posílení vlkodlaků (hráčů)

#1
předem nepředpokládám že tady bude moc pro protože 90% serveru jsou vampové
jak určitě víte, vlkodlak není moc na serveru používaný a pár dnů jsem ho zkoušel a určitě by potřeboval buff nebo celej novej kabátek (rework)
ikdyž jsou vlkodlaci dost odolní vůči většině zbraní tak stříbrné zbraně dávají vlkodlakům obrovský DMG k tomu ikdyž má vlkodlak 40hp tak ale nemůže používat healky což je opravdu obrovský - (ikdyž je regen II super tak to nestačí) navíc už delší dobou je tady krvavá zbroj díky které vampové a lidé mají víc hp= výhoda vlkodlaků se snižuje a ikdyž je zaseknutí taky velká výhoda tak je ale jen na blízko a co jsem si všimnul tak se i dost buguje (hitnu do enemy př. mirase ale zaseknu rodyho kterej byl blíž mě ale jeho jsem nehitnul), mizení hungeru je taky moc rychlé (vampům kteří mají jídlo i z hitování mají defacto nonstop plnej hunger)
návrhy na vylepšení: (všechny ty návrhy ne ale aspon pár z nich)
snížení DMG od stříbrných zbraní (ikdyž je skoro nikdo nepoužívá tak se pořád někde někdo najde)
zvednutí hp na 50-60hp
zvednutí regenu na III
snížení mizení hungeru (mizení hungeru je opravdu extrémě rychlé a většinou právě na to vlkodlak umře)
oprava zaseknutí

je možný že mě ještě něco napadne ale kdyby aspon pár z těch věcí vyšlo tak by byl vlkodlak mnohem víc použitelný a nemuselo by být 95% hráčů na epesu vampem

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#3
ještě mě napadá přidat to že zaseknutí nebude fungovat na člena party
(darklorde tady tolik nejde o 1v1 ale hlavně o to že momentálně vlkodlaci z většiny fungují jako japonští letci za 2. sv.= někam naletí, dá zaseknutí tomu komu by měl (což stejně většinou nevyjde když zaseknutí si samo defacto vybírá koho zasekne) a já si myslím že by vlkodlak měl spíš fungovat jako tank než jen na nálet a zkusit někoho vzít sebou)
navíc vampové když mají /vb taky rychleji ztrácí hunger ale když někoho hitují tak se jim hunger vrací což vlkodlaci nemají a většinou umřou na nedostatek hungeru

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#4
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#5
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
takhle nějak jsem to myslel, schválně jsem tam psal že obojí regen i hp navíc asi ne to by byl pomalu na úrovni vládce :D

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#6
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#7
tomator píše:
07 říj 2020 14:56
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.
vlkodlak nemůže jíst všechno (jen maso EGA a zlat. jablka)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#8
tomator píše:
07 říj 2020 14:56
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.
Áno môže jesť počas jeho premeny, lenže počas toho ho môže každý hitovať jak chce. Naviac, pre upíra je možnosť získať hunger cez krev, to isté aj vlkodlak, takže osobne v tom nevidím až taký problém.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#9
josef04 píše:
07 říj 2020 15:07
tomator píše:
07 říj 2020 14:56
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.


vlkodlak nemůže jíst všechno (jen maso EGA a zlat. jablka)
Pokud vím tak turok měl vlkodlaka a nemohl jíst všechno pouze v proměně. Možná to změnili každopádně o jídlo, tedy spíše maso není vůbec nouze pomocí malé ceně a zároveň hlasování

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#10
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 15:11
tomator píše:
07 říj 2020 14:56
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.
Áno môže jesť počas jeho premeny, lenže počas toho ho môže každý hitovať jak chce. Naviac, pre upíra je možnosť získať hunger cez krev, to isté aj vlkodlak, takže osobne v tom nevidím až taký problém.
To máš sice pravdu, ale vlkodlak kdyby měl neomezený hunger, nebo získával hunger z hráče jako vampír, tak by mohl donekonečna běhat a regenerovat a byl by tak nezabitelný. Ano vampír má krve ale to je jediná věc co má a je víc než stonásobně dražší než běžné jídlo.
cron