Chimerský update - změny

#1
Elgrim:
1. Všichni mobové mají přeboostěny dmg, jediní vlci jsou ok na farmení, ale také to není nic nejlehčího. Takže bych snížil dmg, nebo je také možnost zvětšení cooldownu na slowing spelly těch mobů, nejlépe aby žádný jejich spell přímo nedal "stun", jen aby zpomalil.
2. Trošku větší droprate prachů na solowb.
3. Možnost dání ochočování do hlavní haly - mimo roomky s bossema prostě, abychom se mohli hungerovat, když už je cooldown na joinutí frakce po kicknutí. Ale tím pádem by se musela dát brána s cooldown páčkou na polowb, aby se to nedalo bugovat vlkem.

Frag:
4. Zrušit invis a proměny.
5. Boosnutí resistu/hp vládce, jelikož těď stačí vzít healky a přežijete do konce, jelikož vládce padne do třeba 3 min.
6. Přemístění arény do Chiméry, aby se ally hráči nemohli hitovat, jelikož party pro 10 lidí opravdu nestačí.

Pevnosti:
7. Momentálně není skoro žádná výhoda proč držet pevnosti i nadále po průchodu podzemí, tudíž bych zvýšil dropování chimerský zlaťáků za držení pevnosti a to na trojnásobek (+- 300 za jednu pevnost na den).
8. S tím, kolik se vyhází healek na dobytí pevnosti a následného projití podzemí, není dle mého droprate krvavých rubínů dostatečně vysoký - momentálně to je 10%. Nebál bych se to vůbec zvýšit a to klidně tak na dvojnásobek tedy 20%.
9. Přidal bych lepší odměny za ftop týden a měsíc a to tím, že bych tam přidal rubíny anebo vyvolávací klíče, protože NIKDO nekoupí za 7 rubínů (nejspíše ani za 1) vyvolávací klíč, když se za to dá koupit válečnický/nidgard klíč. (preferoval bych spíše rubíny, kvůli dalším návrhům co sem píšu)
10. Dále bych přidal nějakou další možnost využití chimerských zlaťáků, jelikož se momentálně dají využít zla´táky jen na fragment a klíče, přičemž když frakce nechce utrácet rubíny za válečnické klíče ale za nidgard, tak jim stačí každý den 1000 zlaťáků a pa kuž do elgrimu nemusí, jelikož se jim to tam oproti průsmyku nevyplatí farmit. Rád bych tam viděl věci jakou jsou vyvol klíč za obrovskou cenu jako je třeba 7k a také něco menšího jako například alchymky za 1250 , nebo zlatý klíč za 1k (tady bych s radostí uvítal nějaké návrhy, protože mě nic moc nenapadá)

Arighol:
11. Zvednout šanci na démonický prach 1% -> 5%
12. Vyvol klíč 1% -> 4%
13. Talisman 1% -> 3%
14. Tyto bonusové procenta odebrat ze speciálních potek, na které je šance nějakých 12% na jeden druh..
15. Morgana - více ochranky

Re: Chimerský update - změny

#2
Elgrim : 1,2,3) Tady na to názor nemám protože jsem novej update neměl možnost zkusit a nevím co se zrovna v Elgrimu změnilo proto když tak prosím o spelly mobů dmg mobů a hp mobů at můžu něják soudit. ( Nejlepší by bylo video )
Frag : 4)Invis bych zatím ponechal uvidíme jak to pujde. 5) Asi pro i předtím byl ten vládce na fragu slabko. 6) Spíš ne co jsem četl tak frag má být pro 6 členů frakce a tak nevidím důvod proč by tam měla být nějáká alliance. Prostě si vemte na frag 6 nejsilnějších lidí a bojujte v férovém počtu a ne s další alli frakcí po boku.
Pevnosti : 7) Idk že za to vůbec něco je ale asi Pro. 8) Ten rubín má být celkem vzácnej takže 10% mi přijde ok. 9) Pokud je ftop jak byl před updatem tak bych ho nechal přece jen i vyvol klíč má dobré využití a rubíny at se získávají jen z toho čeho ted nebo jich přidat jen fakt málo za ftop týden třeba 1 a za ftop měsíc 5. 10) Jo co jsem četl na webu tak tam jde pouze v kombinaci s rubínama vytvořit válečnickej , vyvol a nidgard klíč takže nějáká možnost jenom za zlatáky by byla fajn. Možná za ty zlatáky moct nakupovat třeba dia klíč dia bednu nějáké krve atd takže věci co se hráčům celé f hodí.
Arighol : 11) Spíš z 1% > 3% protože 5% je asi moc. Někdo mi pls pošlete na discord fotku % na věci v té bedně at vím. 12) Taky bych sem dal 3%. 13) Sem bych dal tak 5% protože talisman neměl takovou cenu. 14) Bonusové potky bych v tom případě odebral úplně protože je blbost aby něco takového v truhle bylo a nebo jim dát tak 6%. 15) Morgana je hlavní Boss arigu takže at je silná PRO.

