Oživení klanových válek

#1
Zdravím, mám zde pár návrhů k předělání současného systému. Nemusíte se bát, nechci se tu bavit vůbec o nějaké nevyrovnanosti, rebalancu, apod., ale spíše o CW jako takových.

1. Nové módy klanových válek.

Jak jistě víte, klanové války měli původně dva módy, které jsou však v celku jedno a to samé. Dva klany se hodinu mlátí na mapě a buď se k tomu ničí sochy nebo ne. Přijde mi, že už je to stále to stejné a ohrané a přidal bych nové režimy klanových válek, které by přidaly mnoho nových verzí válek a bylo by to konečně i něco jiného, zamezily možnosti útěku jednoho klanu z boje či zkrátily klanové války třeba jen na 30 minut.

Na začátek podotýkám, že zde píšu spíš jen jak to bude fungovat a čísla jsou jen na doplnění, tudíž nehleďte na žádná reálna čísla, zda-li by to bylo nebo nebylo vyrovnané.

Hlavní výhodou těchto klanových válek také bude, že budou mít jiný výherní cíl, než je skóre. Žádný klan tak nebude jistou výhru a bude nutná účast na celých klanových válkách. Skóre by se počítalo spíše pro staty hráčů a buffy prohrávajícího klanu (samozřejmě upravené skóre pro každý mód).

Dobývání Hradu - Ať už stylem náhody, hlasováním či jakkoliv jinak by bylo před CW zvoleno, který klan bude bránit a který útočit. Bránící klan bude mít svůj hrad a v něm buď 6 rozprostřených soch nebo například sochu, která bude mít cca 10 respawnovacích míst v celém hradu a po každém zničení se socha náhodně přesune na jiné místo. Cílem obránců je přežít hodinu s alespoň jednou zbývající sochou. Cílem klanu útočníků je zničit všechny sochy v daném časovém limitu. Pokud to klan zvládne během 20 minut, pak nebudou klanové války trvat celou hodinu.

Gold Rush - Hra funguje na principu minihry Gold Rush. Na mapě budou ve středu například v řadě 3 spawnovací místa s moby. Za zabití moba je šance, že z něj hráči vypadne nějaký speciální item, dejme tomu orb. Cílem klanu je nasbírat potřebný počet těchto orbů pro výhru dříve, než klan druhý. Zároveň by klanový vůdce mohl za orby kupovat speciální buffy pro klan. Ano, klan tak ztratí část svých orbů, ale zase budou třeba silnější, to už je poté na taktice daného klanu, zda-li budou kupovat buffy či všechny orby nastackují a zkusí co nejrychleji vyhrát. Pokud by ani jeden klan nestihl nasbírat potřebný počet orbů v časovém limitu, vyhrává klan, který jich má více.

Dungeon Války - Máme jeden velký uzamčený dungeon, kdy klany jsou pro tentokrát oddělené. Každý klan začíná na druhém konci a jeho cílem je porazit identické bosse v místnostech. Po zabití každého bosse se klanu odemkne přístup do další místnosti, do další a další. Uprostřed dungeonu je finální místnost s hlavním bossem, který je pouze jeden, tudíž se k němu dostanou oba klany. Cílem klanu je vyhrát na top dmg tohoto Worldbosse. Tudíž, klan musí co nejrychleji zabít své bosse v místnostech, aby se dostal do hlavní místnosti dříve, jak klan druhý a měl větší šanci na top dmg hlavního bosse.

Pokud by měl ještě někdo nějaké nápady, klidně pište do komentářů.

--------------------------------------------------------------------------------------

2. Více možnosti pro Vůdce

V současné chvíli má klanový vůdce schopnost házet 3 lidi do jailu, má trochu víc HP a za jeho zabití je víc bodů. Vůdci klanu bych přidal více výhod na lepší boje.
Nenavrhuji konkrétní výhody, ale spíše jen píšu příklady toho, co bych si pod tímto představoval.

