Prstene

#1
Zdravím, napadol ma celkom zaujímavý návrh ohľadom prsteňov, nie krystalických ale tých, ktoré padajú z dungeonoch ( orci stesti, piratsky prsten,... ). Koncept týchto prsteňov je dosť zaujímavý, a dalo by sa s tým pohrať, ale je nevyužitý, lebo tých prsteňov je len pár... Celkom dlhšie som nad týmto rozmýšľal a napadlo ma zopár nových druhov týchto prsteňov a taktiež ako by sa craftili a vylepšovali. Prstene by boli špeciálne pre rybárčenie, ťaženie a dungeony. Začneme s prsteňom pre ťaženie.

Ťaženie - Pri tomto ma dokonca napadli 2 druhy prsteňov, no neviem ktorý by bol lepší alebo by lepšie zapadal do hry. Napadla ma jedna celkom zaujímavá mechanika, ktorá by na prsteni robila to, že ak by v nejakom určitom rádiuse okolo vás bola nejaká vzácnejšia ruda ( malachit , krystal , striebro... ) tak by vám to do chatu napísalo, že niekde v okolí sa nachádza vzácna surovina ( prsteň by "zameral" prvú najbližšiu rudu, nie viac naraz) . Čím lepší prsteň, tým väčší rádius. Postupne by to písalo nejaké správy alebo hralo nejaké zvuky, ktoré by informovali hráča, že sa k tej rude približuje. Po vyťažení tej danej suroviny by bol nejaký cooldown, dajme tomu 60-120 sekúnd, aby ten prsteň nebol až tak moc OP.
Druhá možnosť ktorá ma napadla bola tá, že by ste s prsteňom mali šancu získať viac surovín z nejakých určitých rúd ( diamanty, uhlie, jantár,... ). Čím lepší prsteň, tým častejšie by dropoval bonusový drop. A jak by sa vlastne tento prsteň craftil ?
Bol by to vlastne prsteň vyrobený z malachitu ( Malachitový mistrovský prsten ), pre ktorý by ste potrebovali získať aj návod z archeologických ložísk. Vylepšoval by sa nejakými rôznymi počtami striebra, kryštálov alebo malachitu...
Max. rádius = 8 blockoch.

Rybárčenie + dungeony - Z rybárčenia by šli získať vlastne 2 prstene, jeden by bol konkrétne pre rybárčenie a druhý pre dungeony. Začneme s prsteňom pre rybárčenie. Tento prsteň by pridával šancu tzv. "dvojitého výlovu". Ako by to presne fungovalo? Bolo by to jednoduché, nahodíte si prut a pri výlove ryby by bola šanca, že sa ten úlovok "vyloví" 2x. Čím lepší by bol prsteň, tým viac % na aktivovanie tohto efektu. Prsteň by nedokázal zdvojnásobiť poklad, ale bola by šanca, že z 1 výlovu by ste dostali 2 rôzne alebo rovnaké poklady -> ak by ste normálne vylovili diamantovú truhlu a použil by sa tento efekt z prsteňu, nemali by ste 2 diamantové truhly z prsteňu, jedine že by sa vám pošťastilo, že by aj z toho druhého výlovu bola truhla.

Prsteň pre dungeony - tu ma napadla mechanika, ktorá tu už na serveri je, a to je efekt šťastia z talismanu. Tento by však fungoval trochu inak a to tak, že by bolo max. 5% na získanie bonusového lootu. Tento prsteň by ale nedokázal dropovať legendárne predmety ( drahokamy , zbrane,... diamantová truhla by dropovať asi mohla ) slúžil by iba na dropovanie bežných vecí a nanajvýš epic vecí ( prachy na solowb a dungeonovú surovinu, ako napríklad kameň duší v prusmyku... ). Pri talismane sú % dosť vysoké na dropnutie napríklad tej dungeonovej suroviny alebo prachu pre solowb a to v každom dungeone ( aspoň mi to tak príde ). Prsteň by zafungoval LEN ak ste bossovi/mobovi dávali dmg iba s týmto prsteňom v druhej ruke a mali ste na ňom topdmg ( prsteň by sa tak nedal zneužívať iba na lástovanie, že by ste dmgovali krystalickým a lástli bossa týmto špeciálnym, + by tento spôsob zabránil tomu, že ak by vám niekto vyžieral last hity, tak ten loot dostanete vždy, pokiaľ máte najvyšší topdmg ) Ak by sa prsteň aktivoval, dropol by vám maximálne 1 predmet z tohto efektu. Pre každý dungeon by boli iné % pre tie dané itemy, ktoré môžete získať. Fungovalo by to ako poklad pri rybárstve. Máte na to vlastne 5% a keď sa efekt aktivuje, tak by to ešte potom "rollovalo" item ktorý vám to výsledne dá. Pre príklad: 45% prach na solowb, 45% dungeonová surovina, 9% epic item, 1% diamantová truhla.

