Navrhy navrhy a spoustu blbosti .... aneb soupis vseho co jsem kde nasel

#1
1) prvni .. boost speedu u helem a bot (chimer a seidon) na stejne % jako u jinych kusu
2) dalsi hodit boost kosam .. obecne se nedaji moc vyuzit a hraci co maji lvl 100 rikaji ze jsou nepouzitelne jak v pvp tak pve (dle nazoru hodne hracu .. nevim konkretne)

3)boost kladiv na dmg .. obecne kladiva nemaj moc sanci se v dmg rovnat zadne ze zbrani .. maji nejmensi zakladni dmg a dochazi pak k tomu ze dam 12 hit .. = 2hitam jinou zbrani .. (obecne by treba stacilo ze by pri "stunu" byl vyprodukovan i "razovy dmg" treba 1-2 srdce .. u vsech kladiv stejne silne .. dalsi z moznosti .. ze by se zdelsil blind na hromove rane .. tu je vsak problem ze na kladivo hodi protijed ... a kladivo konci .. dmg nema a ten stun je jedina vyhoda .. tak prodlouzit stun/dat debuffy jako weak a blind i na passivni kladivove stunovani ... pripadne pridat debuff aby dany clovek ktery dostane ranu nemohl mlatit "takove to pomale mlaceni" .... "tady zustava otazkou co ... ale opravdu to potrebuju :D jsou usseles" a to rikam kdyz mam lvl 85

4) dalsi ze by se hodilo dat nejaky dungeon kde by padaly zlate klice .. ( obecne zlate klice nikdo nekupuje protoze je slaby loot a hraci co maj 2x dvoj chestu tehlech truhel tak to obecne uz vyhazuji a nechavaji despawnout) btw neni jich malo :D
5) dalsi zajimavy navrh co jsem slysel tak ze by byla vampovska zbroj ktera by snizovala debuffy na slunku ... btw jinou nez nynejsi vampovskou a dat treba 0-1,5hp za set .. atp (zajimavy koncept ... ale kdo vi jak moc to jde udelat)
6).dale vlkodlak .. tak mu dat v lidske forme nejaky passivni buff
7)dalsi z zvlastnich navrhu co jsem zaslechnul (ekonomiku by to zas pohazelo) tak dat moznost sbirani ulomku drahokamu .. obecne jejich cena masivne roste kvuli nutnosti vyuziti a nedostatku drahokamu .. tady bych byl opatrny
8).. dale nevim zda to uz neni ale "kdyz clovek rozlozi drevak" tak ze by dostal posvatne drevo
9).. dat do seidon truhel "dung a skupinak" rybarske looty jako supiny atp ..
10).. obecne se nebat davat hodne rozdilne zbroje a zbrane stylu jako "mitril zbroj co ma 3k dura ale je slaba" tvorit silne zbrane co ale budou snizovat hp .. zbroje co budou snizovat movment speed .. treba nejakou "statama" slabou sekeru co bude davat sweep ... nebo naopak silne kladivo/mec co bude davat dmg jen na 1 cil ... kladivo s knockem ... a vytvorit vetsi itemovaci system (vic cest ... ted je ... max hp .. a kladiva s speed kridlama ... mec s antiknockem ... a sekera s dmg .. ) a je to trosku "omezene" (a az na nove zbrane stylu jako lord vampir .. tak do ted to bylo proste ... tier 1 zbran .. tier 2 zbran atp ..
11)... pridat dungeon/lokalitu .. (treba jako stromy v svetlem lese) kde by padaly treba svitky co daj efekt nejakeho eliku/fire resist regen dura atp) pripadne neco stylu jako tehda byly healovaci vajicka
12) pridat vampum v lese % na drop krve .. (obecne si to hraci nekupuji pres shop ale skrze dia truhly ..)
13) zvednout % na drop drahokamu ohne a vody v dung truhlach
14) odstranit 2 blocky vysoke kytky u stromu v svetlem lese .. dost to prekazi a buguje .. :smile:
15) dat moznost si vybrat primarni skill .. "jakoze hlavni zbran" a to by boostnulo jednu skillovaci linku .. (pripadne ostatni nerfnula) - a klidne tvorit zbrane ktere by mohla pouzit pouze osoba co ma zvolenou danou skillovaci linku ... taky otazka .. mirne kontroverzni :D
16) zakazat na vgv invis stejne jako na pevnostech
17) v truhlach vysokeho lvlu odendat navody na helmu a prsten .. jsou lidi co maj pul stacku navodu ... :smile:
18) dat moznost "locknuti" lvlu .. aby hraci sli lvly do minusovych hodnot a az si to odlockne tak se mu naskoci lvl up
19) special itemy na vlkodlaka .. counter item na vampa atp .. pripadne skill linka

