Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#1
Zdravím, mám tu pre vás návrh alebo skôr koncept EPMMO skillu, ktorý ma napadol. Ide o tavenie. Tavenie bolo aj na E2 v MCMMO a jeho výhody boli, že ste mali šancu pri vypaľovaní ore získať dvojnásobok, palivo v peci vydržalo o dosť dlhšie a získavali ste ešte viac vanilla XPčok po vybraní orečok z pecí. Sú to také drobnosti, až na ten double drop, ktorý robil mining na E2 dosť dôležitý, keďže sa hralo prevažne na enchant apply ale aj healky ( goldy ). Tiež si myslím že by začalo viac ľudí ťažiť a pomaly by sa to vyrovnávalo rybárčeniu. Viem, že som robil príspevok o miningu už pred nejakou dobou ale to bolo prevažne o SoloWB, keďže aj rybárčenie má svoje. Prirovnávam mining a rybárčenie k sebe stále, pretože sú to vlastne 2 PvE skilly pre zarábanie peňazí, lenže v momentálnej chvíli je rybárčenie jednoznačne lepšie. Týmto skillom by to bolo aspoň zaujímavejšie a určite by sa mining začínal s rybárčením vyrovnávať. No, prejdime teda k samotnému skillu, vysvetlím vám, jak by sa teda level tohoto skillu získaval a aké by boli jeho výhody:

Level
Level tavení by sa získaval tak, že by záležalo na levelu vašeho miningu a kovárství, čiže by sa jednalo o novú mechaniku získavania EPMMO levelu. Level by sa počítal následovne: ( level miningu + level kovárství ) / 2 . Takže ak by ste chceli level 100 tavení, museli by ste mať obidva skilly minimálne na levelu 100 ( 100 + 100 ) / 2 = 100.
Samozrejme nemusíte mať obidva skilly na 100, môžete mať napríklad level 50 mining a level 150 kovárství, aby ste mali 100 tavení, dá sa to rôzne kombinovať.

Passivky a skill
1. Passivka: za každý 1 level tavení máte 1% šancu na získanie ďalšej suroviny z pece
Suroviny, na ktoré by fungovala passivka:

všetky ore ( až na malachit, ten by mal ostať v kovadline )
piesok
nether quartz ore

2. Passivka: Palivo v peci vydrží o 0.04x dlhšie za každý 1 level tavení ( lvl100 = 4x bonus )

3. Passivka: Na levelu 80 tavení budete získavať o 50% viac vanilla XP z vytavených surovín

4. Skill - aktivka: po kliknutí na pec sa 1/4 obsahu pece okamžite vypálí a vypálené suroviny sa vám uložia do inventára ( pri plnom inventári sa suroviny dropnú na zem, ore ktoré automaticky aktivka vypálila z pece zmiznú a ostane tam zvyšok a platila by u toho aj passivka na double drop, ale každé 1 ore vlastná šanca, ak nemáte 100% ) Cooldown: 46 - 6 sec ( -4 sec za každých 10 levelov tavení )

Názvy pre skill a passivky som nevymýšľal lebo ma nič nenapadlo, každopádne k návrhu to je všetko a ďakujem ak ste to dočítali až sem. Ak máte nejaké nápady alebo sa vám niečo na návrhu nepáči, tak to tu kľudne napíšte.

- GonkManSVK

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#5
Spíše by v budoucnu mohlo být zajímavé kdyby kovarstvi přidávalo % na úspěch v eglamarově dílně. Časem by třeba mohly přijít itemy, které by byly "nemožné" spojit bez vysokého levelu kovářství. Tohle by mi přišlo skoro jako zbytečnost, XP levely už takhle nikdo nevyužívá, více rud dává hornictví, palivo jako je uhlí nebo láva je stejně bezcenné a tohle by jejich cenu ještě snížilo.. Jediné co se mi trochu líbilo je urychlení vypalování v peci, je to podobné jako je alchemy, což by možná nemuselo být těžké, jen by se místo brewingu dala pec.

