no, přijde mi to jako hloupost že by s vlkodlakem šli expit jen meče a sekery, vlkodlaci jsou sice slabší než vampové ale zase na slunci vlkodlaci dokážou žít celkem normálně, nechal bych je tak jak jsou asi (možná by nebylo na škodu snížit trochu rychlost potřeby jídla)Fary48 píše: ↑02 dub 2020 14:15Něco jako kladivo vlkodlak má (zaseknutí).josef04 píše: ↑02 dub 2020 11:32proč pořád zminuješ jen sekery a meče ?, kladiva, kuše, luky a kosy jsou tady taky a ne každý vlkodlak chce používat only sekery a meče, sekery i meče mám naexpený ale sekery jsem nepoužil už fakt dlouho a meče používám max na healFary48 píše: ↑02 dub 2020 11:13
Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).
Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků.
Hlavně jsem se to snažil brát logicky... Drápy jsou ostré takže krvácení dává smysl a kritický zásah můžeš teoreticky čímkoliv (např.: Wow může dát krit každá zbraň a klasa) dalo by se to vyřešit tak že by v hotbaru po proměně byly dvě tlapy 1.tlapa s ostrými drápy 2.silná tlapa ... Mohl by to být meč a sekera bez modelu které by využívali pasivních schopností seker a mečů... Kladiva jsou taky zajímavý nápad, ale nedávali by smysl z důvodu že k hromové rané je za potřebí něco hodně těžkého (kladiva).
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#12Dle mého Vlkodlačí zaseknutí je až moc over powered, jelikož to dává stun delší než Buff z Kladiv a je to i více efektivnější, jelikož Zaseknutí - 7vteřin (+ se u toho nedá vůbec hýbat, zasekne to člověka i ve vzduchu) / Buff z kladiv - 5vteřin, což Kladivám zase ubírá na síle + Vlkodlak se do Zaseknutí expí jen do lvlu 5 (5 dnů) a kladiva se musí na 5 vteřinový stun expit týdny až několik měsíců než se dosáhne lvlu 100, když už, tak aspoň zlepšit kladiva, nebo předělat ten stun.
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#13k tomu když ti vlkodlak dá zaseknutí tak se z toho nedostaneš a z kladiva s protijedem joIce_Vortex píše: ↑03 dub 2020 01:02Dle mého Vlkodlačí zaseknutí je až moc over powered, jelikož to dává stun delší než Buff z Kladiv a je to i více efektivnější, jelikož Zaseknutí - 7vteřin (+ se u toho nedá vůbec hýbat, zasekne to člověka i ve vzduchu) / Buff z kladiv - 5vteřin, což Kladivám zase ubírá na síle + Vlkodlak se do Zaseknutí expí jen do lvlu 5 (5 dnů) a kladiva se musí na 5 vteřinový stun expit týdny až několik měsíců než se dosáhne lvlu 100, když už, tak aspoň zlepšit kladiva, nebo předělat ten stun.
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#14+1GaboCzSkill píše: ↑02 dub 2020 09:55Vlkodlak je slabý proti silver zbraním a vampir slabý proti dřevákům. Tady bych nic neměnil. Mě např. Dřevakem lidi ubírají 5hp na hit. Epmmo bych upravil rozhodně.
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#15Je vidět, že toho o vlkodlacích víš prd...kralik159159 píše: ↑03 dub 2020 23:54+1GaboCzSkill píše: ↑02 dub 2020 09:55Vlkodlak je slabý proti silver zbraním a vampir slabý proti dřevákům. Tady bych nic neměnil. Mě např. Dřevakem lidi ubírají 5hp na hit. Epmmo bych upravil rozhodně.
Prosím, nechápejte mě špatně, nechci zničit unikátnost vlkodlaka tím, že hituje rukou a nepotřebuje gear, ale jeho damage je špatnej vtip a opět, epmmo je mu nanic. Takže buď by šel udělat nápad s tlapami, jak již zde bylo zmíněno, nebo si vyslechněte můj návrh: Jde o to, že nechci udělat další legendární item typu lord vampír. Jen mě napadlo, že třeba do dalšího dungeonu jako zbraň, nebo něco takového, se přidají "pěstnice" na vlkodlaka, takže když si je nasadí, tak bude jakoby stále mlátit tlapami, ale bude na nich mít ostré drápy . Nevím, zda tomu dávat epmmo... spíše jestli by nešlo udělat víc typů těch pěstnic, každý typ bude jedna zbraň přeskinovaná atd... ty zbraně budou slabé, takže se nevyplatí používat nikomu jinému než vlkodlakům, protože jako jediné půjdou použít i ve vlčí formě, vzácnost bych nechal na úrovni cca stříbrné sršně, protože jak sem již psal, není cíl zničit unikátnost vlkodlaka, že k němu není potřeba gear, ale nějak mu vylepšit damage a dát mu epmmo, prostě relativně common drop nebo dát možnost to získat z questu... i když to by se potom muselo pořešit to, kdo prioritizuje jaký typ zbraně...
