Pár návrhů...

#1
Zdravím.

Měl jsem poslední dobou více návrhů, které jsem chtěl sem hodit, ale nevěděl jsem jak některé sepsat a psát sem navrh co má tak 2-3 věty mi přišlo divné :D Každopádně berte to tak, že to jsou návrhy a některé věci se nemusí vůbec přidat a některé můžou být jinak, uvidíme jak se dohodne komunita :P

Cooldown na zlaté jabka (normalní):

U tohodle si myslím že je to dost distutabilní. Proč tohle navrhuju? ti co to ještě neví tak pokud si sníte enchantované jablko a potom jíte normalní zlatá jablka tak vám to dává efekty z enchantovaného (hlavně absorb, který je dost poznat). Regen tam taky dělá svoje. Když jsem se na tohle ptal pár lidí, tak tu byl návrh na 30s, což dle mého je málo, za mě by bylo lepší mít třeba 45s/1 minutu (nejvíc)

Edit: už byl přidán 30s cooldown :P

Rupání speciálních zbrojí witherem a poisonem:

Nevím jestli si někdo tohodle všímá, ale nejvíc to je vidět pokud farmíte v pekelném dungeonu. Abych vám dal příklad tak když jsem tam zabíl se speciální zbrojí tak jsem na sekeře měl dole sotva 500 dura a armor mi rupal. Když jsem to potom zkoušel s normalním diamantovým armorem tak mi zbran co má 3k dura rupala dřív než armor (armor měl cca 2/3 dura dole). Proto navrhuji aby se zrušilo rupání při witheru a poisonu (je to tak nastavené i na dia armoru, takže nevidím důvod, proč by to tak nemohlo být i u speciálních zbrojí :D).

Rupání zbrojí celkově:

Každý si určitě všiml jak často vám začal rupat armor po EPMMO rebelancu (je to nejspíše tím, že tam je nastavený trochu větší dmg a rupe to víc než má). Neříkám, že spotřeba RK má být malá, ale aby šel na 5 minut na jedno WB a použil u toho 5 rk mi příjde moc... Snížil bych to rupání zbrojí (pokud by to nešlo, tak bych zvýšil dura na zbrojích, aby se nemuselo používat tolik RK).

Rybaření:

Tady mám hned 2 návrhy :D

Tenhle návrh je vypujčenej z hypixel SB, takže se nedivte :D
- Jeden je ohledně rybaření mobek. Jak určitě víte, z rybaření padají i mobky které v momentální době neslouží k ničemu jinému než k otravování. Neříkám, aby se něco jako piraně odebrala, ale spíš bych přidal něco těm normalnším mobkám (v říční bych dokonce přidal ještě nějakou mobku, příjde mi to tam ,,suché"). Co mám tiím na mysli? Byl tu návrh aby z utopenců byla možnost dropování zbrojí, co žsi už nepamatuju jak dopadlo, ale určitě by nebylo špatné, aby tam byla šance třeba na škeble nebo na nějaké části zbroje. Co si ale myslím že by neuškodilo tak je aby ze všech mobek z rybaření padali XP do rybaření (není to nic extra, ale je to aspoň něco :D).

- Druhý je ohledně odměn za rybáře týdne. Tenhle návrh mi poradil peta57 a musím říct, že má pravdu :D Pokud by jste si teď zašli k obchodníkovi u kterého můžete vyměnovat rybářské ocenění tak by jste na některé věci museli vyhrávat rybárnu 3 měsíce v kuse, což nechci nic říkat ale za 3 měsíce rybaření by jste si získali těch věcí tak 10x tolik než za ut cenu těch ocenění. Navrhuji tedy aby se do rybáře dne přidal nový item, se kterým by se dalo směnovat některé itemy, například škeble nebo ulity. U ocenění bych snížit cenu, protože jsou strašně přehané (10 ocenění za jednu slzu například). U slzy bych to snížil klidně na 3 ocenění/1 slza a u černé perly klidně 5 ocenění/1 perla.

Chimerské klíče:

Tohle je spíš můj názor na věc, pokud ho nesdílíte tak tu prosím nepiště nějaké blbosti :P
Nedávno tu byl update s novou chimérou a novým systémem klíčů. Bohužel nejsem si moc jist s jejich cenami. Chápu že Epes nechce aby ty klíče neměl každej, takže jsem vymyslel alternativu. Momentálni ceny jsou takové, že by je fakticky nikdo nekoupil (hlavně vyvolávací, válečný by se ještě dal). I tak navrhuji trochu uprav cen a to následovně:

Klíč k válečné truhle: 5000 chimerských zlatáků (cooldown 24h)
Vyvolávací klíč: 10000 Chimerských zlatáků zlatáků. (cooldown 7d)
Nidgardce bych trochu zvýšil počet potřebných zlatáků aspoň na 7,5k zlatáků.

