Re: Alchymie update

#21
phiwings99 píše:
02 bře 2020 15:25
Celý tento update je nesmysl. Alchymie buff vůbec ani další op elixíry, které všechno zničí nepotřebuje. Už i posledně se vydal update, když jedíný člověk, který to měl byl snoop a taky to pak vypadalo... Osobně bych přidal možnost udělat speciální elíky házecími a to je tak vše...
+1

Re: Alchymie update

#22
CzechMinerCZ píše:
02 bře 2020 15:15
Eskaron píše:
02 bře 2020 13:50
Rozšířit alchymii je super nápad, ovšem co se týče eliků...
Heal 3 - PROTI jen z vaření. PRO mít ho z bossů / truhel (klanová truhla ?)
Absorb / HealthBoost 3 - jako... PRO, ale zase na kratší dobu, ať to není moc OP a drasticky zvednout cenu, ať je to fakt elik na nejhorší chvíle.
Resist 2 - PROTI z jednoho důvodu, ke kterému se za chvilku dostanu, nejdříve bych chtěl něco podotknout ke komentáři
ArkenThas píše:Ochrana II - S tímhle elíkem souhlasím, klidně aby byl přístupný od levelu 120, ale za jedinou podmínkou. Elixír bude nedostupný pro Vampíry a Vlkodlaky. Přeci jen je do PvP klasický člověk naprosto useless a tohle by mu mohlo přidat jistou výhodu nad enemy s str 3, strachy, nehmotkou či insta stunnem a minimálním dmgem od 90% zbraní na serveru.
klasický člověk je na PvP useless ? Jako, souhlasím, že proti vampírům je člověk dost slabý, ovšem... vlkodlaci ve dne bojujou jako normální lidi, nebo tam přijdou, umřou a jsou dole. Víte... všichni říkají, že vlkodlaci jsou moc OP... ale nikdo již nevidí, že vlkodlak je jen a pouze tanky + zaseknutí, nemá moc velkou DMG, hunger mu dochází pořád.
Má resist 3, to je pravda, ovšem koluje tu mýtus, který bych rád vyvrátil, že vlkodlak dostává za 2 hp silver zbraní... to je prosímvás naprostá blbost, jen každej vlkodlak většinou bojuje ve vlkodlačí formě v noci, kdy má regen 3, tak ono mu to dává za 5-6 hp, ale než ho zase trefíte tak se mu to už doregeneruje a vám se zdá, že mu nic neberete, což je i důvod, proč je vlkodlak slabej ve dne, bez regenu přijde o značnou část svojí durability, což je jeho největší výhoda, neboť si nemůže ani házet healky, narozdíl od vampíra a člověka.
Dále také prosím nesrovnávejte efektivní dobu upíra s efektivní dobou vlkodlaka, jistě, debuffy jsou hodně otravný a vlkodlak je jistě nemá, ovšem z 20 minut, jak dlouho trvá jeden den a noc (2 svítání, 8 den, 2 stmívání, 8 noc) upír dostává debuffy jen 8 minut - ve dne. Zato vlkodlak má plnou sílu jen 8 minut v noci, jinak je vlkodlačí přeměna nanic. Upír navíc může zastavit debuffy tím, že půjde pod střechu, na vlkodlaka to neplatí,například sem v dungeonu nemrtvých a píše mi to, že denní světlo tlumí vlkodlačí schopnosti, i přes to, že tam je tma jak v pytli...
A jako třešnička na dortu, i při plné síle není vlkodlak nic extra, jen jen pro lidi, co mají slabý gear a jsou užitečnější jako tankové, než aby zkusili něco efektivně zabíjet, vlkodlaka přebije každý s dobrým equipem, který se poslední dobou zdá se mi docela namnožil, nehledě když má někdo silver zbraň, to vlkodlak opravdu nemá šanci, možná dobrý vlkodlak přebije špatného hráče na poctivém souboji, ovšem v rozhodujících bitvách (o pevnosti, CW, WB atd...) se používají eliky a healky, které vlkodlak nemůže používat, navíc se musí dojídat pořád, aby se nepřeměnil zpátky, a díky již zmíněné malé dmgi je vzácnost někoho vyžrat a tím získat ten hunger bar na chviličku zpět, a pokud by nechtěl vlkodlak jen jíst během boje musel by používat krve, což je dost nákladný, což přímo vyvrací to, že je hlavně pro lidi s malým gearem a rozpočtem.
A tvoji pohádku bych ukončil tím, že vlkodlak nedostává debuffy, tím pádem má všude výhodu, zazvonil zvonec a tvých keců byl konec.
Zkus si hrát za vlkodlaka sám a uvidíš tu výhodu, ty klamavý kalamáři

