Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#11
tomator píše:
07 říj 2020 15:14
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 15:11
tomator píše:
07 říj 2020 14:56

Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.
Áno môže jesť počas jeho premeny, lenže počas toho ho môže každý hitovať jak chce. Naviac, pre upíra je možnosť získať hunger cez krev, to isté aj vlkodlak, takže osobne v tom nevidím až taký problém.
To máš sice pravdu, ale vlkodlak kdyby měl neomezený hunger, nebo získával hunger z hráče jako vampír, tak by mohl donekonečna běhat a regenerovat a byl by tak nezabitelný. Ano vampír má krve ale to je jediná věc co má a je víc než stonásobně dražší než běžné jídlo.
krev je mnohonásobě drážší ale dává full hunger + hity do hráčů jsou zadarmo takže se to tím kompenzuje

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#12
tomator píše:
07 říj 2020 15:14
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 15:11
tomator píše:
07 říj 2020 14:56

Buffnul bych pouze ten regen III a fixnul ten bug.
Ten hunger by mi nepřišel fér, možná lehce snížit to ubývání hungeru ale rozhodně bych nepřidával hunger za hit do hráče.
Důvod je jednoduchý, vampír nemůže jíst jídlo zatím co vlkodlak ano. A vlkodlak by i s původním regenem dokázal být nesmrtelný jelikož jednoduše může utíkat a regenerovat se.
Áno môže jesť počas jeho premeny, lenže počas toho ho môže každý hitovať jak chce. Naviac, pre upíra je možnosť získať hunger cez krev, to isté aj vlkodlak, takže osobne v tom nevidím až taký problém.
To máš sice pravdu, ale vlkodlak kdyby měl neomezený hunger, nebo získával hunger z hráče jako vampír, tak by mohl donekonečna běhat a regenerovat a byl by tak nezabitelný. Ano vampír má krve ale to je jediná věc co má a je víc než stonásobně dražší než běžné jídlo.
krev je mnohonásobě drážší ale dává full hunger + hity do hráčů jsou zadarmo takže se to tím kompenzuje (až moc)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#13
josef04 píše:
07 říj 2020 15:17
tomator píše:
07 říj 2020 15:14
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 15:11


Áno môže jesť počas jeho premeny, lenže počas toho ho môže každý hitovať jak chce. Naviac, pre upíra je možnosť získať hunger cez krev, to isté aj vlkodlak, takže osobne v tom nevidím až taký problém.
To máš sice pravdu, ale vlkodlak kdyby měl neomezený hunger, nebo získával hunger z hráče jako vampír, tak by mohl donekonečna běhat a regenerovat a byl by tak nezabitelný. Ano vampír má krve ale to je jediná věc co má a je víc než stonásobně dražší než běžné jídlo.
krev je mnohonásobě drážší ale dává full hunger + hity do hráčů jsou zadarmo takže se to tím kompenzuje
To možná jo, ale v dungeonech to je docela dobrá výhoda + jde hlavně o to že pak vy vlkodlaky mohli bez problému utíkat a regenerovat se.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#14
tomator píše:
07 říj 2020 16:46
josef04 píše:
07 říj 2020 15:17
tomator píše:
07 říj 2020 15:14

To máš sice pravdu, ale vlkodlak kdyby měl neomezený hunger, nebo získával hunger z hráče jako vampír, tak by mohl donekonečna běhat a regenerovat a byl by tak nezabitelný. Ano vampír má krve ale to je jediná věc co má a je víc než stonásobně dražší než běžné jídlo.
krev je mnohonásobě drážší ale dává full hunger + hity do hráčů jsou zadarmo takže se to tím kompenzuje
To možná jo, ale v dungeonech to je docela dobrá výhoda + jde hlavně o to že pak vy vlkodlaky mohli bez problému utíkat a regenerovat se.
pokud vím tak vampové mají taky speed II a dokážou se healovat (ne regenem ale healkou což je ještě rychlejší ikdyž to něco stojí) a jediný problém je u lidí ale lidi si můžou vypít speed II/ speed III a taky hotovo (v dungeonech jsem regen u vlkodlaka snad použil 2x za celou dobu takže nvm)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#15
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#16
Ahoj, budu odpovídat na vícero věcí (Vlkodlaka docela dost používám . jsem jeden z mála no)
Rád bych se nejprve vyjádřil k tomu nekonečnému regenu: Ten regen musíte brát v potaz, že by musela být noc/ musel bych být v Pekle. Jinak přes den ten regen zmizí jako součást debuffu ze DNE. (Vlkodlak může tky krev - jednou jsem to zkoušel - na začátku Releasu Vlkodlaka jsem šel Erlegtha a byl jsem tam 1v1 - bohužel téměř hned jsem měl hunger na 3 čárkách a za jeden boj jsem použil přes 30 krve (když jsem jedl steak byl jsem EZZZY target protože jsem se nepohyboval se speedem) - ta krev u vlků nic neřeší, jen se prostě využije 2x rychleji než u vampa v PVE :DDD (CCA)
Také je tu taková věc, která vám pomůže a to je, že KDYŽ někoho zabijete máte ten efekt, kdy nepřicházíte o hunger (saturation asi) - je to sice dobré ale s takovou malou base DMG (pach často targetne ally nebo jiný target) nejste schopní nic Lástnout (vždy vám někdo vyžere lást -> navrhl bych, kdyby tam šel systém jako u bossů, že když někoho nahitujete pod půlku a on umře, dostanete saturation - to by ten problém celkem vyřešilo (Museli byste mít za a) kámoše za b) kdybyste dlouho nikoho nezabili máte zase problém s hungerem)
Kromě toho zaseknutí bych ještě reworknul to vytí (to podle mě dělá jen to, že přijdetě o hunger (nikdo koho jsem testoval nedostal žádný debuffy - ať už jsem targetoval, nebo stál u mě)
+ Vlkodlak je docela OP v podobě Healera v PVE -> máte málo HP, proměníte se, máte speed, vyhealujete se než vám zmízí regen (pokud nění noc) a pak bojujete dále
- PS: nejsem si jistý zda na vlkodlaka fungují dmge křídla, speedy vím.
Btw k těm stříbrným zbraním, sice berou hodně, ale já si myslím, že spíše kuše a luky jsou broken, proti nim nemáte ádnou šanci (udělat třebas odolnost vlkodlaka proti šipům + vytvořit sadu stříbrných luků a kuší, které střílí stříbrné šipy by bylo asi lepší, protože by na vas nemohli jit s parley II která má punch III)
Dále bych rád vyzkoušel, jak moc funguje aktivka na kosy na vlkodlaky (ono slabost wither na něco co mlatí rukou a fire a wither funguje jako bez armoru muže fungovat blbě, ale ještě jsem to nezažil :D)

