Perma srdce ne, srdce na třeba týden by asi šlo. Talisman, RPG booster, proč ne. Samozřejmě dost drahej a možná to nemusí být tak dobrej talisman.
Re: Chimerský update - změny
#12Elgrim:
1. PRO, na to že to je PvP + dropovací dung tak sú tam tie mobky mega strong.. (Chcelo by to viac dungeonov, kde sa dá viac v pohode farmiť ako je napríklad peklo) + chcelo by to nejak fixnuť agro, aby po vstupe do miestnosti sa na vás nenaagrovali všetci bossovia.
2. PROTI, ten boss si moc prachov nežiada a myslím si, že by to mohol vykompenzovať 1. návrh
3. PRO, alebo keď už tak by som pridal do ochocovani nejakú mobku(asi prasa), ktorá bude slúžiť ako hunger pre vampov, čím by si mal väčší level ochočováni, tým viac by si z toho moba dostával hungeru. (Viac by ľudia začali expiť ochočovanie)
Frag:
4. PRO
5. PRO
6. Prispôsobim sa väčšine. Občas nám na parkour chýba hunger a tým, že tam je niekto bez party si ho o neho môžme refillnuť.
Pevnosti:
7. PRO
8. Tu som určite PRO. Tá šanca je ževraj totožná so šancou na drop dreva, väčšinou sa stane že behom 24 hodin čo sú stromy nedropne ani 1 drevo a to sa tých stromov zabije 4x viac.
9. PRO za pridanie odmeny do ftop týden a měsíc v podobe Krvavých rubínov. (Ale iba ak sa neboostnu % tým strážcom pevností)
10. PRO
Arighol:
11.-14. PRO
15. PRO, u Morgany by to chcelo skorej viac druhov ochranky, a pridať z nej drop WB pečate ako to je u Krakena.
1. PRO, na to že to je PvP + dropovací dung tak sú tam tie mobky mega strong.. (Chcelo by to viac dungeonov, kde sa dá viac v pohode farmiť ako je napríklad peklo) + chcelo by to nejak fixnuť agro, aby po vstupe do miestnosti sa na vás nenaagrovali všetci bossovia.
2. PROTI, ten boss si moc prachov nežiada a myslím si, že by to mohol vykompenzovať 1. návrh
3. PRO, alebo keď už tak by som pridal do ochocovani nejakú mobku(asi prasa), ktorá bude slúžiť ako hunger pre vampov, čím by si mal väčší level ochočováni, tým viac by si z toho moba dostával hungeru. (Viac by ľudia začali expiť ochočovanie)
Frag:
4. PRO
5. PRO
6. Prispôsobim sa väčšine. Občas nám na parkour chýba hunger a tým, že tam je niekto bez party si ho o neho môžme refillnuť.
Pevnosti:
7. PRO
8. Tu som určite PRO. Tá šanca je ževraj totožná so šancou na drop dreva, väčšinou sa stane že behom 24 hodin čo sú stromy nedropne ani 1 drevo a to sa tých stromov zabije 4x viac.
9. PRO za pridanie odmeny do ftop týden a měsíc v podobe Krvavých rubínov. (Ale iba ak sa neboostnu % tým strážcom pevností)
10. PRO
Arighol:
11.-14. PRO
15. PRO, u Morgany by to chcelo skorej viac druhov ochranky, a pridať z nej drop WB pečate ako to je u Krakena.
Naposledy upravil(a) borko369 dne 03 čer 2020 18:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Chimerský update - změny
#13+1borko369 píše: ↑03 čer 2020 18:23Elgrim:
1. PRO, na to že to je PvP + dropovací dung tak sú tam tie mobky mega strong.. (Chcelo by to viac dungeonov, kde sa dá viac v pohode farmiť ako je napríklad peklo) + chcelo by to nejak fixnuť agro, aby po vstupe do miestnosti sa na vás nenaagrovali všetci bossovia.
2. PROTI, ten boss si moc prachov nežiada a myslím si, že by to mohol vykompenzovať 1. návrh
3. PRO, alebo keď už tak by som pridal do ochocovani nejakú mobku(asi prasa), ktorá bude slúžiť ako hunger pre vampov, čím by si mal väčší level ochočováni, tým viac by si z toho moba dostával hungeru. (Viac by ľudia začali expiť ochočovanie)
Frag:
4. PRO
5. PRO
6. Prispôsobim sa väčšine. Občas nám na parkour chýba hunger a tým, že tam je niekto bez party si ho o neho môžme refillnuť.
Pevnosti:
7. PRO
8. Tu som určite PRO. Tá šanca je ževraj totožná so šancou na drop dreva, väčšinou sa stane že behom 24 hodin čo sú stromy nedropne ani 1 drevo a to sa tých stromov zabije 4x viac.
9. PRO za pridanie odmeny do ftop týden a měsíc v podobe Krvavých rubínov. (Ale iba ak sa neboostnu % tým strážcom pevností)
10. PRO
Arighol:
11.-14. PRO
15. PRO, u Morgany by to chcelo skorej viac druhov ochranky, a pridať z nej drop WB pečate ako to je u Krakena.
Se vším souhlasím
Re: Chimerský update - změny
#14borko369 píše: ↑03 čer 2020 18:23Elgrim:
1. PRO, na to že to je PvP + dropovací dung tak sú tam tie mobky mega strong.. (Chcelo by to viac dungeonov, kde sa dá viac v pohode farmiť ako je napríklad peklo) + chcelo by to nejak fixnuť agro, aby po vstupe do miestnosti sa na vás nenaagrovali všetci bossovia.
2. PROTI, ten boss si moc prachov nežiada a myslím si, že by to mohol vykompenzovať 1. návrh
3. PRO, alebo keď už tak by som pridal do ochocovani nejakú mobku(asi prasa), ktorá bude slúžiť ako hunger pre vampov, čím by si mal väčší level ochočováni, tým viac by si z toho moba dostával hungeru. (Viac by ľudia začali expiť ochočovanie)
Frag:
4. PRO
5. PRO
6. Prispôsobim sa väčšine. Občas nám na parkour chýba hunger a tým, že tam je niekto bez party si ho o neho môžme refillnuť.
Pevnosti:
7. PRO
8. Tu som určite PRO. Tá šanca je ževraj totožná so šancou na drop dreva, väčšinou sa stane že behom 24 hodin čo sú stromy nedropne ani 1 drevo a to sa tých stromov zabije 4x viac.
9. PRO za pridanie odmeny do ftop týden a měsíc v podobe Krvavých rubínov. (Ale iba ak sa neboostnu % tým strážcom pevností)
10. PRO
Arighol:
11.-14. PRO
15. PRO, u Morgany by to chcelo skorej viac druhov ochranky, a pridať z nej drop WB pečate ako to je u Krakena.
Re: Chimerský update - změny
#15StrejdaRodec píše: ↑02 čer 2020 23:44U elgrimu jsem PRO
U pevností klidně boostnout chimer zlataky, rubín neboostovat, přidat možnost kupovat něco za chimer zlaťaky.
U arigu co já vím xD asi pro
Re: Chimerský update - změny
#17Ještě drahokamům bych dal 2%, přecejen, ve vodním skupiňáku je na ně také 2% a Arighol je o něco těžší skupiňák.