Buffy - Každý vůdce by jednou za klanové války mohl zapnout svému klanu buffy (identické jako jsou buffy, které má prohrávající klan). Tím by klan na 5 minut získal buff a měl převahu nad klanem druhým, který by si však tento buff mohl zapnout také. Buff by se zapnul hráčům, kteří jsou v současné chvíly na mapě, tím by se zvedla i komunikace a taktika, aby to vůdce nezapl, když si půlka klanu bere potky.

Změna času - Každý vůdce by mohl jednou za klanové války zapnout den či noc. Tím by mohl zrušit taktiku druhého klanu či pomoci svému, apod.

Vyvolání bosse - Klan by mohl vyvolat klasického bosse, kteří se během CW spawnují. Boss by byl vyvolán na jednom ze spawnovacích míst bossů a oznámení jeho vyvolání by bylo třeba 30s dopředu.

Opět, pokud máte nějaké jiné návrhy, stačí napsat dolů

Díky, Arken.

Re: Oživení klanových válek

#3
ArkenThas píše:
14 dub 2020 17:14
Zdravím, mám zde pár návrhů k předělání současného systému. Nemusíte se bát, nechci se tu bavit vůbec o nějaké nevyrovnanosti, rebalancu, apod., ale spíše o CW jako takových.

1. Nové módy klanových válek.

Jak jistě víte, klanové války měli původně dva módy, které jsou však v celku jedno a to samé. Dva klany se hodinu mlátí na mapě a buď se k tomu ničí sochy nebo ne. Přijde mi, že už je to stále to stejné a ohrané a přidal bych nové režimy klanových válek, které by přidaly mnoho nových verzí válek a bylo by to konečně i něco jiného, zamezily možnosti útěku jednoho klanu z boje či zkrátily klanové války třeba jen na 30 minut.

Na začátek podotýkám, že zde píšu spíš jen jak to bude fungovat a čísla jsou jen na doplnění, tudíž nehleďte na žádná reálna čísla, zda-li by to bylo nebo nebylo vyrovnané.

Hlavní výhodou těchto klanových válek také bude, že budou mít jiný výherní cíl, než je skóre. Žádný klan tak nebude jistou výhru a bude nutná účast na celých klanových válkách. Skóre by se počítalo spíše pro staty hráčů a buffy prohrávajícího klanu (samozřejmě upravené skóre pro každý mód).

Dobývání Hradu - Ať už stylem náhody, hlasováním či jakkoliv jinak by bylo před CW zvoleno, který klan bude bránit a který útočit. Bránící klan bude mít svůj hrad a v něm buď 6 rozprostřených soch nebo například sochu, která bude mít cca 10 respawnovacích míst v celém hradu a po každém zničení se socha náhodně přesune na jiné místo. Cílem obránců je přežít hodinu s alespoň jednou zbývající sochou. Cílem klanu útočníků je zničit všechny sochy v daném časovém limitu. Pokud to klan zvládne během 20 minut, pak nebudou klanové války trvat celou hodinu.

Gold Rush - Hra funguje na principu minihry Gold Rush. Na mapě budou ve středu například v řadě 3 spawnovací místa s moby. Za zabití moba je šance, že z něj hráči vypadne nějaký speciální item, dejme tomu orb. Cílem klanu je nasbírat potřebný počet těchto orbů pro výhru dříve, než klan druhý. Zároveň by klanový vůdce mohl za orby kupovat speciální buffy pro klan. Ano, klan tak ztratí část svých orbů, ale zase budou třeba silnější, to už je poté na taktice daného klanu, zda-li budou kupovat buffy či všechny orby nastackují a zkusí co nejrychleji vyhrát. Pokud by ani jeden klan nestihl nasbírat potřebný počet orbů v časovém limitu, vyhrává klan, který jich má více.

Dungeon Války - Máme jeden velký uzamčený dungeon, kdy klany jsou pro tentokrát oddělené. Každý klan začíná na druhém konci a jeho cílem je porazit identické bosse v místnostech. Po zabití každého bosse se klanu odemkne přístup do další místnosti, do další a další. Uprostřed dungeonu je finální místnost s hlavním bossem, který je pouze jeden, tudíž se k němu dostanou oba klany. Cílem klanu je vyhrát na top dmg tohoto Worldbosse. Tudíž, klan musí co nejrychleji zabít své bosse v místnostech, aby se dostal do hlavní místnosti dříve, jak klan druhý a měl větší šanci na top dmg hlavního bosse.