Re: Chimerský update - změny

#3
Fufen píše:
02 čer 2020 16:20
Elgrim:
1. Všichni mobové mají přeboostěny dmg, jediní vlci jsou ok na farmení, ale také to není nic nejlehčího. Takže bych snížil dmg, nebo je také možnost zvětšení cooldownu na slowing spelly těch mobů, nejlépe aby žádný jejich spell přímo nedal "stun", jen aby zpomalil.
2. Trošku větší droprate prachů na solowb.
3. Možnost dání ochočování do hlavní haly - mimo roomky s bossema prostě, abychom se mohli hungerovat, když už je cooldown na joinutí frakce po kicknutí. Ale tím pádem by se musela dát brána s cooldown páčkou na polowb, aby se to nedalo bugovat vlkem.

Frag:
4. Zrušit invis a proměny.
5. Boosnutí resistu/hp vládce, jelikož těď stačí vzít healky a přežijete do konce, jelikož vládce padne do třeba 3 min.
6. Přemístění arény do Chiméry, aby se ally hráči nemohli hitovat, jelikož party pro 10 lidí opravdu nestačí.

Pevnosti:
7. Momentálně není skoro žádná výhoda proč držet pevnosti i nadále po průchodu podzemí, tudíž bych zvýšil dropování chimerský zlaťáků za držení pevnosti a to na trojnásobek (+- 300 za jednu pevnost na den).
8. S tím, kolik se vyhází healek na dobytí pevnosti a následného projití podzemí, není dle mého droprate krvavých rubínů dostatečně vysoký - momentálně to je 10%. Nebál bych se to vůbec zvýšit a to klidně tak na dvojnásobek tedy 20%.
9. Přidal bych lepší odměny za ftop týden a měsíc a to tím, že bych tam přidal rubíny anebo vyvolávací klíče, protože NIKDO nekoupí za 7 rubínů (nejspíše ani za 1) vyvolávací klíč, když se za to dá koupit válečnický/nidgard klíč. (preferoval bych spíše rubíny, kvůli dalším návrhům co sem píšu)
10. Dále bych přidal nějakou další možnost využití chimerských zlaťáků, jelikož se momentálně dají využít zla´táky jen na fragment a klíče, přičemž když frakce nechce utrácet rubíny za válečnické klíče ale za nidgard, tak jim stačí každý den 1000 zlaťáků a pa kuž do elgrimu nemusí, jelikož se jim to tam oproti průsmyku nevyplatí farmit. Rád bych tam viděl věci jakou jsou vyvol klíč za obrovskou cenu jako je třeba 7k a také něco menšího jako například alchymky za 1250 , nebo zlatý klíč za 1k (tady bych s radostí uvítal nějaké návrhy, protože mě nic moc nenapadá)

Arighol:
11. Zvednout šanci na démonický prach 1% -> 5%
12. Vyvol klíč 1% -> 4%
13. Talisman 1% -> 3%
14. Tyto bonusové procenta odebrat ze speciálních potek, na které je šance nějakých 12% na jeden druh..
15. Morgana - více ochranky
1. pro
2. spíš ne, prachu sice padá mín ale je ho taky mín potřeba
3. nvm vamp. nejsem, nepotřebuju takže za mě proti
4. proti, je to strategie ne tak silných hráčů tak proč jim ji brát (jasný je to pro ty lepší hráče ale pořád si myslím že by se to mělo nechat)
5. těžko říct fragy nechodím
6. proti jen ať se to všechno pomlátí
7. asi pro
8. no, pokud už tak třeba na 15% spíš bych ale trochu zlehčil toho bosse než zvětšil %
9. max za ftop měsíc aby mohla f získat 1 rubín víc ne
10. 100% pro
11. - 13. talisman tak na 3%, vyvol klíč taky 3% a demonak taky 3% (max)
14. pro
15. pro
16. přidat questy pro elgrim + arighol (vím že jsem to už psal jinde ale když jsou tady návrhy pro celý chimer. update tak to sem přihodím)

Re: Chimerský update - změny

#6
Fufen píše:
02 čer 2020 16:20
Elgrim:
1. Všichni mobové mají přeboostěny dmg, jediní vlci jsou ok na farmení, ale také to není nic nejlehčího. Takže bych snížil dmg, nebo je také možnost zvětšení cooldownu na slowing spelly těch mobů, nejlépe aby žádný jejich spell přímo nedal "stun", jen aby zpomalil.
2. Trošku větší droprate prachů na solowb.
3. Možnost dání ochočování do hlavní haly - mimo roomky s bossema prostě, abychom se mohli hungerovat, když už je cooldown na joinutí frakce po kicknutí. Ale tím pádem by se musela dát brána s cooldown páčkou na polowb, aby se to nedalo bugovat vlkem.

