EPMMO BOOST vyšších levelů

#1
Návrh na EPMMO boosty pro hráče s vyššími levely EPMMO.
EDIT NA DRUHÉ STRANĚ TÉMATU

- Naše efekty lze prodlužovat po celých násobcích 0,5s (berserk, bonusové poškození)
- Minecraft efekty (poison, regen, resist) + krvácení pouze po celých sekundách
- Rádi si poslechneme Vaše názory

Meče:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 350
- Každých 50 levelů +1 sekunda k bonusovému poškození a trvání regenerace
- Na levelu 350+ je to 9s regen +10s dmg boost

Sekery:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 500
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání resistence
- Každých 50 levelů +0,5s k berserkovi
- Na levelu 500+ je to 9s resist + 9s berserk

Kladiva:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 500
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání slepoty a slabosti
:exclamation: Doba trvání slabosti maximálně 9s
- Na levelu 500+ je to 9s slabosti + 6s slepota
:exclamation: Už to nebere protijedy, když nejdou použít

Kosy:
- Start na levelu 150
- Konec na levelu 550
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání witheru a oslabení
- Každých 200 levelů +1s k době označení nepřítele
- Na levelu 550+ je to 9s wither a oslabení + 7s označení

Rybaření:
- Start na levelu 250
- Konec na levelu 500
- Každých 50 levelů +2% šance k výlovu pokladu + vyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity
- Na levelu 500+ je to 30% šance na vylovení pokladu + nejvyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#2
Spousta hráčů touží po zvýšení maximálního epmmo levelu a jsem rád, že se tím AT konečně zabývá.
Ty nástřely co tu jsou mi přijdou dost mimo. Na serveru nelze získat pt V set, jedinej způsob obrany proti debuffům je protijed a hp+ mají pouze pt IV zbroje. Uplně nevím, jak bych se proti 10s stunu od kladiva bránil, jak by vypadal skoro 10s regen a bonus dmg u meče. Co dál nechápu je rybaření, který se pár dní zpátky stopnulo a teď je tu návrh na level 500?

Nejdříve bych zapracoval na možnostech obrany a až pak se zabýval zvyšováním dmg (třeba taková nefritka II přišla v dost nahovno čas), stunů a debuffů.

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#3
CzechMinerCZ píše:
08 srp 2021 15:29
Uplně nevím, jak bych se proti 10s stunu od kladiva bránil, jak by vypadal skoro 10s regen a bonus dmg u meče. Co dál nechápu je rybaření, který se pár dní zpátky stopnulo a teď je tu návrh na level 500?
Úplně nechápu, kde si vzal 10s stunu od kladiva, o tom se tady vůbec nemluvilo...
Ohledně regenu, těch 10s budou mít někteří hráči nejdříve za 2 roky (s tím, kolik XP je potřeba, takže mi přijde že tu plácáš celkem nesmysly).

Myslím si, že boost epmma je potřeba a posunutí je celkem "reálné" a ty hodnoty nejsou až tak moc přepálené, když se na to podíváme z toho hlediska, že než se to naexpí na ty 350/500 levely, tak to bude trvat ještě nějaký pár měsíců nebo dokonce let, ve kterých jsou očekávány i nové zbraně či efekty.

U rybaření to bylo spíše opravení bugu, protože se upozornilo jaké nekřesťanské % někteří měli. Ano byla to oprava a teďka se řeší to, aby nám tu hráči neopouštěli server kvůli tomu, že jsme jim "ukradli" čas strávený nad expením určitého levelu.

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#4
TheDarkLord173 píše:
08 srp 2021 16:35
CzechMinerCZ píše:
08 srp 2021 15:29
Uplně nevím, jak bych se proti 10s stunu od kladiva bránil, jak by vypadal skoro 10s regen a bonus dmg u meče. Co dál nechápu je rybaření, který se pár dní zpátky stopnulo a teď je tu návrh na level 500?
Úplně nechápu, kde si vzal 10s stunu od kladiva, o tom se tady vůbec nemluvilo...
Ohledně regenu, těch 10s budou mít někteří hráči nejdříve za 2 roky (s tím, kolik XP je potřeba, takže mi přijde že tu plácáš celkem nesmysly).

Myslím si, že boost epmma je potřeba a posunutí je celkem "reálné" a ty hodnoty nejsou až tak moc přepálené, když se na to podíváme z toho hlediska, že než se to naexpí na ty 350/500 levely, tak to bude trvat ještě nějaký pár měsíců nebo dokonce let, ve kterých jsou očekávány i nové zbraně či efekty.