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#16Obecne at se tu nehadate nad hovadinkama ... vlkodlak je pouzitelny pouze na 10 lvlu .. na jinych nizsich lvlech je usseles .. na 10 zabijete lehce "slabsi pvp" vampy .. aneb hrace bez hp zbroje a silveru.. do jiste miry ale staci kdyz hrac ma hp zbroje (vamp/nekro) pripadne stribrnaky a to i ty epicke (do 20k kus) a uz to zacina delat problem ... obecne vlk ma strasne dlouhe cd na spelly .. zatim co skill na sekere nebo na meci je za 30 sec .... tak vlk to ma za 120 sec .. coz obecne .. no proste kdyz to je jen na jednoho cloveka a da se to lehce missnout .. tak to je proste .. jine ... zaroven mi prijde trosku nesmysluplne aby vamp mohl pouzivat drevak .. to jen tak mimo ... a opravdu silver zbrane jsou neskutecne pain .. hodilo by se pridat proste jen neco .... treba ... "posvěcené drápy" delalo by se to z posvatneho dreva (klidne klasik cena jako u jinych drevaku) ... bylo by to proti vampum a mel by moznost naskillovat s danym itemem male (slabe crity) a treba dostavat hunger za hity (je neskutecne pain na jidlo xd) j .. samo jen priklad .. ale proste opravdu vlkodlak ma sve limity za ktere se kvuli mmo a tomu ze "nejsilnejsi vlkodlak je na lvlu 10 coz muze byt hrac s rpg lvl 15 ,, " tak je proste do jiste miry slaby
vlkum by se hodil "nejaky" armor ... treba jen ze bude mit po tele jinou texturu (valecne malovani) a treba to muze byt mega drahe. .. ale proste vamp muze counterovat vlka ale naopak ne ... vamp muze mit hp zbroje vlk ne .. obecne by to chtelo popremyslet nad vampem a vlkem
vlkum by se hodil "nejaky" armor ... treba jen ze bude mit po tele jinou texturu (valecne malovani) a treba to muze byt mega drahe. .. ale proste vamp muze counterovat vlka ale naopak ne ... vamp muze mit hp zbroje vlk ne .. obecne by to chtelo popremyslet nad vampem a vlkem
Naposledy upravil(a) LordLait dne 04 dub 2020 16:25, celkem upraveno 3 x.
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#17obecne jsem nazoru ze k danym vecem by se meli vyjadrovat lidi kteri zkouseli hrat za vlka a nejsou to proste jen "brecici" vampove co nechteji neco srovnatelne xd (ps k zaseknuti je u vampa strach .. nepotrebujete zas tak dlouhy cas na to abyste toho cloveka sejmuli jak nic xd"
Re: Vlkodlaci a EPMMO
#18dost dobrej nápad, +1LordLait píše: ↑04 dub 2020 16:18Obecne at se tu nehadate nad hovadinkama ... vlkodlak je pouzitelny pouze na 10 lvlu .. na jinych nizsich lvlech je usseles .. na 10 zabijete lehce "slabsi pvp" vampy .. aneb hrace bez hp zbroje a silveru.. do jiste miry ale staci kdyz hrac ma hp zbroje (vamp/nekro) pripadne stribrnaky a to i ty epicke (do 20k kus) a uz to zacina delat problem ... obecne vlk ma strasne dlouhe cd na spelly .. zatim co skill na sekere nebo na meci je za 30 sec .... tak vlk to ma za 120 sec .. coz obecne .. no proste kdyz to je jen na jednoho cloveka a da se to lehce missnout .. tak to je proste .. jine ... zaroven mi prijde trosku nesmysluplne aby vamp mohl pouzivat drevak .. to jen tak mimo ... a opravdu silver zbrane jsou neskutecne pain .. hodilo by se pridat proste jen neco .... treba ... "posvěcené drápy" delalo by se to z posvatneho dreva (klidne klasik cena jako u jinych drevaku) ... bylo by to proti vampum a mel by moznost naskillovat s danym itemem male (slabe crity) a treba dostavat hunger za hity (je neskutecne pain na jidlo xd) j .. samo jen priklad .. ale proste opravdu vlkodlak ma sve limity za ktere se kvuli mmo a tomu ze "nejsilnejsi vlkodlak je na lvlu 10 coz muze byt hrac s rpg lvl 15 ,, " tak je proste do jiste miry slaby
vlkum by se hodil "nejaky" armor ... treba jen ze bude mit po tele jinou texturu (valecne malovani) a treba to muze byt mega drahe. .. ale proste vamp muze counterovat vlka ale naopak ne ... vamp muze mit hp zbroje vlk ne .. obecne by to chtelo popremyslet nad vampem a vlkem