Ahoj, jak už všichni víte, tak na epesu se včera upravovaly meče, ale tenhle problém stále přetrval. Když dostanete "pasivní spell" (z kosy, kladiva, luku) a následně druhý, tak se daný efekt replacne efektem novým, tudíž když dostanu zasebou 4 hity z kosy, každým hitem dostanu pasivku, tak dostanu 4x wither efekt, ale vždy se ten efekt replacne novým efektem, tudíž po tom posledním hitu mám stále wither efekt z toho posledního, ale u meče, když hráč dostane krvácení, tak mu nelze dát krvácení nové do doby, než mu to staré zmizí. Tudíž navrhuji, aby se i u meče krvácení replacovalo vždycky novou pasivkou, protože je celkem nepříjemné, když dostanu 5x pasivku z kosy za fight, ale já za fight dám maximálně 2x krvácení (1x pasivka, 1x buff). Myslím si, že to celkově buffne meč minimálně, spíše to bude příjemné pro hráče, kteří meče hrají, že můžete dávat s těmi 20% na pasivku skutečně každým pátým hitem krácení.
Budu rád za každý feedback a celkové reakce. (Milujem vás všechny lásky moje...)
Re: Lehké upravení krvácení
#2Souhlasím, ale v tom případě o něco snížit dmg z buffu samotného. Ať to dorovná těch několik krvácení za boj.
Re: Lehké upravení krvácení
#4Ono to nebude takový buff, protože stejně většinou po prvních 5ti hitech ve fightu hráč krvácením zasažený krvací celou dobu fightu.CzechMinerCZ píše: ↑02 lis 2020 21:37Souhlasím, ale v tom případě o něco snížit dmg z buffu samotného. Ať to dorovná těch několik krvácení za boj.
Re: Lehké upravení krvácení
#5CzechMinerCZ píše: ↑02 lis 2020 21:37Souhlasím, ale v tom případě o něco snížit dmg z buffu samotného. Ať to dorovná těch několik krvácení za boj.
Re: Lehké upravení krvácení
#6Fufen píše: ↑03 lis 2020 12:38CzechMinerCZ píše: ↑02 lis 2020 21:37Souhlasím, ale v tom případě o něco snížit dmg z buffu samotného. Ať to dorovná těch několik krvácení za boj.