Frag:
4. Zrušit invis a proměny.
5. Boosnutí resistu/hp vládce, jelikož těď stačí vzít healky a přežijete do konce, jelikož vládce padne do třeba 3 min.
6. Přemístění arény do Chiméry, aby se ally hráči nemohli hitovat, jelikož party pro 10 lidí opravdu nestačí.

Pevnosti:
7. Momentálně není skoro žádná výhoda proč držet pevnosti i nadále po průchodu podzemí, tudíž bych zvýšil dropování chimerský zlaťáků za držení pevnosti a to na trojnásobek (+- 300 za jednu pevnost na den).
8. S tím, kolik se vyhází healek na dobytí pevnosti a následného projití podzemí, není dle mého droprate krvavých rubínů dostatečně vysoký - momentálně to je 10%. Nebál bych se to vůbec zvýšit a to klidně tak na dvojnásobek tedy 20%.
9. Přidal bych lepší odměny za ftop týden a měsíc a to tím, že bych tam přidal rubíny anebo vyvolávací klíče, protože NIKDO nekoupí za 7 rubínů (nejspíše ani za 1) vyvolávací klíč, když se za to dá koupit válečnický/nidgard klíč. (preferoval bych spíše rubíny, kvůli dalším návrhům co sem píšu)
10. Dále bych přidal nějakou další možnost využití chimerských zlaťáků, jelikož se momentálně dají využít zla´táky jen na fragment a klíče, přičemž když frakce nechce utrácet rubíny za válečnické klíče ale za nidgard, tak jim stačí každý den 1000 zlaťáků a pa kuž do elgrimu nemusí, jelikož se jim to tam oproti průsmyku nevyplatí farmit. Rád bych tam viděl věci jakou jsou vyvol klíč za obrovskou cenu jako je třeba 7k a také něco menšího jako například alchymky za 1250 , nebo zlatý klíč za 1k (tady bych s radostí uvítal nějaké návrhy, protože mě nic moc nenapadá)

Arighol:
11. Zvednout šanci na démonický prach 1% -> 5%
12. Vyvol klíč 1% -> 4%
13. Talisman 1% -> 3%
14. Tyto bonusové procenta odebrat ze speciálních potek, na které je šance nějakých 12% na jeden druh..
15. Morgana - více ochranky
Je vidět, že jsi naprosto mimo.

1) Proti, bossové jsou naprosto Ok.
2) Proti. Doufám že si uvědomuješ, že ze Solowb padají dost dobrý zbraně.
3) ???

4) Proměna zrušit, invis nechat
5) Proti
6) Proti, na frag jde každej sám za sebe

7) Výhoda je poměrně velká - možnost získat rubín
8) Ne? Za rubín můžeš koupit Nidgard klíč. 30 rubínů/měsíc fragu.. už takhle se do oběhu dostávají další rubíny zbytečně - z pevností
9) Vyvol klíč za týden, rubín za měsíc
10) Něco málo už jsem psal Epesovi. Jedna z věcí - například speciální potky jako síla III.

11) Pro
12) Pro
13) Pro
14) PRO
15) Proti

Re: Chimerský update - změny

#8
borko369 píše:
03 čer 2020 16:25
Podľa mňa by nebolo zlé, keby sa u toho Frakcionare kupovali bonusy pre členov frakcie jako (príklady):
Talisman stesti pre celú frakciu, RPG booster, bonusové srdiečko alebo aj perma bonusové srdiečko za nejakú prehnane vysokú cenu :D
perma srdce ani omylem, a ten zbytek zní dobře, ale jelikož by to bylo pro celou f tak by to mělo mít celkem velkou cenu

Re: Chimerský update - změny

#9
borko369 píše:
03 čer 2020 16:25
Podľa mňa by nebolo zlé, keby sa u toho Frakcionare kupovali bonusy pre členov frakcie jako (príklady):
Talisman stesti pre celú frakciu, RPG booster, bonusové srdiečko alebo aj perma bonusové srdiečko za nejakú prehnane vysokú cenu :D
Jo tohle zní gud. Pokud by šla třeba za to zlato koupit nějáká časová vylepšení jako bonus hp bonus dmg talisman štěstí tak by to bylo dobrý.

Re: Chimerský update - změny

#10
Napalm píše:
03 čer 2020 17:46
borko369 píše:
03 čer 2020 16:25
Podľa mňa by nebolo zlé, keby sa u toho Frakcionare kupovali bonusy pre členov frakcie jako (príklady):
Talisman stesti pre celú frakciu, RPG booster, bonusové srdiečko alebo aj perma bonusové srdiečko za nejakú prehnane vysokú cenu :D
Jo tohle zní gud. Pokud by šla třeba za to zlato koupit nějáká časová vylepšení jako bonus hp bonus dmg talisman štěstí tak by to bylo dobrý.
Nevím jestli perma HP to bych nedával.. Ale frakční buffy mi přijdou fajn nápad.
cron