Stránka 3 z 4

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 11:04
od CzechMinerCZ
josef04 píše:
07 říj 2020 21:18
CzechMinerCZ píše:
07 říj 2020 21:12
Polokojo píše:
07 říj 2020 18:04


V tomhle rozsahu by to nebylo špatné otestovat.
Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)
jak jsem psal, lehčí by bylo ho prostě buffnout a na nějakou dobu by byl vlkodlak drafacto k něčemu (než by přišli nové zbroje) a nebo radikální možnost celkový rework
Ano, to jsi napsal dost blbě. To co píšete není žádný řešení. Jediné co přichází v úvahu je celkový rework (Vytvořit pro něj jeho vlastní ekosystém - vlastní zbraně a pod.)
Btw všimněte si že v určitých aspektech je vlkodlak celkem Op. Z naprosto neschopných, slabých hráčů jako je josef nebo samuraj, dokáže udělat otravný a poměrně silný čokly.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 11:39
od josef04
CzechMinerCZ píše:
08 říj 2020 11:04
josef04 píše:
07 říj 2020 21:18
CzechMinerCZ píše:
07 říj 2020 21:12


Co tak vím, vlkodlak by měl projít celkovým reworkem.
K tomu regenu... Ne děkuji, už takhle mě zabíjí level 20 hráči jenom protože utíkají po celým pekle, regenerujou se a stunujou :)
jak jsem psal, lehčí by bylo ho prostě buffnout a na nějakou dobu by byl vlkodlak drafacto k něčemu (než by přišli nové zbroje) a nebo radikální možnost celkový rework
Ano, to jsi napsal dost blbě. To co píšete není žádný řešení. Jediné co přichází v úvahu je celkový rework (Vytvořit pro něj jeho vlastní ekosystém - vlastní zbraně a pod.)
Btw všimněte si že v určitých aspektech je vlkodlak celkem Op. Z naprosto neschopných, slabých hráčů jako je josef nebo samuraj, dokáže udělat otravný a poměrně silný čokly.
nevím jestli to mám brát jako urážku když dokážu zmlátit občas i top hráče ale to sem nepatří, ano, vlkodlak stejně jako vamp posilní hráče a udělá z nich silnější soupeře ale vlkodlak narozdíl od vampa má jeden základní problém který vamp nemá, po dosažení maximálního levelu vlkodlaka už se vlkodlak nijak neposiluje (žádné zbraně a zbroje) zatím co vampové a lidé získávají pořád lepší zbraně a zbroje a pořád se jejich možnosti rozšiřují tak vlkodlaci dosáhnou max levelu a tím to hasne (proto by bylo super kdyby vlkodlak mohl získávat taky nějaké duhy zbraní/ zbrojí) a nebo buff s tím ale že by se muselo ještě něco s tím udělat aby level 15 hráč neměl 60 hp a stejně by to tenhle problém nevyřešilo a později be se musel k tomu AT vrátit

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 13:24
od LordLait
Osobně s vlkem mám pár zkušeností .. opravdu je silný a zároveň strašně nepoužitelný .. :D obecně by potřeboval svou itemovou sadu (pouze u něj) při zabití reset a nebo alespoň zkrácení CD u skillů a regen hungeru při hitování .. poté i kdyby se mu nerfoval dmg/regen atp .. tak bude "dobře" nastavený a použitelný v "hromadném" pvp (na 1v1 je i tak zrůdně silný) ale není použitelný v delších fightech (Tudíž když se mu hodí pár "reworků" a třeba i kdyby se následně "zeslabil" fyzicky tak bych byl pro)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 13:47
od TheDarkLord173
Zabije mě level 21 v pekle, když mám na sobě top gear a v ruce silvérii, tak že si nemůžu farmit...

Nebuffujte něco, co dobré je, pouze to lidé, kteří to využívají, neumí použít...

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 14:14
od LordLait
no ono tím, že člověk aby použil buffy (tak ho to stojí 8x "maso" z hungeru) s tím, že já osobně jsem spíš na reballance (a přetvoření "priorit") než přímý buff

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 14:47
od TheDarkLord173
LordLait píše:
08 říj 2020 14:14
no ono tím, že člověk aby použil buffy (tak ho to stojí 8x "maso" z hungeru) s tím, že já osobně jsem spíš na reballance (a přetvoření "priorit") než přímý buff
? ? ? četl si prosím to, co jsem psal já ? ? ?, to ti přijde v pohodě?

