Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#1
1) Změnit nové WB Quaizah:
- Předem říkám, že to nenavrhuji kvůli tomu, že to má poslední dobu Dlord. Nadával jsem na to i když jsem to měl já, i když to měl někdo jiný. Takže to berte prosím
objektivně.

Důvody:
- Pokud hráč umře, do 5s je tam znova a opravdu těch 50 zlaťáků za převoz nic není
- Nemusí se tu házet potky - TOP DMGer tam přijde, umře, a takhle to opakuje pořád dokola (Nemluvím o tom, že polovinu času nejde ani hitovat, protože má ochranu
z portu, takže si to těch pár sekund topuje úplně free)
- Na WB které dropuje top tier itemy mi přijde, že je celkem blbost, že se tam nemusí plýtvat healky? Vlastně k čemu to healovat, když to dává nesmyslné IK a seš
tam do pár sekund znova.
- Dokonce i na královně vyhodíš více potek jak na tomhle "top tier" wbčku.

2) Změny ohledně raidu:
- Přidat aby z projitého raidu 6/6 měl hráč šanci alespoň 35% na démoňák (Podobně jako je to u Ilusiona), aby se mu s nějakým štěstím vrátilo alespoň něco. (V
momentální chvíli jsem ztratil motivaci to vůbec chodit, když se mi ani z 9 raidů, co jsem prošel nevrátila ani cena jednoho démoňáku)


Za jakékoliv další připomínky či návrhy budu rád. <3

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#2
Návrhy na změnu toho WB jsou kde :?: Píšeš jen proč, ale jak ne. (Jelikož jsi jeden z těch co to topdmgovali vícekrát čekal bych že dáš nějaké návrhy.) Btw mně je totálně fuk jestli se změní hlavní je, aby ta změna dávala smysl a ne že z toho bude další WB z řady dojdu topnu si to za 8min v rohu a jdu pryč.
Naposledy upravil(a) CiTrOnIxCz dne 29 dub 2022 22:01, celkem upraveno 1 x.

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#3
1.) Jestli chceš WB, ke kterému se dostaneš za 2-28 minut, máš jich na serveru minimálně 9, nevím proč by mělo každé WB být stejné, se stejným přístupem a se stejným postupem, jak se k němu chodí, jak ho topnout a co k tomu vlastně potřebuješ...
K wb potřebuješ určitou přípravu, jako na ostatní wb, jestli to chceš mít, musíš si nafarmit smaragdové mince, aby si byl schopný tam chodit opravdu rychle a jak říkáš, bez healek a potek? na královnu jsem jich házel míň :(, takže to taky není tak úplně pravda.

Chápu, že se ti to WB nelíbí, máme v plánu alespoň trochu upravit to, jak se WB chová uvnitř, s tím možná i souhlasím, ale přístup k WB (obchodník s portem před páčku) je unikátní, je pouze tady, a jak říkám, wb, kde tě smrt potrestá až tak moc, že to díky tomu nebudeš na 100% mít je na serveru pár, tak nevím, proč nemůže být jedno, kde smrt "nic" neznamená a je to čistě na schopnostech a reakcích topdmgera a frakce jako celku.

2.) Raid nemáme v plánu měnit, dropy v raidu projítém na 5-6 tier jsou 3x-5x lepší než z Andurů, cena je vysoká ale vyplatí se to chodit... (Demonak tam je aby se odstranily z oběhu, proto určitě padat na konci raidu nebude a už vůbec né s takovou šancí, jako by sis ty představoval)

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#4
TheDarkLord173 píše:
29 dub 2022 22:00
Chápu, že se ti to WB nelíbí, máme v plánu alespoň trochu upravit to, jak se WB chová uvnitř, s tím možná i souhlasím, ale přístup k WB (obchodník s portem před páčku) je unikátní, je pouze tady, a jak říkám, wb, kde tě smrt potrestá až tak moc, že to díky tomu nebudeš na 100% mít je na serveru pár, tak nevím, proč nemůže být jedno, kde smrt "nic" neznamená a je to čistě na schopnostech a reakcích topdmgera a frakce jako celku.
O jakých schopnostech a reakcích mluvíš? Protože opravdu nevím, co teď myslíš? Reálně tam přijdeš jako top dmger s invem a eckou healek, vyhazíš to na část, kde je lampa, pak nějakým způsobem přejdeš létající část a přichází ta tvoje "nejzábavnější část, kde se prej nonstop fightí". Doslova tam top dmgerovi stačí jít s dmg křídly, skákat chvíli u wbčka (upozorňuji, že ho nikdo pár sekund nemůže hitnout ani knockout kvůli ochraně z portu), mezitím umře a takhle to opakuje pořád a pořád dokola? To mi nepřijde tedy jako něco, co zní extra zábavně a už vůbec ne jako unikátně.

A klidně si tam nechte převoz za zlaťáky, ale ať to nefunguje tak jak to funguje teď -> přijdeš, pár sekund topuješ, umřeš na ik, a do pár sekund můžeš znova.

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#5
CiTrOnIxCz píše:
29 dub 2022 21:55
Návrhy na změnu toho WB jsou kde :?: Píšeš jen proč, ale jak ne. (Jelikož jsi jeden z těch co to topdmgovali vícekrát čekal bych že dáš nějaké návrhy.) Btw mně je totálně fuk jestli se změní hlavní je, aby ta změna dávala smysl a ne že z toho bude další WB z řady dojdu topnu si to za 8min v rohu a jdu pryč.
Nejsem někdo, kdo umí psát bosse, ale kdybych se na nějakou dobu zamyslel, tak bych na něco přišel. Ale doslova je to džin, tady kdyby měl někdo hodně fantazie, tak by dokázal vymyslet fakt opravdu cokoliv.

