusili něco efektivně zabíjet, vlkodlaka přebije každý s dobrým equipem, který se poslední dobou zdá se mi docela namnožil, nehledě když má někdo silver zbraň, to vlkodlak opravdu nemá šanci, možná dobrý vlkodlak přebije špatného hráče na poctivém souboji, ovšem v rozhodujících bitvách (o pevnosti, CW, WB atd...) se používají eliky a healky, které vlkodlak nemůže používat, navíc se musí dojídat pořád, aby se nepřeměnil zpátky, a díky již zmíněné malé dmgi je vzácnost někoho vyžrat a tím získat ten hunger bar na chviličku zpět, a pokud by nechtěl vlkodlak jen jíst během boje musel by používat krve, což je dost nákladný, což přímo vyvrací to, že je hlavně pro lidi s malým gearem a rozpočtem.

Re: Alchymie update

#19
Eskaron píše:
02 bře 2020 13:50
Rozšířit alchymii je super nápad, ovšem co se týče eliků...
Heal 3 - PROTI jen z vaření. PRO mít ho z bossů / truhel (klanová truhla ?)
Absorb / HealthBoost 3 - jako... PRO, ale zase na kratší dobu, ať to není moc OP a drasticky zvednout cenu, ať je to fakt elik na nejhorší chvíle.
Resist 2 - PROTI z jednoho důvodu, ke kterému se za chvilku dostanu, nejdříve bych chtěl něco podotknout ke komentáři
ArkenThas píše:Ochrana II - S tímhle elíkem souhlasím, klidně aby byl přístupný od levelu 120, ale za jedinou podmínkou. Elixír bude nedostupný pro Vampíry a Vlkodlaky. Přeci jen je do PvP klasický člověk naprosto useless a tohle by mu mohlo přidat jistou výhodu nad enemy s str 3, strachy, nehmotkou či insta stunnem a minimálním dmgem od 90% zbraní na serveru.
klasický člověk je na PvP useless ? Jako, souhlasím, že proti vampírům je člověk dost slabý, ovšem... vlkodlaci ve dne bojujou jako normální lidi, nebo tam přijdou, umřou a jsou dole. Víte... všichni říkají, že vlkodlaci jsou moc OP... ale nikdo již nevidí, že vlkodlak je jen a pouze tanky + zaseknutí, nemá moc velkou DMG, hunger mu dochází pořád.
Má resist 3, to je pravda, ovšem koluje tu mýtus, který bych rád vyvrátil, že vlkodlak dostává za 2 hp silver zbraní... to je prosímvás naprostá blbost, jen každej vlkodlak většinou bojuje ve vlkodlačí formě v noci, kdy má regen 3, tak ono mu to dává za 5-6 hp, ale než ho zase trefíte tak se mu to už doregeneruje a vám se zdá, že mu nic neberete, což je i důvod, proč je vlkodlak slabej ve dne, bez regenu přijde o značnou část svojí durability, což je jeho největší výhoda, neboť si nemůže ani házet healky, narozdíl od vampíra a člověka.
Dále také prosím nesrovnávejte efektivní dobu upíra s efektivní dobou vlkodlaka, jistě, debuffy jsou hodně otravný a vlkodlak je jistě nemá, ovšem z 20 minut, jak dlouho trvá jeden den a noc (2 svítání, 8 den, 2 stmívání, 8 noc) upír dostává debuffy jen 8 minut - ve dne. Zato vlkodlak má plnou sílu jen 8 minut v noci, jinak je vlkodlačí přeměna nanic. Upír navíc může zastavit debuffy tím, že půjde pod střechu, na vlkodlaka to neplatí,například sem v dungeonu nemrtvých a píše mi to, že denní světlo tlumí vlkodlačí schopnosti, i přes to, že tam je tma jak v pytli...
A jako třešnička na dortu, i při plné síle není vlkodlak nic extra, jen jen pro lidi, co mají slabý gear a jsou užitečnější jako tankové, než aby zkusili něco efektivně zabíjet, vlkodlaka přebije každý s dobrým equipem, který se poslední dobou zdá se mi docela namnožil, nehledě když má někdo silver zbraň, to vlkodlak opravdu nemá šanci, možná dobrý vlkodlak přebije špatného hráče na poctivém souboji, ovšem v rozhodujících bitvách (o pevnosti, CW, WB atd...) se používají eliky a healky, které vlkodlak nemůže používat, navíc se musí dojídat pořád, aby se nepřeměnil zpátky, a díky již zmíněné malé dmgi je vzácnost někoho vyžrat a tím získat ten hunger bar na chviličku zpět, a pokud by nechtěl vlkodlak jen jíst během boje musel by používat krve, což je dost nákladný, což přímo vyvrací to, že je hlavně pro lidi s malým gearem a rozpočtem.
A tvoji pohádku bych ukončil tím, že vlkodlak nedostává debuffy, tím pádem má všude výhodu, zazvonil zvonec a tvých keců byl konec.

Re: Alchymie update

#20
Celý tento update je nesmysl. Alchymie buff vůbec ani další op elixíry, které všechno zničí nepotřebuje. Už i posledně se vydal update, když jedíný člověk, který to měl byl snoop a taky to pak vypadalo... Osobně bych přidal možnost udělat speciální elíky házecími a to je tak vše...
cron