Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#31
josef04 píše:
08 říj 2020 16:50
tomator píše:
08 říj 2020 16:12
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 22:41
Ono je proste veľký problém ten hunger hlavne no, podľa mňa keby dostával hunger za hitovanie tak by to bolo dobré. Predsa len má ten vlkodlak docela veľké cooldowny na skilly, z toho ten hlavný musí ešte trafiť, takže si zrovna nemyslím, že by to 24/7 spamoval. Taktiež má minútový cooldown na aktivovanie premeny... Sú tu tiež strieborné zbrane, ktoré dávajú vlkodlakom docela vysoký damage a preto by mohol mať vlkodlak aj lepší regen cez noc, aby toho vydržal viac. Ak je tu problém s tým, že vlkodlak uteká a regeneruje sa, čo tak to spraviť tak, že keď hráč hitne vlkodlaka tak práve vtedy dostane ten regen? Ten passive skill mal byť predsa o tom, že "necíti" rany, takže by to bolo asi aj logickejšie. Dajme tomu že mu to hodí regen na 3 sekundy každý 1 krát, čo dostane hit od moba/hráča, keď mu regen vyprší, musí sa nechať hitnúť znova aby sa mu zas nahodil ( vždy by mal nanajvýš 3 sekundy regenu, nemyslím to tak že by sa to donekonečna stackovalo ) . Tým by sa vyriešil problém s utekaním, pretože by mal regen len počas fightu.
Tohle by už šlo
nešlo protože když si vyvoláš vlkodlaka tak nemá perma 40hp ale má 20 a ten zbytek mu postupně roste (díky regenu docela rychle) kdyby se přeměnil takhle ten regen tak by trvalo extrémě dlouho než by vlkodlak měl full hp aby pak mohl skočit 1. do pvp
No tak se dá ze začátku regen IV na 8 sekund

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#32
tomator píše:
08 říj 2020 22:05
josef04 píše:
08 říj 2020 16:50
tomator píše:
08 říj 2020 16:12

Tohle by už šlo
nešlo protože když si vyvoláš vlkodlaka tak nemá perma 40hp ale má 20 a ten zbytek mu postupně roste (díky regenu docela rychle) kdyby se přeměnil takhle ten regen tak by trvalo extrémě dlouho než by vlkodlak měl full hp aby pak mohl skočit 1. do pvp
No tak se dá ze začátku regen IV na 8 sekund
Najľahšie by bolo, aby mu to vždy jeho bonusové HP v premene instantne doplnilo hneď ako sa premena aktivuje ( len bonus hp podľa epmmo levelu vlkodlaka, nie všetky HP ).

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#33
CzechMinerCZ píše:
07 říj 2020 21:12
Polokojo píše:
07 říj 2020 18:04
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.
Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)

Problém vlkodlaka je v tom, že nemá možnost stát se lepším než je, což je opravdu velká nevýhoda. Možná by bylo lepší přidat equip, který by byl pro vlkodlaky. Dává to větší smysl, než jednorázový buff. Rework skillů, mimo bugování v záseku, nemá smysl, protože vlkodlak pořád bude mít strop, který nepřeleze, pokud nebude equip, který s updaty může vlkodlaka udělat silnějšího.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#34
Polokojo píše:
09 říj 2020 13:25
CzechMinerCZ píše:
07 říj 2020 21:12
Polokojo píše:
07 říj 2020 18:04


V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.
Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)

Problém vlkodlaka je v tom, že nemá možnost stát se lepším než je, což je opravdu velká nevýhoda. Možná by bylo lepší přidat equip, který by byl pro vlkodlaky. Dává to větší smysl, než jednorázový buff. Rework skillů, mimo bugování v záseku, nemá smysl, protože vlkodlak pořád bude mít strop, který nepřeleze, pokud nebude equip, který s updaty může vlkodlaka udělat silnějšího.
Vlkodlak nemá dostat rework skillů, ale celkový rework. Změna toho, jak funguje.
btw Sice se hráč nemůže posouvat dále, ale vlkodlak ze slabého kusu hov.. udělá poměrně silnýho hráče.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#37
Nejsem si jistý, kolik změn celkem proběhlo, ale pokud se pamatuju, tak naposledy tam byl jakýsi rework těch skillů (i když některé blbnou pořád)
Ono hlavní problém je dle mě v hungeru (protože to bere po nějakých sekundách 1.5 hungeru (tuším), a než vlkodlak zabije někoho (kdo dává buff meče/healy/heal kosa ;D), tak se spíš přemění na člověka
Dávat zase vlkodlakovi hunger jako má vamp by nebylo úplně to nej (k čemu by pak měl výhodu jezení)
Tak mě napadlo, že by při hitování HRÁČE dostával určitý počet hungeru (měl by šanci získat hunger) v rámci toho, aby se jeho čas do proměny (na člověka) prodloužil nějak slibněji (ale celkově by mu hunger pořád docházel, ale znatelně pomaleji, takže by musel časem začít jíst)
Bohužel na kalkulaci, aby to bylo co nejpřesnější tu nejsem, ale určitě by se někdo našel ;DDD
Snad v tom návrhu není něco Mega Broken ;)
Samu
cron