No to je asi vše, k čemu jsem se dokázal vyjídřit snad vám to s něčím pomůže
Vlkouš Samu

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#17
Polokojo píše:
07 říj 2020 18:04
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.
Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#18
CzechMinerCZ píše:
07 říj 2020 21:12
Polokojo píše:
07 říj 2020 18:04
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 13:53
Buffnúť naraz hp a regen není moc dobrý nápad, buď buffnúť regen alebo hp,regen by bol asi aj lepší, s tým že damage u strieborných zbraní by mohol ostať ako je ( keďže regen by to lepšie už uhealoval ). Vlkodlak by podľa mňa tiež mohol získavať hunger hitovaním do hráča tak isto ako upír. Nepríde mi moc dobré to, aby ste uprostred boja žrali reznik s chlebom každých 10 sekúnd kvoli tomu, aby ste mohli bojovať ďalej :D To si myslím, že by aj stačilo k tomu, aby bol vlkodlak použiteľný, nie si len hodiť premenu naplácať skilly a zas premenu dole kvoli nedostatku hungeru. Podľa mňa by mal vlkodlak využívať svoju premenu tak isto dlho ako upír svoju krvelačnosť, aby sa nejak vyrovnali medzi sebou. Vlkodlakovi môže ľahko dojsť počas fightu hunger a instantne sa mu premena zruší, takže sa stáva veľmi ľahkým targetom. Ku skillom, tam asi nevidím dôvod pre úpravy, či nejaké straight buffy alebo nerfy, keďže proti každému jeho skillu môže upír stále dobre zahrať pomocou strachu a nehmotky.

Čiže pre zhrnutie:

Buff regenu na III
Pridať možnosť získavania hungeru hitovaním hráčou ( ako upír )
Fixnúť skill Zaseknuti ( údajne nefunguje jak má )
V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.
Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)
jak jsem psal, lehčí by bylo ho prostě buffnout a na nějakou dobu by byl vlkodlak drafacto k něčemu (než by přišli nové zbroje) a nebo radikální možnost celkový rework

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

#20
Ono je proste veľký problém ten hunger hlavne no, podľa mňa keby dostával hunger za hitovanie tak by to bolo dobré. Predsa len má ten vlkodlak docela veľké cooldowny na skilly, z toho ten hlavný musí ešte trafiť, takže si zrovna nemyslím, že by to 24/7 spamoval. Taktiež má minútový cooldown na aktivovanie premeny... Sú tu tiež strieborné zbrane, ktoré dávajú vlkodlakom docela vysoký damage a preto by mohol mať vlkodlak aj lepší regen cez noc, aby toho vydržal viac. Ak je tu problém s tým, že vlkodlak uteká a regeneruje sa, čo tak to spraviť tak, že keď hráč hitne vlkodlaka tak práve vtedy dostane ten regen? Ten passive skill mal byť predsa o tom, že "necíti" rany, takže by to bolo asi aj logickejšie. Dajme tomu že mu to hodí regen na 3 sekundy každý 1 krát, čo dostane hit od moba/hráča, keď mu regen vyprší, musí sa nechať hitnúť znova aby sa mu zas nahodil ( vždy by mal nanajvýš 3 sekundy regenu, nemyslím to tak že by sa to donekonečna stackovalo ) . Tým by sa vyriešil problém s utekaním, pretože by mal regen len počas fightu.
cron