casem prich pripsal dalsi navrhy .. je toho opravdu hodne a jsou to takove veci co jsem slysel ze by byly fain .. neco jsou mozna zbytecne veci neco by mozna pomohlo .. :D takze zalezi na usudku a dekuju za kazdy nazor ... !!!!!!!!! nejlepe neodkazovat at se tu neco vejde ... kazdemu je jasne ze pisete k tomuhle clanku!!!!!!!!
Naposledy upravil(a) LordLait dne 09 bře 2020 21:04, celkem upraveno 3 x.

Re: Navrhy navrhy a spoustu blbosti .... aneb soupis vseho co jsem kde nasel

#2
LordLait píše:
09 bře 2020 19:03
1) prvni .. boost speedu u helem a bot (chimer a seidon) na stejne % jako u jinych kusu
2) dalsi hodit boost kosam .. obecne se nedaji moc vyuzit a hraci co maji lvl 100 rikaji ze jsou nepouzitelne jak v pvp tak pve (dle nazoru hodne hracu .. nevim konkretne)

3)boost kladiv na dmg .. obecne kladiva nemaj moc sanci se v dmg rovnat zadne ze zbrani .. maji nejmensi zakladni dmg a dochazi pak k tomu ze dam 12 hit .. = 2hitam jinou zbrani .. (obecne by treba stacilo ze by pri "stunu" byl vyprodukovan i "razovy dmg" treba 1-2 srdce .. u vsech kladiv stejne silne .. dalsi z moznosti .. ze by se zdelsil blind na hromove rane .. tu je vsak problem ze na kladivo hodi protijed ... a kladivo konci .. dmg nema a ten stun je jedina vyhoda .. tak prodlouzit stun/dat debuffy jako weak a blind i na passivni kladivove stunovani ... pripadne pridat debuff aby dany clovek ktery dostane ranu nemohl mlatit "takove to pomale mlaceni" .... "tady zustava otazkou co ... ale opravdu to potrebuju :D jsou usseles" a to rikam kdyz mam lvl 85