Re: Alchymie update

#23
Eskaron píše:
02 bře 2020 15:43
CzechMinerCZ píše:
02 bře 2020 15:15
Eskaron píše:
02 bře 2020 13:50
Rozšířit alchymii je super nápad, ovšem co se týče eliků...
Heal 3 - PROTI jen z vaření. PRO mít ho z bossů / truhel (klanová truhla ?)
Absorb / HealthBoost 3 - jako... PRO, ale zase na kratší dobu, ať to není moc OP a drasticky zvednout cenu, ať je to fakt elik na nejhorší chvíle.
Resist 2 - PROTI z jednoho důvodu, ke kterému se za chvilku dostanu, nejdříve bych chtěl něco podotknout ke komentáři

klasický člověk je na PvP useless ? Jako, souhlasím, že proti vampírům je člověk dost slabý, ovšem... vlkodlaci ve dne bojujou jako normální lidi, nebo tam přijdou, umřou a jsou dole. Víte... všichni říkají, že vlkodlaci jsou moc OP... ale nikdo již nevidí, že vlkodlak je jen a pouze tanky + zaseknutí, nemá moc velkou DMG, hunger mu dochází pořád.
Má resist 3, to je pravda, ovšem koluje tu mýtus, který bych rád vyvrátil, že vlkodlak dostává za 2 hp silver zbraní... to je prosímvás naprostá blbost, jen každej vlkodlak většinou bojuje ve vlkodlačí formě v noci, kdy má regen 3, tak ono mu to dává za 5-6 hp, ale než ho zase trefíte tak se mu to už doregeneruje a vám se zdá, že mu nic neberete, což je i důvod, proč je vlkodlak slabej ve dne, bez regenu přijde o značnou část svojí durability, což je jeho největší výhoda, neboť si nemůže ani házet healky, narozdíl od vampíra a člověka.
Dále také prosím nesrovnávejte efektivní dobu upíra s efektivní dobou vlkodlaka, jistě, debuffy jsou hodně otravný a vlkodlak je jistě nemá, ovšem z 20 minut, jak dlouho trvá jeden den a noc (2 svítání, 8 den, 2 stmívání, 8 noc) upír dostává debuffy jen 8 minut - ve dne. Zato vlkodlak má plnou sílu jen 8 minut v noci, jinak je vlkodlačí přeměna nanic. Upír navíc může zastavit debuffy tím, že půjde pod střechu, na vlkodlaka to neplatí,například sem v dungeonu nemrtvých a píše mi to, že denní světlo tlumí vlkodlačí schopnosti, i přes to, že tam je tma jak v pytli...
A jako třešnička na dortu, i při plné síle není vlkodlak nic extra, jen jen pro lidi, co mají slabý gear a jsou užitečnější jako tankové, než aby zkusili něco efektivně zabíjet, vlkodlaka přebije každý s dobrým equipem, který se poslední dobou zdá se mi docela namnožil, nehledě když má někdo silver zbraň, to vlkodlak opravdu nemá šanci, možná dobrý vlkodlak přebije špatného hráče na poctivém souboji, ovšem v rozhodujících bitvách (o pevnosti, CW, WB atd...) se používají eliky a healky, které vlkodlak nemůže používat, navíc se musí dojídat pořád, aby se nepřeměnil zpátky, a díky již zmíněné malé dmgi je vzácnost někoho vyžrat a tím získat ten hunger bar na chviličku zpět, a pokud by nechtěl vlkodlak jen jíst během boje musel by používat krve, což je dost nákladný, což přímo vyvrací to, že je hlavně pro lidi s malým gearem a rozpočtem.
A tvoji pohádku bych ukončil tím, že vlkodlak nedostává debuffy, tím pádem má všude výhodu, zazvonil zvonec a tvých keců byl konec.
Zkus si hrát za vlkodlaka sám a uvidíš tu výhodu, ty klamavý kalamáři
jinak bych to neřekl eskarone
cron