Děkuji Irugovi za navrhnutí toho cooldownu :P

Tak, tohle by mělo by asi vše :D Chci vás poprosit aby se tu nikdo nehádal, přeci jenom jsme v návrhech, ne v topicu frakční spory :P
Naposledy upravil(a) TelefoniaRider dne 10 čer 2020 14:53, celkem upraveno 1 x.

Re: Pár návrhů...

#2
Cooldown na zlaté jabka (normalní):

PRO

Rupání speciálních zbrojí witherem a poisonem:

Neviem že či to neni mechanika minecraftu, že leather armor ničí poison, wither (Tuším že tu taký návrh bol), ale keď by to nejak išlo vyriešiť tak PRO

Rupání zbrojí celkově:

I d c

Rybaření:

Tady mám hned 2 návrhy :D

PRO

PRO

Chimerské klíče:

Dal by som aj na ten vyvol. klic 5k goldov (ten 7d cooldown a vysoké % na trash WBčka to docela balancuje) inak PRO

Re: Pár návrhů...

#4
Eskaron píše:
06 čer 2020 14:34
1) PRO
2) PRO
3) PROTI
4) + 5) PRO
5) Hele, a bude na ně potřeba ten pitomej rubín ?
Práve že není :D Válečnej budeš moct mít stejně jednou za den, takže mi nepříjde že by to bylo OP. a Vyvol. klič máš jednou za týden a za 7 rubínů by ti to fakticky nikdo nekoupil D:

Nastává tu ale problém, že ty rubíny budou mít jenom jedno použití :/ Nenapadá mě ale, kde jinde by se to dalo použít...

Re: Pár návrhů...

#6
TelefoniaRider píše:
06 čer 2020 14:42
Eskaron píše:
06 čer 2020 14:34
1) PRO
2) PRO
3) PROTI
4) + 5) PRO
5) Hele, a bude na ně potřeba ten pitomej rubín ?
Práve že není :D Válečnej budeš moct mít stejně jednou za den, takže mi nepříjde že by to bylo OP. a Vyvol. klič máš jednou za týden a za 7 rubínů by ti to fakticky nikdo nekoupil D:

Nastává tu ale problém, že ty rubíny budou mít jenom jedno použití :/ Nenapadá mě ale, kde jinde by se to dalo použít...
Tak to netuším.... sem asi... PROTI u 5). Přeci jenom... ta truhla byla za ftop den, a nyní jí otevře vpodstatě většina frakcí jednou denně, pravda, že takto by se zlepšily chimérské zlaťáky, ale víš co... možná bych byl PRO kdyby rubíny byli potřeba na nidgardovu truhlu ? nevim počet.

Re: Pár návrhů...

#7
Eskaron píše:
06 čer 2020 14:56
TelefoniaRider píše:
06 čer 2020 14:42
Eskaron píše:
06 čer 2020 14:34
1) PRO
2) PRO
3) PROTI
4) + 5) PRO
5) Hele, a bude na ně potřeba ten pitomej rubín ?
Práve že není :D Válečnej budeš moct mít stejně jednou za den, takže mi nepříjde že by to bylo OP. a Vyvol. klič máš jednou za týden a za 7 rubínů by ti to fakticky nikdo nekoupil D:

Nastává tu ale problém, že ty rubíny budou mít jenom jedno použití :/ Nenapadá mě ale, kde jinde by se to dalo použít...
Tak to netuším.... sem asi... PROTI u 5). Přeci jenom... ta truhla byla za ftop den, a nyní jí otevře vpodstatě většina frakcí jednou denně, pravda, že takto by se zlepšily chimérské zlaťáky, ale víš co... možná bych byl PRO kdyby rubíny byli potřeba na nidgardovu truhlu ? nevim počet.
Rubíny na nidgardku potřebné jsou... Mluvil jsem jenom o zlatácích :D o rubínech jsem se ani nezmínil, což znamená že u Nidgardky normalně zůstane těch 30... Psal jsem jenom aby se zvýšil počet těch zlatáků, protože na to potřebuješ jenom 5k zlatáků :P

Re: Pár návrhů...

#9
1. pro, 1 minutový cooldown by bol tak akurát
2. pro
3. pro
4. pro
K tým rubínom, môžno by tam mohol byť aj nejaký exchange, že vymeníš 1 rubín za nejaký počet zlaťákoch do pokladnice. Tie cooldowny sú dobrý nápad, aspoň by sa tie kľúče nespamovali vkuse. Síce si skoro každá frakcia môže každý deň vymeniť kľúč ale v tom by podľa mňa nebol až tak veľký problém.

Re: Pár návrhů...

#10
1. Pro

2. Pro

3. Proti - Nevím, buď už je to tak strašně běžná věc, že si toho ani nevšímám nebo se mi nezdá, že bych rupal až tak enormně moc. Navíc, cena RK už je minimální.

4. Pro co se týče obchodníka a XP z mobek. Drop bych z těch utopenců, piraní, apod., nedával.

5. U Válečného + Nidgard Klíče jsem Pro. Vyvolávacímu bych snížil cooldown, ale přidal bych na jeho zakoupení alespoň 1 Rubín.
cron