4) dalsi ze by se hodilo dat nejaky dungeon kde by padaly zlate klice .. ( obecne zlate klice nikdo nekupuje protoze je slaby loot a hraci co maj 2x dvoj chestu tehlech truhel tak to obecne uz vyhazuji a nechavaji despawnout) btw neni jich malo :D
5) dalsi zajimavy navrh co jsem slysel tak ze by byla vampovska zbroj ktera by snizovala debuffy na slunku (zajimavy koncept ... ale kdo vi jak moc to jde udelat)
6).dale vlkodlak .. tak mu dat v lidske forme nejaky passivni buff
7)dalsi z zvlastnich navrhu co jsem zaslechnul (ekonomiku by to zas pohazelo) tak dat moznost sbirani ulomku drahokamu .. obecne jejich cena masivne roste kvuli nutnosti vyuziti a nedostatku drahokamu .. tady bych byl opatrny
8).. dale nevim zda to uz neni ale "kdyz clovek rozlozi drevak" tak ze by dostal posvatne drevo
9).. dat do seidon truhel "dung a skupinak" rybarske looty jako supiny atp ..
10).. obecne se nebat davat hodne rozdilne zbroje a zbrane stylu jako "mitril zbroj co ma 3k dura ale je slaba" tvorit silne zbrane co ale budou snizovat hp .. zbroje co budou snizovat movment speed .. treba nejakou "statama" slabou sekeru co bude davat sweep ... nebo naopak silne kladivo/mec co bude davat dmg jen na 1 cil ... kladivo s knockem ... a vytvorit vetsi itemovaci system (vic cest ... ted je ... max hp .. a kladiva s speed kridlama ... mec s antiknockem ... a sekera s dmg .. ) a je to trosku "omezene" (a az na nove zbrane stylu jako lord vampir .. tak do ted to bylo proste ... tier 1 zbran .. tier 2 zbran atp ..
11)... pridat dungeon/lokalitu .. (treba jako stromy v svetlem lese) kde by padaly treba svitky co daj efekt nejakeho eliku/fire resist regen dura atp) pripadne neco stylu jako tehda byly healovaci vajicka
12) pridat vampum v lese % na drop krve .. (obecne si to hraci nekupuji pres shop ale skrze dia truhly ..)
13) zvednout % na drop drahokamu ohne a vody v dung truhlach
14) odstranit 2 blocky vysoke kytky u stromu v svetlem lese .. dost to prekazi a buguje .. :smile:
15) dat moznost si vybrat primarni skill .. "jakoze hlavni zbran" a to by boostnulo jednu skillovaci linku .. (pripadne ostatni nerfnula) - a klidne tvorit zbrane ktere by mohla pouzit pouze osoba co ma zvolenou danou skillovaci linku ... taky otazka .. mirne kontroverzni :D
16) zakazat na vgv invis stejne jako na pevnostech
17) v truhlach vysokeho lvlu odendat navody na helmu a prsten .. jsou lidi co maj pul stacku navodu ... :smile:
18) dat moznost "locknuti" lvlu .. aby hraci sli lvly do minusovych hodnot a az si to odlockne tak se mu naskoci lvl up

casem prich pripsal dalsi navrhy .. je toho opravdu hodne a jsou to takove veci co jsem slysel ze by byly fain .. neco jsou mozna zbytecne veci neco by mozna pomohlo .. :D takze zalezi na usudku a dekuju za kazdy nazor
1. pro
2. je v plánu rebalance
3. nějaká úprava kladiv, proč ne - pro
4. tady určitě pro
5. tohle tuším udělat nepůjde ale jinak pro
6. proti
7. ulomky v miningu, proč ne, pro
8. pro
9. nechápu co je "seidon truhla", jestli myslíš tu na konci skupu tak pro
10. pro pro pro
11. magie, pro
12. velký pro
13. ohen menší pro, voda proti
14. pro
15. proti
16. proti
17. pro
18. proti

Re: Navrhy navrhy a spoustu blbosti .... aneb soupis vseho co jsem kde nasel

#4
LordLait píše:
09 bře 2020 19:03
1) prvni .. boost speedu u helem a bot (chimer a seidon) na stejne % jako u jinych kusu
2) dalsi hodit boost kosam .. obecne se nedaji moc vyuzit a hraci co maji lvl 100 rikaji ze jsou nepouzitelne jak v pvp tak pve (dle nazoru hodne hracu .. nevim konkretne)

3)boost kladiv na dmg .. obecne kladiva nemaj moc sanci se v dmg rovnat zadne ze zbrani .. maji nejmensi zakladni dmg a dochazi pak k tomu ze dam 12 hit .. = 2hitam jinou zbrani .. (obecne by treba stacilo ze by pri "stunu" byl vyprodukovan i "razovy dmg" treba 1-2 srdce .. u vsech kladiv stejne silne .. dalsi z moznosti .. ze by se zdelsil blind na hromove rane .. tu je vsak problem ze na kladivo hodi protijed ... a kladivo konci .. dmg nema a ten stun je jedina vyhoda .. tak prodlouzit stun/dat debuffy jako weak a blind i na passivni kladivove stunovani ... pripadne pridat debuff aby dany clovek ktery dostane ranu nemohl mlatit "takove to pomale mlaceni" .... "tady zustava otazkou co ... ale opravdu to potrebuju :D jsou usseles" a to rikam kdyz mam lvl 85