Pokud by měl ještě někdo nějaké nápady, klidně pište do komentářů.

--------------------------------------------------------------------------------------

2. Více možnosti pro Vůdce

V současné chvíli má klanový vůdce schopnost házet 3 lidi do jailu, má trochu víc HP a za jeho zabití je víc bodů. Vůdci klanu bych přidal více výhod na lepší boje.
Nenavrhuji konkrétní výhody, ale spíše jen píšu příklady toho, co bych si pod tímto představoval.

Buffy - Každý vůdce by jednou za klanové války mohl zapnout svému klanu buffy (identické jako jsou buffy, které má prohrávající klan). Tím by klan na 5 minut získal buff a měl převahu nad klanem druhým, který by si však tento buff mohl zapnout také. Buff by se zapnul hráčům, kteří jsou v současné chvíly na mapě, tím by se zvedla i komunikace a taktika, aby to vůdce nezapl, když si půlka klanu bere potky.

Změna času - Každý vůdce by mohl jednou za klanové války zapnout den či noc. Tím by mohl zrušit taktiku druhého klanu či pomoci svému, apod.

Vyvolání bosse - Klan by mohl vyvolat klasického bosse, kteří se během CW spawnují. Boss by byl vyvolán na jednom ze spawnovacích míst bossů a oznámení jeho vyvolání by bylo třeba 30s dopředu.

Opět, pokud máte nějaké jiné návrhy, stačí napsat dolů

Díky, Arken.
boost vůdce klanu 100%

1. mod určitě pro
2. mod určitě pro
3. zní to trochu jako skupinák ale kdyby se to upravilo tak by to mohlo být dobré takže pro

Re: Oživení klanových válek

#4
ArkenThas píše:
14 dub 2020 17:14
Zdravím, mám zde pár návrhů k předělání současného systému. Nemusíte se bát, nechci se tu bavit vůbec o nějaké nevyrovnanosti, rebalancu, apod., ale spíše o CW jako takových.

1. Nové módy klanových válek.

Jak jistě víte, klanové války měli původně dva módy, které jsou však v celku jedno a to samé. Dva klany se hodinu mlátí na mapě a buď se k tomu ničí sochy nebo ne. Přijde mi, že už je to stále to stejné a ohrané a přidal bych nové režimy klanových válek, které by přidaly mnoho nových verzí válek a bylo by to konečně i něco jiného, zamezily možnosti útěku jednoho klanu z boje či zkrátily klanové války třeba jen na 30 minut.

Na začátek podotýkám, že zde píšu spíš jen jak to bude fungovat a čísla jsou jen na doplnění, tudíž nehleďte na žádná reálna čísla, zda-li by to bylo nebo nebylo vyrovnané.

Hlavní výhodou těchto klanových válek také bude, že budou mít jiný výherní cíl, než je skóre. Žádný klan tak nebude jistou výhru a bude nutná účast na celých klanových válkách. Skóre by se počítalo spíše pro staty hráčů a buffy prohrávajícího klanu (samozřejmě upravené skóre pro každý mód).

Dobývání Hradu - Ať už stylem náhody, hlasováním či jakkoliv jinak by bylo před CW zvoleno, který klan bude bránit a který útočit. Bránící klan bude mít svůj hrad a v něm buď 6 rozprostřených soch nebo například sochu, která bude mít cca 10 respawnovacích míst v celém hradu a po každém zničení se socha náhodně přesune na jiné místo. Cílem obránců je přežít hodinu s alespoň jednou zbývající sochou. Cílem klanu útočníků je zničit všechny sochy v daném časovém limitu. Pokud to klan zvládne během 20 minut, pak nebudou klanové války trvat celou hodinu.