U rybaření to bylo spíše opravení bugu, protože se upozornilo jaké nekřesťanské % někteří měli. Ano byla to oprava a teďka se řeší to, aby nám tu hráči neopouštěli server kvůli tomu, že jsme jim "ukradli" čas strávený nad expením určitého levelu.
Budu přehlížet fakt, že jsou tvoje názory docela silně ovlivněny téměr nejvyšším levelem na mečích se solidním náskokem a že ti 10s trvající buffy v podobě regenu III, +20% dmg a krvácení přijdou balanced. To nevyvrátíš nikomu, kdo s tebou komunikuje. Fakt, že chceš aby byly meče za každou cenu nejlepší a že to má být nejhranější zbraň.

Jestli jsi tak nechápavej, tak se omlouvám - 10s trvající buffy kladiva -.
Jestliže bude hráčům trvat alespoň 2 roky dosáhnout takovýchto levelů, proč se vůbec bavíme o levelech 350-500? Proč nestačí level 200 který je již tak dvojnásobný? Proč se nemůžou další levely přidávat až v reakci na nový efekty a zbroje?
Ano, boost epmma je potřeba k posunu ale ne v obrovských a naprosto nesmyslných číslech. Měsíce se tu balancuje DMG dřeváků, seker, mečů a kos, probíhají rebalanci a teď se vše zahodí, protože vypustíme silnější buffy trvající o několik vteřin déle?

A co se rybaření týče
Na webu je jasně napsáno "Protože skill rybářství neměl žádný strop pro vypočítávání šancí na drop, provedli jsme úpravu, aby nedošlo v budoucnu k astronomickým šancím na drop, tato změna se projevuje až od levelu 250 epmmo." Tak opravuje se bug nebo zachraňuje ekonomika? Proč se něco, co se zakáže týden zpátky zase vrací zpátky do starých kolejí?

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#7
Klimki_ píše:
08 srp 2021 14:38
Návrh na EPMMO boosty pro hráče s vyššími levely EPMMO.

- Naše efekty lze prodlužovat po celých násobcích 0,5s (berserk, bonusové poškození)
- Minecraft efekty (poison, regen, resist) + krvácení pouze po celých sekundách
- Rádi si poslechneme Vaše názory

Meče:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 350
- Každých 50 levelů +1 sekunda k bonusovému poškození a trvání regenerace
:exclamation: Doba trvání regenerace maximálně 9s
- Na levelu 350+ je to 9s regen +10s dmg boost

Sekery:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 500
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání resistence
- Každých 50 levelů +0,5s k berserkovi
- Na levelu 500+ je to 9s resist + 9s berserk

Kladiva:
- Start na levelu 100
- Konec na levelu 500
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání slepoty a slabosti
:exclamation: Doba trvání slabosti maximálně 9s
- Na levelu 500+ je to 9s slabosti + 6s slepota
:exclamation: Už to nebere protijedy, když nejdou použít

Kosy:
- Start na levelu 150
- Konec na levelu 550
- Každých 100 levelů +1 sekunda k trvání witheru a oslabení
- Každých 200 levelů +1s k době označení nepřítele
- Na levelu 550+ je to 9s wither a oslabení + 7s označení

Rybaření:
- Start na levelu 250
- Konec na levelu 500
- Každých 50 levelů +2% šance k výlovu pokladu + vyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity
- Na levelu 500+ je to 30% šance na vylovení pokladu + nejvyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity
100% pro, bude mít smysl expit další level ikdyž nebude dávat takovej bonus a zabere to dost času (hlavně na vysokém levlu) a jelikož mám hodně vysoká kladiva tak by bylo fajn kdyby se přidalo třeba pár sekund na slowness (tím myslím to že dle mého kladivo má být hlavně o tom stunu a ne o weaku)

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#10
CzechMinerCZ píše:
08 srp 2021 15:29
Spousta hráčů touží po zvýšení maximálního epmmo levelu a jsem rád, že se tím AT konečně zabývá.
Ty nástřely co tu jsou mi přijdou dost mimo. Na serveru nelze získat pt V set, jedinej způsob obrany proti debuffům je protijed a hp+ mají pouze pt IV zbroje. Uplně nevím, jak bych se proti 10s stunu od kladiva bránil, jak by vypadal skoro 10s regen a bonus dmg u meče. Co dál nechápu je rybaření, který se pár dní zpátky stopnulo a teď je tu návrh na level 500?

Nejdříve bych zapracoval na možnostech obrany a až pak se zabýval zvyšováním dmg (třeba taková nefritka II přišla v dost nahovno čas), stunů a debuffů.
+1
cron