4) dalsi ze by se hodilo dat nejaky dungeon kde by padaly zlate klice .. ( obecne zlate klice nikdo nekupuje protoze je slaby loot a hraci co maj 2x dvoj chestu tehlech truhel tak to obecne uz vyhazuji a nechavaji despawnout) btw neni jich malo :D
5) dalsi zajimavy navrh co jsem slysel tak ze by byla vampovska zbroj ktera by snizovala debuffy na slunku (zajimavy koncept ... ale kdo vi jak moc to jde udelat)
6).dale vlkodlak .. tak mu dat v lidske forme nejaky passivni buff
7)dalsi z zvlastnich navrhu co jsem zaslechnul (ekonomiku by to zas pohazelo) tak dat moznost sbirani ulomku drahokamu .. obecne jejich cena masivne roste kvuli nutnosti vyuziti a nedostatku drahokamu .. tady bych byl opatrny
8).. dale nevim zda to uz neni ale "kdyz clovek rozlozi drevak" tak ze by dostal posvatne drevo
9).. dat do seidon truhel "dung a skupinak" rybarske looty jako supiny atp ..
10).. obecne se nebat davat hodne rozdilne zbroje a zbrane stylu jako "mitril zbroj co ma 3k dura ale je slaba" tvorit silne zbrane co ale budou snizovat hp .. zbroje co budou snizovat movment speed .. treba nejakou "statama" slabou sekeru co bude davat sweep ... nebo naopak silne kladivo/mec co bude davat dmg jen na 1 cil ... kladivo s knockem ... a vytvorit vetsi itemovaci system (vic cest ... ted je ... max hp .. a kladiva s speed kridlama ... mec s antiknockem ... a sekera s dmg .. ) a je to trosku "omezene" (a az na nove zbrane stylu jako lord vampir .. tak do ted to bylo proste ... tier 1 zbran .. tier 2 zbran atp ..
11)... pridat dungeon/lokalitu .. (treba jako stromy v svetlem lese) kde by padaly treba svitky co daj efekt nejakeho eliku/fire resist regen dura atp) pripadne neco stylu jako tehda byly healovaci vajicka
12) pridat vampum v lese % na drop krve .. (obecne si to hraci nekupuji pres shop ale skrze dia truhly ..)
13) zvednout % na drop drahokamu ohne a vody v dung truhlach
14) odstranit 2 blocky vysoke kytky u stromu v svetlem lese .. dost to prekazi a buguje .. :smile:
15) dat moznost si vybrat primarni skill .. "jakoze hlavni zbran" a to by boostnulo jednu skillovaci linku .. (pripadne ostatni nerfnula) - a klidne tvorit zbrane ktere by mohla pouzit pouze osoba co ma zvolenou danou skillovaci linku ... taky otazka .. mirne kontroverzni :D
16) zakazat na vgv invis stejne jako na pevnostech
17) v truhlach vysokeho lvlu odendat navody na helmu a prsten .. jsou lidi co maj pul stacku navodu ... :smile:
18) dat moznost "locknuti" lvlu .. aby hraci sli lvly do minusovych hodnot a az si to odlockne tak se mu naskoci lvl up

casem prich pripsal dalsi navrhy .. je toho opravdu hodne a jsou to takove veci co jsem slysel ze by byly fain .. neco jsou mozna zbytecne veci neco by mozna pomohlo .. :D takze zalezi na usudku a dekuju za kazdy nazor
1. určitě
2. určitě
3. 1000000000000% TO MUSÍ BÝT CO NEJRYCHLEJI UDĚLANÉ
4. spíš než dungeon dát možnost za určité množství surovin koupit zlatej klíč
5. ne vamp už je takhle op
6. ne vlkodlak je taky celkem silnej
7. no, zatím mají velkou cenu ale kdo ví jak to bude za půl roku, spíš ne
8. dávalo by to smysl
9. no, do skup. dungeonu spíš ne a u siren klidně ale byla by tam opravdu malá % (siren truhla je skoro nanic proto by se hodilo aspoň tohle)
10. zní to zajímavě určitě by to oživilo hru
11. potiony stačí
12. spíš aby se dala krev (obyč. i krev lovců vamp.) koupit za mince které z nich padají
13. pro
14. pro
15. proti
16. určitě pro
17. pro
18. proti

Re: Navrhy navrhy a spoustu blbosti .... aneb soupis vseho co jsem kde nasel

#9
1) PRO
2) Moc ľudí kosy na 100 nemá takže neviem jak môže "spousta lidi" hovoriť, že kosy su do PvP slabé, keby aspoň ten človek čo má tie kosy na 100 bol nejak dobrý v PvP, že by to mohol posúdiť ale takto idk.. Počkal by som kým to dá aspoň 10 ľudí na 100 a potom posudzoval jaké to je v PvP.