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 14:49
od CzechMinerCZ
josef04 píše:
08 říj 2020 11:39
CzechMinerCZ píše:
08 říj 2020 11:04
josef04 píše:
07 říj 2020 21:18


jak jsem psal, lehčí by bylo ho prostě buffnout a na nějakou dobu by byl vlkodlak drafacto k něčemu (než by přišli nové zbroje) a nebo radikální možnost celkový rework
Ano, to jsi napsal dost blbě. To co píšete není žádný řešení. Jediné co přichází v úvahu je celkový rework (Vytvořit pro něj jeho vlastní ekosystém - vlastní zbraně a pod.)
Btw všimněte si že v určitých aspektech je vlkodlak celkem Op. Z naprosto neschopných, slabých hráčů jako je josef nebo samuraj, dokáže udělat otravný a poměrně silný čokly.
nevím jestli to mám brát jako urážku když dokážu zmlátit občas i top hráče ale to sem nepatří, ano, vlkodlak stejně jako vamp posilní hráče a udělá z nich silnější soupeře ale vlkodlak narozdíl od vampa má jeden základní problém který vamp nemá, po dosažení maximálního levelu vlkodlaka už se vlkodlak nijak neposiluje (žádné zbraně a zbroje) zatím co vampové a lidé získávají pořád lepší zbraně a zbroje a pořád se jejich možnosti rozšiřují tak vlkodlaci dosáhnou max levelu a tím to hasne (proto by bylo super kdyby vlkodlak mohl získávat taky nějaké duhy zbraní/ zbrojí) a nebo buff s tím ale že by se muselo ještě něco s tím udělat aby level 15 hráč neměl 60 hp a stejně by to tenhle problém nevyřešilo a později be se musel k tomu AT vrátit
Takže presně to, co jsem napsal. Uzavřít vlkouše do jeho vlastního "ekosystému" dejme tomu. Možnost vylepšovat třeba drápy, pomocí levlů, drahokamů.. Atd. Každopádně to už je o celkovým reworku.

Ber to spíš jako urážku. Výše jmenovaní jsou bez vlkodlaka lopaty.

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 16:12
od tomator
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 22:41
Ono je proste veľký problém ten hunger hlavne no, podľa mňa keby dostával hunger za hitovanie tak by to bolo dobré. Predsa len má ten vlkodlak docela veľké cooldowny na skilly, z toho ten hlavný musí ešte trafiť, takže si zrovna nemyslím, že by to 24/7 spamoval. Taktiež má minútový cooldown na aktivovanie premeny... Sú tu tiež strieborné zbrane, ktoré dávajú vlkodlakom docela vysoký damage a preto by mohol mať vlkodlak aj lepší regen cez noc, aby toho vydržal viac. Ak je tu problém s tým, že vlkodlak uteká a regeneruje sa, čo tak to spraviť tak, že keď hráč hitne vlkodlaka tak práve vtedy dostane ten regen? Ten passive skill mal byť predsa o tom, že "necíti" rany, takže by to bolo asi aj logickejšie. Dajme tomu že mu to hodí regen na 3 sekundy každý 1 krát, čo dostane hit od moba/hráča, keď mu regen vyprší, musí sa nechať hitnúť znova aby sa mu zas nahodil ( vždy by mal nanajvýš 3 sekundy regenu, nemyslím to tak že by sa to donekonečna stackovalo ) . Tým by sa vyriešil problém s utekaním, pretože by mal regen len počas fightu.
Tohle by už šlo

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 16:20
od LordLait
TDL (já s tím souhlasím ..) obecně si myslím, že kdyby se přidal "ekosystém", levelování drápů, reset skillů, reset hungeru při hitnutí, (něco z toho) tak ať se vlkouš klidně hodně silně nerfne ohledně dmge, regenu atp (ale ať se stvoří komplexně "rostoucí" classa a není lvl 15 vlk stejně silný jako lvl 45 vlk ..) s tím, že ono to není moc použitelné v hromadném pvp a v 1v1 to je zas zrůdně silné (takže bych byl právě pro "přehození" statů)

Re: posílení vlkodlaků (hráčů)

Napsal: 08 říj 2020 16:50
od josef04
tomator píše:
08 říj 2020 16:12
_GonkManSVK_ píše:
07 říj 2020 22:41
Ono je proste veľký problém ten hunger hlavne no, podľa mňa keby dostával hunger za hitovanie tak by to bolo dobré. Predsa len má ten vlkodlak docela veľké cooldowny na skilly, z toho ten hlavný musí ešte trafiť, takže si zrovna nemyslím, že by to 24/7 spamoval. Taktiež má minútový cooldown na aktivovanie premeny... Sú tu tiež strieborné zbrane, ktoré dávajú vlkodlakom docela vysoký damage a preto by mohol mať vlkodlak aj lepší regen cez noc, aby toho vydržal viac. Ak je tu problém s tým, že vlkodlak uteká a regeneruje sa, čo tak to spraviť tak, že keď hráč hitne vlkodlaka tak práve vtedy dostane ten regen? Ten passive skill mal byť predsa o tom, že "necíti" rany, takže by to bolo asi aj logickejšie. Dajme tomu že mu to hodí regen na 3 sekundy každý 1 krát, čo dostane hit od moba/hráča, keď mu regen vyprší, musí sa nechať hitnúť znova aby sa mu zas nahodil ( vždy by mal nanajvýš 3 sekundy regenu, nemyslím to tak že by sa to donekonečna stackovalo ) . Tým by sa vyriešil problém s utekaním, pretože by mal regen len počas fightu.
Tohle by už šlo
nešlo protože když si vyvoláš vlkodlaka tak nemá perma 40hp ale má 20 a ten zbytek mu postupně roste (díky regenu docela rychle) kdyby se přeměnil takhle ten regen tak by trvalo extrémě dlouho než by vlkodlak měl full hp aby pak mohl skočit 1. do pvp