Tieto prstene by sa craftili a vylepšovali následovne:
Výroba prsteňu pre rybárčenie ( rybársky prsteň ) - perly + prášky z periel, návod pre výrobu by padal v miningu. ( suroviny na výrobu môžu byť iné, nič lepšie ma zatiaľ nenapadlo )
Vylepšoval by sa čiernymi perlami. Max. šanca na dvojitý výlov = 5%.

Výroba prsteňu pre dungeony ( prsteň šťastia ) - zlaté šupiny + návod pre výrobu z miningu.
Vylepšoval by sa práškami z hlavonožca. Max. šanca na bonusový drop = 5%.

Pre výrobu prsteňov by boli špeciálni obchodníci na /warp dilna a pre vylepšovanie by bolo dobré zakomponovať vylepšovaciu kovadlinu, aby tam boli nejaké % na úspešné/neúspešné vylepšenie, aby to nebolo tak ľahké vymaxovať. Bol by to ten istý spôsob vylepšovania ako u kryštalického prsteňu alebo prilby. Alebo je tu aj druhá možnosť a to taká, že by vylepšovanie nebolo "gamble" ale šlo by to za nejaký veľký počet týchto surovín postupne vylepšovať na max. úroveň.

Každý prsteň by mal maximálne 5 úrovní vylepšenia.
Malachitový prsteň - 4-8 blockový rádius ( 1-5 lvl )
- 1-5% šanca na bonusové suroviny ( 1-5 lvl )
Rybársky prsteň - 1-5% šanca na dvojitý výlov ( 1-5 lvl )
Prsteň šťastia - 1-5% šanca na bonusový loot ( 1-5 lvl )

Z tohto návrhu to je zatiaľ všetko. Ak máte nejaký dobrý nápad k tomuto návrhu, môžete ho tu pripísať. Ak sa vám niečo na návrhu nepáči, môžete to tu taktiež napísať a poprípade sa možno z toho vymyslí niečo lepšie. Ak ste to dočítali až do konca, tak Vám ďakujem :D . Prajem pekný zvyšok dňa.

- GonkManSVK

Re: Prstene

#3
Zní to pěkně. Každopádně systém vylepšování a craftění se mi nelíbí... né každý je rybář a nechce se mu utrácet hromady peněz za tyto věci proto si myslím že by bylo lepší kdyby se prsten do dungeonu vylepšoval a craftil právě například dropem z dungeonu. Mám na mysli orčí železo, kámen duší atd.....)

Re: Prstene

#5
Matykralik píše:
22 črc 2020 09:16
Zní to pěkně. Každopádně systém vylepšování a craftění se mi nelíbí... né každý je rybář a nechce se mu utrácet hromady peněz za tyto věci proto si myslím že by bylo lepší kdyby se prsten do dungeonu vylepšoval a craftil právě například dropem z dungeonu. Mám na mysli orčí železo, kámen duší atd.....)
Jj to by bolo asi lepšie no. Aj by bolo dobré, keby tie upgrady idú postupne, že by sa teda craftil za orčie železo, potom by sa vylepšoval pekelnými kameňmi, rituálnymi kameňmi, ornamentmi zo sirén a nakoniec kameňmi duší. Takto by to bolo asi lepšie, lebo by si to mohol vylepšovať aj nový hráč počas toho ako postupne prechádza dungeonami.

Re: Prstene

#6
ještě bych přidal třeba prsteny díky kterým by padalo víc RPG zkušeností (1 už je u horníků ale bylo by dobrý kdyby se dal vylepšovat) + z rybaření a třeba i z farmení mobek

Re: Prstene

#7
_GonkManSVK_ píše:
22 črc 2020 11:06
Matykralik píše:
22 črc 2020 09:16
Zní to pěkně. Každopádně systém vylepšování a craftění se mi nelíbí... né každý je rybář a nechce se mu utrácet hromady peněz za tyto věci proto si myslím že by bylo lepší kdyby se prsten do dungeonu vylepšoval a craftil právě například dropem z dungeonu. Mám na mysli orčí železo, kámen duší atd.....)
Jj to by bolo asi lepšie no. Aj by bolo dobré, keby tie upgrady idú postupne, že by sa teda craftil za orčie železo, potom by sa vylepšoval pekelnými kameňmi, rituálnymi kameňmi, ornamentmi zo sirén a nakoniec kameňmi duší. Takto by to bolo asi lepšie, lebo by si to mohol vylepšovať aj nový hráč počas toho ako postupne prechádza dungeonami.
Jojo to zní asi nejlépe :)