A jde mi tu spíše o princip, aby to nebylo wb, které dává ik každých pár sekund a spawnuje sem tam ochranku, což je vlastně skoro všechno.

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#6
Pavlitko píše:
29 dub 2022 23:06
TheDarkLord173 píše:
29 dub 2022 22:00
Chápu, že se ti to WB nelíbí, máme v plánu alespoň trochu upravit to, jak se WB chová uvnitř, s tím možná i souhlasím, ale přístup k WB (obchodník s portem před páčku) je unikátní, je pouze tady, a jak říkám, wb, kde tě smrt potrestá až tak moc, že to díky tomu nebudeš na 100% mít je na serveru pár, tak nevím, proč nemůže být jedno, kde smrt "nic" neznamená a je to čistě na schopnostech a reakcích topdmgera a frakce jako celku.
O jakých schopnostech a reakcích mluvíš? Protože opravdu nevím, co teď myslíš? Reálně tam přijdeš jako top dmger s invem a eckou healek, vyhazíš to na část, kde je lampa, pak nějakým způsobem přejdeš létající část a přichází ta tvoje "nejzábavnější část, kde se prej nonstop fightí". Doslova tam top dmgerovi stačí jít s dmg křídly, skákat chvíli u wbčka (upozorňuji, že ho nikdo pár sekund nemůže hitnout ani knockout kvůli ochraně z portu), mezitím umře a takhle to opakuje pořád a pořád dokola? To mi nepřijde tedy jako něco, co zní extra zábavně a už vůbec ne jako unikátně.

A klidně si tam nechte převoz za zlaťáky, ale ať to nefunguje tak jak to funguje teď -> přijdeš, pár sekund topuješ, umřeš na ik, a do pár sekund můžeš znova.
Ale ty tu furt mluvíš o nějaké zábavnosti, když jsi schopný lukovat 2 hodiny před wb na parkouru u azacha, prosím, proč jsme nepředělali to, když to není pro ostatní frakce, krom té tvojí zábavné, to je uplně stejné...
Naposledy upravil(a) TheDarkLord173 dne 30 dub 2022 10:25, celkem upraveno 1 x.

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#8
TheDarkLord173 píše:
30 dub 2022 08:16
Pavlitko píše:
29 dub 2022 23:06
TheDarkLord173 píše:
29 dub 2022 22:00
Chápu, že se ti to WB nelíbí, máme v plánu alespoň trochu upravit to, jak se WB chová uvnitř, s tím možná i souhlasím, ale přístup k WB (obchodník s portem před páčku) je unikátní, je pouze tady, a jak říkám, wb, kde tě smrt potrestá až tak moc, že to díky tomu nebudeš na 100% mít je na serveru pár, tak nevím, proč nemůže být jedno, kde smrt "nic" neznamená a je to čistě na schopnostech a reakcích topdmgera a frakce jako celku.
O jakých schopnostech a reakcích mluvíš? Protože opravdu nevím, co teď myslíš? Reálně tam přijdeš jako top dmger s invem a eckou healek, vyhazíš to na část, kde je lampa, pak nějakým způsobem přejdeš létající část a přichází ta tvoje "nejzábavnější část, kde se prej nonstop fightí". Doslova tam top dmgerovi stačí jít s dmg křídly, skákat chvíli u wbčka (upozorňuji, že ho nikdo pár sekund nemůže hitnout ani knockout kvůli ochraně z portu), mezitím umře a takhle to opakuje pořád a pořád dokola? To mi nepřijde tedy jako něco, co zní extra zábavně a už vůbec ne jako unikátně.

A klidně si tam nechte převoz za zlaťáky, ale ať to nefunguje tak jak to funguje teď -> přijdeš, pár sekund topuješ, umřeš na ik, a do pár sekund můžeš znova.
Ale ty tu furt mluvíš o nějaké zábavnosti, když jsi schopný lukovat 2 hodiny před wb na parkouru u azacha, prosím, proč jsme nepředělali to, když to není pro ostatní frakce, krom té tvojí zábavné, to je uplně stajné...
Doslova tvůj argument když máš to wb je to, že je to zábavné wb, když se tam 20minut nonstop fightí. A nikde jsem neřekl, že mě lukovaní u azacha baví

Re: Návrhy na změnu ohledně Auren UPDATU

#10
Když už je tu tohle vlákno tak narvhnu změnu efektu u zbraní z Aurenu ( krom kuše ).

Efekt štěstí.
Samo o sobě bych efekt ponechal ovšem v tuhle chvíli funguje efekt tak že tam padají jen prášky a kameny z daného dungeonu a to s hodně nízkým %. Pro představu je to za nějakých 550 mobů 13 prášků a podobný počet kamenů což je dost slabé. Navrhuji aby se boostnuli % a přidali se jako u šťastlivcovi zbroje mince za zabití mobů jako jsou hroši lvi atd. Dále by možná bylo fajn tam přidat i s hodně malým % drop jako je dia bedna která teď nestojí nic extra takže by to nemuselo zruinovat ekonomiku.
Děkuji a pěkný den. Napalm
cron