Rybaření

#1
Zdravím,
Jestli to dobře chápu, tak poklady v rybaření jsou rozděleny do 5 úrovní. Nešlo by do něj zakomponovat něco podobného, jako je v hornictví horník, kdy by šlo při vyšších lvl vypnout padání pokladů 1,2,3 nebo 4 úrovně, aby se vám neustále neplnil inventář uhlím, železnými věcmi a dalším bordelem?

Re: Rybaření

#2
BlackoutMan píše:
28 led 2022 09:36
Zdravím,
Jestli to dobře chápu, tak poklady v rybaření jsou rozděleny do 5 úrovní. Nešlo by do něj zakomponovat něco podobného, jako je v hornictví horník, kdy by šlo při vyšších lvl vypnout padání pokladů 1,2,3 nebo 4 úrovně, aby se vám neustále neplnil inventář uhlím, železnými věcmi a dalším bordelem?
By ti pak padaly jen ty dobré itemy pokaždé, ne? :D

Re: Rybaření

#6
BlackoutMan píše:
28 led 2022 10:09
To není pravda padl by ti bordel,ale ne do inventáře kámen ti taky padne při kopání, ale ne do inventáře přece když to máš vypnuté.,
Porovnávat tady mining a rybaření mi přijde dost hloupé, protože nejvácnější věc z miningu je co? stará rezavá zbraň za 13k? Z rybaření dia bedny ze kterých ti může padnout tuna itemů za miliony, které ovlivňují hru absolutně největším způsobem? (+ zlaté ryby + ulity, které taky nestojí uplně málo)

Navíc u miningu si vypneš kameny, kterých vytěžíš za hodinu tisíce, z rybaření ti padne blbost 2x do minuty?

Proti, nevím proč by se rybaření měly oddělávat i ty malé nevýhody co má...

Doslova ti u téhla aktivity stačí v miningu/chiméře postavená trapka na automatické odvádění monster, co se na tebe spawnou a následně jediné co stačí je jedním očkem sledovat monitor a podle zvuku klikat jedním tlačítkem. Nejlehčí činnost na serveru a furt někdo někam píše a bojuje za to, že by se to mělo nějak upravovat, buffovat, stále jen zvyšovat % na drop lepších itemů aby ti co mají rybáře nad 200+ nemuseli díky tomu už nikdy dojít do dungeonu a všechno si prostě jenom jednoduše mohli koupit za narybařené itemy... Ano, znovu se dá argumentovat tím, že je to skill obchodování a že do oběhu dodáváš itemy, které tam očividně chybí ale nepřijde ti trochu mimo mísu si koupit full krv set jenom skrz to, že věnuješ část svého času jenom do klikání jedním tlačítkem mezitím co ostatní mlátí všemi svými prstíčky jak do klávesnice tak i někteří do myši?

:roll: https://store.steampowered.com/app/3806 ... ng_Planet/ :roll:

Re: Rybaření

#7
TheDarkLord173 píše:
28 led 2022 19:10
BlackoutMan píše:
28 led 2022 10:09
To není pravda padl by ti bordel,ale ne do inventáře kámen ti taky padne při kopání, ale ne do inventáře přece když to máš vypnuté.,
Porovnávat tady mining a rybaření mi přijde dost hloupé, protože nejvácnější věc z miningu je co? stará rezavá zbraň za 13k? Z rybaření dia bedny ze kterých ti může padnout tuna itemů za miliony, které ovlivňují hru absolutně největším způsobem? (+ zlaté ryby + ulity, které taky nestojí uplně málo)

Navíc u miningu si vypneš kameny, kterých vytěžíš za hodinu tisíce, z rybaření ti padne blbost 2x do minuty?

Proti, nevím proč by se rybaření měly oddělávat i ty malé nevýhody co má...

Doslova ti u téhla aktivity stačí v miningu/chiméře postavená trapka na automatické odvádění monster, co se na tebe spawnou a následně jediné co stačí je jedním očkem sledovat monitor a podle zvuku klikat jedním tlačítkem. Nejlehčí činnost na serveru a furt někdo někam píše a bojuje za to, že by se to mělo nějak upravovat, buffovat, stále jen zvyšovat % na drop lepších itemů aby ti co mají rybáře nad 200+ nemuseli díky tomu už nikdy dojít do dungeonu a všechno si prostě jenom jednoduše mohli koupit za narybařené itemy... Ano, znovu se dá argumentovat tím, že je to skill obchodování a že do oběhu dodáváš itemy, které tam očividně chybí ale nepřijde ti trochu mimo mísu si koupit full krv set jenom skrz to, že věnuješ část svého času jenom do klikání jedním tlačítkem mezitím co ostatní mlátí všemi svými prstíčky jak do klávesnice tak i někteří do myši?



No já myslel, že jde především o to, aby se všem na serweru, hrálo co nejlépe. ale ty máš evidentně opačný názor. Nevadí každej jsme nějakej :)

PS: nic neporovnávám to byl příklad

Re: Rybaření

#8
Já bych byl pro něco takového, s tím že by to fungovalo tak, že by se hráči podařílo vylovit item na který by byla šance jako na vylovení mince mazlíka a po aktivování by měl hráč třeba 5 nebo 10 minut a v tuto dobu by mu padaly jen věci 5.ůrovně.
Co vy na to?
cron