3) Kladiva sú support vec a bolo by nice keby to tak zostalo, vôbec by som nerušil to countrovanie debuffov z kladiv protijedom(actually si predstav, ze si vladca a 10 ludi ta targetuje trojzubcami a kladivami monkaS), zrusil by som im -75% attack speed a -10% speed a mozno im pridat nejaku sancu na krit - 5% na 100.

4) PRO
5) PROTI
6) PROTI
7) PROTI
8) PRO
9) PRO, ale do skup truhly by som to nedával
10) PRO
11) PRO
12) PROTI
13) Ohen - max 2,5%, Vodu dat aspon na 7%. :)
14) PRO
15) PROTI
16) PROTI
17) PRO
18) PROTI
19) PROTI

Re: Navrhy navrhy a spoustu blbosti .... aneb soupis vseho co jsem kde nasel

#10
LordLait píše:
09 bře 2020 19:03
1) prvni .. boost speedu u helem a bot (chimer a seidon) na stejne % jako u jinych kusu
2) dalsi hodit boost kosam .. obecne se nedaji moc vyuzit a hraci co maji lvl 100 rikaji ze jsou nepouzitelne jak v pvp tak pve (dle nazoru hodne hracu .. nevim konkretne)

3)boost kladiv na dmg .. obecne kladiva nemaj moc sanci se v dmg rovnat zadne ze zbrani .. maji nejmensi zakladni dmg a dochazi pak k tomu ze dam 12 hit .. = 2hitam jinou zbrani .. (obecne by treba stacilo ze by pri "stunu" byl vyprodukovan i "razovy dmg" treba 1-2 srdce .. u vsech kladiv stejne silne .. dalsi z moznosti .. ze by se zdelsil blind na hromove rane .. tu je vsak problem ze na kladivo hodi protijed ... a kladivo konci .. dmg nema a ten stun je jedina vyhoda .. tak prodlouzit stun/dat debuffy jako weak a blind i na passivni kladivove stunovani ... pripadne pridat debuff aby dany clovek ktery dostane ranu nemohl mlatit "takove to pomale mlaceni" .... "tady zustava otazkou co ... ale opravdu to potrebuju :D jsou usseles" a to rikam kdyz mam lvl 85