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#6
Col píše:
03 bře 2021 14:37
Spíše by v budoucnu mohlo být zajímavé kdyby kovarstvi přidávalo % na úspěch v eglamarově dílně. Časem by třeba mohly přijít itemy, které by byly "nemožné" spojit bez vysokého levelu kovářství. Tohle by mi přišlo skoro jako zbytečnost, XP levely už takhle nikdo nevyužívá, více rud dává hornictví, palivo jako je uhlí nebo láva je stejně bezcenné a tohle by jejich cenu ještě snížilo.. Jediné co se mi trochu líbilo je urychlení vypalování v peci, je to podobné jako je alchemy, což by možná nemuselo být těžké, jen by se místo brewingu dala pec.
Souhlasím s honzíkem ..

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#7
Col píše:
03 bře 2021 14:37
Spíše by v budoucnu mohlo být zajímavé kdyby kovarstvi přidávalo % na úspěch v eglamarově dílně. Časem by třeba mohly přijít itemy, které by byly "nemožné" spojit bez vysokého levelu kovářství. Tohle by mi přišlo skoro jako zbytečnost, XP levely už takhle nikdo nevyužívá, více rud dává hornictví, palivo jako je uhlí nebo láva je stejně bezcenné a tohle by jejich cenu ještě snížilo.. Jediné co se mi trochu líbilo je urychlení vypalování v peci, je to podobné jako je alchemy, což by možná nemuselo být těžké, jen by se místo brewingu dala pec.
Tohle je reálně dobrý nápad :D

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#8
Col píše:
03 bře 2021 14:37
Spíše by v budoucnu mohlo být zajímavé kdyby kovarstvi přidávalo % na úspěch v eglamarově dílně. Časem by třeba mohly přijít itemy, které by byly "nemožné" spojit bez vysokého levelu kovářství. Tohle by mi přišlo skoro jako zbytečnost, XP levely už takhle nikdo nevyužívá, více rud dává hornictví, palivo jako je uhlí nebo láva je stejně bezcenné a tohle by jejich cenu ještě snížilo.. Jediné co se mi trochu líbilo je urychlení vypalování v peci, je to podobné jako je alchemy, což by možná nemuselo být těžké, jen by se místo brewingu dala pec.
Tohle je poměrně dobrej nápad ale nemá toho moc společného s návrhem.
Souhlasím že XP navíc jsou zbytečné a paliva je dost. Ovšem nějaký další způsob získávání např. zlata by byl určitě super.
Ano, hornictví sice dává bonusové suroviny, a přesto že jich je hodně, není jich dostatek. Navíc takhle bude muset mít hráč vyexpené 2 skilly.
Zlata je na serveru málo, EGA se téměř nevyplatí craftit. Určitě jsem pro EPMMO Skill tavení. Získání více surovin + urychlené vypečení jako u alchemy.

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#9
Col píše:
03 bře 2021 14:37
Spíše by v budoucnu mohlo být zajímavé kdyby kovarstvi přidávalo % na úspěch v eglamarově dílně. Časem by třeba mohly přijít itemy, které by byly "nemožné" spojit bez vysokého levelu kovářství. Tohle by mi přišlo skoro jako zbytečnost, XP levely už takhle nikdo nevyužívá, více rud dává hornictví, palivo jako je uhlí nebo láva je stejně bezcenné a tohle by jejich cenu ještě snížilo.. Jediné co se mi trochu líbilo je urychlení vypalování v peci, je to podobné jako je alchemy, což by možná nemuselo být těžké, jen by se místo brewingu dala pec.
+1

Re: Nový EPMMO skill - tavení/smelting ( koncept )

#10
No tie passivky ktoré som tam vypísal boli presne aj v MCMMO, ono sú to také "zbytočnosti" alebo skôr drobnosti, len by ten skill bol oničom, keby sú v ňom len 2 veci. Passivky môžu byť kľudne iné, ale minimálne by tam malo byť to zdvojnásobovanie surovín z pecí a to okamžité vypaľovanie, ako u alchemy, čo ale napadlo práve mňa. Miesto tých 2 passiviek, ktoré sú teda zbytočné, by mohli byť nejaké doplňovacie skilly k miningu a kovárství? Také bonusy k tým 2 skillom, ak by ste mali tavení vylevlené.
cron