Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#11
Supr nápad, konečně to někdo napsal. Konečně budu moct uprostřed boje zapnout buff z meče, utéct, vyhealovat se a zabít protivníka krvácením!

Si snad děláte prdel ne? Vám krvácení přišlo normální? Stačil 1 hit a utíkat abyste nepřítelovi sebrali víc jak polovinu hp a teď se to zase vrátí? Nebuď směšnej gonku.

% na drop rubínu z Morgany (ne z bedny) pro
Questy pro arighol a elgrim pro
Buff mečů pro ALE vymyslet něco jiného než krvácení

Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#12
Více méně souhlasím s přidáním všech questů. Co se týká buffu z meče radši než velký damage krvácení bych viděl něco trochu jiného, ten damage může být mírně zvednutý, ale určitě bych nerad viděl stejné krvácení jako bylo v časech před rebalancem (spíše jen o něco málo vyšší než je teďI).

Co se týká rubínu z morgany, mnohem radši bych viděl kdyby dropoval přímo ze strážce arigholu s nějakým % (alespoň by se konečně zabíjel)..

Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#14
Meče - no, nevím, když si vzpomenu, jak OP byli meče předtím, tak se bojím toho, že se neodhadne "lehký" buff a přebuffuje se to. Jestli buff, tak možná tak lehoučký buff, a buff by mohli také snést kladiva, neboť jako jediná zbraň nemá z epmmo žádný +dmg

Elgrim PRO
Arig - questy PRO, rubín PROTI

Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#15
Eskaron píše:
07 črc 2020 18:27
Meče - no, nevím, když si vzpomenu, jak OP byli meče předtím, tak se bojím toho, že se neodhadne "lehký" buff a přebuffuje se to. Jestli buff, tak možná tak lehoučký buff, a buff by mohli také snést kladiva, neboť jako jediná zbraň nemá z epmmo žádný +dmg

Elgrim PRO
Arig - questy PRO, rubín PROTI
Kladiva jsou dost dobrá. Ano, mají slabší dmg ale to skvěle kompenzuje otravnej stun. Především je to taková "support zbraň". Moc hráčů je využít neumí, neví jak.. jinak jsou dost dobrý.

Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#16
TheDarkLord173 píše:
07 črc 2020 06:18
Pár měsíců nazpět, když jsem ještě expil a jel meče, jsem zde podával návrh na buffnutí mečů, ze strany DG jsem byl uzeměn a návrh byl zavrhnut, takže nechápu proč by se to mělo buffovat teď, když polovina frakce DG, která minule byla proti, teď chtěla buffnout meče?

DG:
Bionicsabre píše:
20 dub 2020 11:21
Ten rebalanc mecov bol kvoli tvoju bugovaniu buffov tak co tu fnucis
phiwings99 píše:
20 dub 2020 11:28
TheDarkLord173 píše:
20 dub 2020 11:24


bugování buffov ?
TAKŽE SEKERY BUDOU 4X SILNĚJŠÍ NEŽ JAKÉKOLI JINÉ EPMMO A MEČE KTERÉ SE DALY POUŽÍVAT NERFNEME?
Meč v pohodě beatne sekeru. To že si lopata a nic neuděláš, tak to není chyba EPMMO.
něco od minera:
CzechMinerCZ píše:
20 dub 2020 11:43
Díky tomu že je celkový dmg všeho menší, ti regen z meče parádně pokryje 5 vteřin souboje = sekera ti nevezme téměr nic. Já osobně bych byl ještě pro nerf regenu. Tedy menší efekt na delší dobu. :)
Tohle jsem našel jenom na první stránce...

EDIT: Ty meče jsou silné i teď, musíte s něma umět hrát.
Co by to bylo za topic, kdyby se pan velemozek neozval.

Tobě přijde v pořádku, že sharpness 6 meč, konkrétně Úsvit 2 - co by měl být nejlepší pvp meč dává damage stejný jak homemade sh4?
S buffem dává víc, ale ne o moc.

Re: Elgrim, Arighol a úprava mečov

#17
Eskaron píše:
07 črc 2020 18:27
Meče - no, nevím, když si vzpomenu, jak OP byli meče předtím, tak se bojím toho, že se neodhadne "lehký" buff a přebuffuje se to. Jestli buff, tak možná tak lehoučký buff, a buff by mohli také snést kladiva, neboť jako jediná zbraň nemá z epmmo žádný +dmg

Elgrim PRO
Arig - questy PRO, rubín PROTI
EDIT: pro buff kladiv bych byl jedině kdyby se buffnuli i meče, ted jsou kladiva v pohodě ale pokud se buffnou meče tak si myslím že kladiva by mohla taky dostat lehoučký buff (třeba kdyby hromová rána dala kromě stunu i trošku větší DMG podobně jako to má kosa)
Naposledy upravil(a) josef04 dne 07 črc 2020 20:51, celkem upraveno 1 x.
cron