4) dalsi ze by se hodilo dat nejaky dungeon kde by padaly zlate klice .. ( obecne zlate klice nikdo nekupuje protoze je slaby loot a hraci co maj 2x dvoj chestu tehlech truhel tak to obecne uz vyhazuji a nechavaji despawnout) btw neni jich malo :D
5) dalsi zajimavy navrh co jsem slysel tak ze by byla vampovska zbroj ktera by snizovala debuffy na slunku ... btw jinou nez nynejsi vampovskou a dat treba 0-1,5hp za set .. atp (zajimavy koncept ... ale kdo vi jak moc to jde udelat)
6).dale vlkodlak .. tak mu dat v lidske forme nejaky passivni buff
7)dalsi z zvlastnich navrhu co jsem zaslechnul (ekonomiku by to zas pohazelo) tak dat moznost sbirani ulomku drahokamu .. obecne jejich cena masivne roste kvuli nutnosti vyuziti a nedostatku drahokamu .. tady bych byl opatrny
8).. dale nevim zda to uz neni ale "kdyz clovek rozlozi drevak" tak ze by dostal posvatne drevo
9).. dat do seidon truhel "dung a skupinak" rybarske looty jako supiny atp ..
10).. obecne se nebat davat hodne rozdilne zbroje a zbrane stylu jako "mitril zbroj co ma 3k dura ale je slaba" tvorit silne zbrane co ale budou snizovat hp .. zbroje co budou snizovat movment speed .. treba nejakou "statama" slabou sekeru co bude davat sweep ... nebo naopak silne kladivo/mec co bude davat dmg jen na 1 cil ... kladivo s knockem ... a vytvorit vetsi itemovaci system (vic cest ... ted je ... max hp .. a kladiva s speed kridlama ... mec s antiknockem ... a sekera s dmg .. ) a je to trosku "omezene" (a az na nove zbrane stylu jako lord vampir .. tak do ted to bylo proste ... tier 1 zbran .. tier 2 zbran atp ..
11)... pridat dungeon/lokalitu .. (treba jako stromy v svetlem lese) kde by padaly treba svitky co daj efekt nejakeho eliku/fire resist regen dura atp) pripadne neco stylu jako tehda byly healovaci vajicka
12) pridat vampum v lese % na drop krve .. (obecne si to hraci nekupuji pres shop ale skrze dia truhly ..)
13) zvednout % na drop drahokamu ohne a vody v dung truhlach
14) odstranit 2 blocky vysoke kytky u stromu v svetlem lese .. dost to prekazi a buguje .. :smile:
15) dat moznost si vybrat primarni skill .. "jakoze hlavni zbran" a to by boostnulo jednu skillovaci linku .. (pripadne ostatni nerfnula) - a klidne tvorit zbrane ktere by mohla pouzit pouze osoba co ma zvolenou danou skillovaci linku ... taky otazka .. mirne kontroverzni :D
16) zakazat na vgv invis stejne jako na pevnostech
17) v truhlach vysokeho lvlu odendat navody na helmu a prsten .. jsou lidi co maj pul stacku navodu ... :smile:
18) dat moznost "locknuti" lvlu .. aby hraci sli lvly do minusovych hodnot a az si to odlockne tak se mu naskoci lvl up
19) special itemy na vlkodlaka .. counter item na vampa atp .. pripadne skill linka

casem prich pripsal dalsi navrhy .. je toho opravdu hodne a jsou to takove veci co jsem slysel ze by byly fain .. neco jsou mozna zbytecne veci neco by mozna pomohlo .. :D takze zalezi na usudku a dekuju za kazdy nazor ... !!!!!!!!! nejlepe neodkazovat at se tu neco vejde ... kazdemu je jasne ze pisete k tomuhle clanku!!!!!!!!
1) IDK klidně
2)PRO
3)PRO - sice nesouhlasím, že to má být support zbraň, ale buď odebrat zrušení protijedem, nebo je buffnout jak píše borko
4) spíš je přidat jako drop, pokud se to takhle změní tak PRO
5) IDK jestli to jde udělat... ale ty debuffy jsou jediná věc, co trošku sráží vampy z jejich OP spiku, takže sou jen na trošku menším OP spiku
6) To nevím, jestli je uplně dobrej nápad... otázka je, jakej buff myslíš
7) WTF a kam bys to jako dával ? Možná by byl dobrý nápad něco takového přidat na mládě ohnivého draka ? (Ne, nebyl sem na ně, ANO, chystám se na to a napadlo mě to protože je to ohnivej drak... přímo element jednoho drahokamu)
8) PROTI, z sh 3 dřeváků by nic nemělo padat, z sh4, aby sis je vzal a pak až budeš mít dost dřev na sh.5 tak si to rozložil zpátky ? Ani náhodou
9) Dung PRO, ta truhla je useless, do skupiňáku PRO, jen pokud se odstraní nějaké trash dropy (EGA)
10) Kladivo s knockem by se hodilo, jinak tiery už máš, jen nebuď zaslepenej tím, že tam neni napsaný: Tier 1 atd...
11) IDK co byla vajíčka, ale zatím PROTI, to spíš přidat až s kouzelným updatem
12) PRO
13) Možná PRO v pekle ? Přeci jenom, 1% když u pirátů je 13% a zbytek je stejnej... eh...
14) PRO
15) Mirně kontroverzní ? PROTI
16) PRO
17) PRO
18) Zbytečnost
19) PRO, to je nejlepší návrh ze všech co si napsal
cron