Gold Rush - Hra funguje na principu minihry Gold Rush. Na mapě budou ve středu například v řadě 3 spawnovací místa s moby. Za zabití moba je šance, že z něj hráči vypadne nějaký speciální item, dejme tomu orb. Cílem klanu je nasbírat potřebný počet těchto orbů pro výhru dříve, než klan druhý. Zároveň by klanový vůdce mohl za orby kupovat speciální buffy pro klan. Ano, klan tak ztratí část svých orbů, ale zase budou třeba silnější, to už je poté na taktice daného klanu, zda-li budou kupovat buffy či všechny orby nastackují a zkusí co nejrychleji vyhrát. Pokud by ani jeden klan nestihl nasbírat potřebný počet orbů v časovém limitu, vyhrává klan, který jich má více.

Dungeon Války - Máme jeden velký uzamčený dungeon, kdy klany jsou pro tentokrát oddělené. Každý klan začíná na druhém konci a jeho cílem je porazit identické bosse v místnostech. Po zabití každého bosse se klanu odemkne přístup do další místnosti, do další a další. Uprostřed dungeonu je finální místnost s hlavním bossem, který je pouze jeden, tudíž se k němu dostanou oba klany. Cílem klanu je vyhrát na top dmg tohoto Worldbosse. Tudíž, klan musí co nejrychleji zabít své bosse v místnostech, aby se dostal do hlavní místnosti dříve, jak klan druhý a měl větší šanci na top dmg hlavního bosse.

Pokud by měl ještě někdo nějaké nápady, klidně pište do komentářů.

--------------------------------------------------------------------------------------

2. Více možnosti pro Vůdce

V současné chvíli má klanový vůdce schopnost házet 3 lidi do jailu, má trochu víc HP a za jeho zabití je víc bodů. Vůdci klanu bych přidal více výhod na lepší boje.
Nenavrhuji konkrétní výhody, ale spíše jen píšu příklady toho, co bych si pod tímto představoval.

Buffy - Každý vůdce by jednou za klanové války mohl zapnout svému klanu buffy (identické jako jsou buffy, které má prohrávající klan). Tím by klan na 5 minut získal buff a měl převahu nad klanem druhým, který by si však tento buff mohl zapnout také. Buff by se zapnul hráčům, kteří jsou v současné chvíly na mapě, tím by se zvedla i komunikace a taktika, aby to vůdce nezapl, když si půlka klanu bere potky.

Změna času - Každý vůdce by mohl jednou za klanové války zapnout den či noc. Tím by mohl zrušit taktiku druhého klanu či pomoci svému, apod.

Vyvolání bosse - Klan by mohl vyvolat klasického bosse, kteří se během CW spawnují. Boss by byl vyvolán na jednom ze spawnovacích míst bossů a oznámení jeho vyvolání by bylo třeba 30s dopředu.

Opět, pokud máte nějaké jiné návrhy, stačí napsat dolů

Díky, Arken.

Dobývaní hradů: Nápad je to dobrej, ale nevím. Osobně si nemyslím že by to mohlo být tak fun jak to zní :D Přeci jenom, kdyby se na to ten druhej klan ,,vyklašlal" tak druhej klan má možnost si nafarmit body (jedině že by ty sochy nedávali skóre a počítali se jenom zabité sochy). u tohoto jsem neutral

Gold rush: Určitě dobrý nápad, muselo by se hrát takticky a probíhala by větší komunikace mezi lidma, určitě pro

Dungeon války: Tohle mi zní jako hodně dobrej nápad, představa že by každej klan začínal ve své tzv. towerce a musel by se dostat k poslednímu bossovi zní dost dobře, nebude to o tom kdo jak umí PvP ale ukáže se, kdo jak umí bojovat proti bossům. Rozhodně pro

--------------------------------------------------------------------------------------------
Buffy: s tímhle si moc nejsem jistej, muselo by se to zkusit, jinak nemůžu posoudit :/ neutral
Den a noc: rozhodně pro
Bossové: Nepříjde mi, že by něco takového měl vůdce mít :/ proti
cron