Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#11
CzechMinerCZ píše:
08 srp 2021 15:29
Spousta hráčů touží po zvýšení maximálního epmmo levelu a jsem rád, že se tím AT konečně zabývá.
Ty nástřely co tu jsou mi přijdou dost mimo. Na serveru nelze získat pt V set, jedinej způsob obrany proti debuffům je protijed a hp+ mají pouze pt IV zbroje. Uplně nevím, jak bych se proti 10s stunu od kladiva bránil, jak by vypadal skoro 10s regen a bonus dmg u meče. Co dál nechápu je rybaření, který se pár dní zpátky stopnulo a teď je tu návrh na level 500?

Nejdříve bych zapracoval na možnostech obrany a až pak se zabýval zvyšováním dmg (třeba taková nefritka II přišla v dost nahovno čas), stunů a debuffů.
+1

Re: EPMMO BOOST vyšších levelů

#14
Návrh na EPMMO boosty pro hráče s vyššími levely EPMMO - druhá verze
- Naše efekty lze prodlužovat po celých násobcích 0,5s (berserk, bonusové poškození)
- Minecraft efekty (poison, regen, resist) + krvácení pouze po celých sekundách

Meče:
- Maximální level 350, aktuálně je však uzamkneme na levelu 250
- Od levelu 150: +1 sekunda k regeneraci, každých 100 levelů další sekunda
- Od levelu 200: +0,5 sekundy k trvání bonusového poškození, každých 50 levelů 0,5s

- 100: 20% bonusového poškození na 5 sekund, 5 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
- 150: 20% bonusového poškození na 5 sekund, 6 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
- 200: 20% bonusového poškození na 5,5 sekundy, 6 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
- 250: 20% bonusového poškození na 6 sekund, 7 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
- 300: 20% bonusového poškození na 6,5 sekundy, 7 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
- 350: 20% bonusového poškození na 7 sekund, 8 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení

Sekery:
- Maximální level 500, aktuálně je však uzamkneme na levelu 300
- Od levelu 200: +1 sekunda k resistu, každých 150 levelů další sekunda
- Od levelu 150: +0,5 sekundy k trvání berserka, každých 75 levelů +0,5s

- 100: 5 sekund berserk a 5 sekund resist
- 150: 5,5 sekundy berserk 5 sekund resist
- 200: 5,5 sekundy berserk 6 sekund resist
- 225: 6 sekund berserk a 6 sekund resist
- 300: 6,5 sekundy berserk a 6 sekund resist
- 350: 6,5 sekundy berserk a 7 sekund resist
- 375: 7 sekund berserk a 7 sekund resist
- 450: 7,5 sekundy berserk a 7 sekund resist
- 500: 7,5 sekundy berserk a 8 sekund resist

Kladiva:
- Maximální level 500, aktuálně je však uzamkneme na levelu 300
- Od levelu 200: +1 sekunda k slepotě, každých 150 levelů +1s
- Od levelu 150: +1 sekunda k trvání slabosti, každých 150 levelů +1s
- Na levelu 500 +1 sekunda k trvání zpomalení

- 100: 5 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 2 sekundy slepota
- 150: 6 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 2 sekundy slepota
- 200: 6 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 3 sekundy slepota
- 300: 7 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 3 sekundy slepota
- 350: 7 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 4 sekundy slepota
- 450: 8 sekund slabost, 5 sekund zpomaleni, 4 sekundy slepota
- 500: 8 sekund slabost, 6 sekund zpomaleni, 5 sekund slepota

Kosy:
- Maximální level 550, aktuálně je však uzamkneme na levelu 325
- Od levelu 200: +1 sekunda k trvání withera a oslabení, každých 120 levelů +1s
- Na levelu 250: +0,5 DMG strašlivé rány
- Od levelu 350: +1 sekunda k trvání označení, každých 200 levelů +1s

- 100: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3 DMG, wither III a oslabení II na 5 sekund
- 200: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3 DMG, wither III a oslabení II na 6 sekund
- 250: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 6 sekund
- 325: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 7 sekund
- 350: 6 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 7 sekund
- 450: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 8 sekund
- 550: 7 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 8 sekund

Komentář k rybaření:
- Protože v rybaření byla chyba, kdy šance na výlov čehokoliv neustále rostla, zalimitovali jsme to na jednom levelu s tím, že vymyslíme, jak moc zvýhodníme hráče, kteří mají narybařený level větší == EPMMO Boost
- Na levelu 500 měli šanci na výlov pokladu 5. úrovně ve výši 36%
- Po opravě a EPMMO Boostu ta šance bude 30%
cron