Re: Epes Rework statů

#12
Fary48 píše:
27 čer 2022 19:49
Poslední dobou Epes nehorázně upadá a to z mnoha důvodu … pojďme ho společně oživit

Prosím vás o vyjádření píšu to sám a chtěl bych aby každej bod byl jakýmsi kompromisem s kterým buď souhlasit každý hráč

1. Rozdíl mezi vybavením
- myslím si že na epesu nejde ani tolik vidět síla jednotlivých setů a postup hráče
* navrhuji :
- za každých 10 RPG LVL +1 hp
- Zvětšit počet hp z armoru a to ve velkém
- Krvavá zbroj II +8hp
- Mrtvá zbroj II +6hp
- Chimer + Arth + 3hp
- Zesílení PVP zbraní kvůli nárůstu hp
- Zesílení PVE zbraní a přizpůsobeni HP mobek tak aby v nižších dungeonech šlo poznat že hráč už už je na vyšší úrovni
* co by to vyřešilo ?
- Zbytečná IK od bossů ( podle mého názoru zbytečná mechanika, spellům se většinou nedá vyhnout, a jsou bossové u kterých se stráví víc času na cestách zpět než v boss roomce )
- Ekonomika ( o věci bude větší zájem když budou přidávat víc HP … takhle muže každý běhat v průsmyk setu a má o 3 hp míň z celého setu )
- Rozdíl mezi nováčky a veterány ( rozdíl mezi sety je tak malý že nerozhodují srdíčka ale spíš to kdo má zrovna berserka nebo jiný buff … není problém na jeden buff z meče dat 40hp )
- Zrušení nepříjemné situace kdy počet znamená víc než vybavení a zkušenosti


2. Zrušit aspekt čistého štěstí
- Jsou lidi kteří farmí od rána do noci a nepadne jim vůbec nic … samozřejmě můžou ty itemy vycraftit ale z věci na které musíte mít taky štěstí aby vůbec padnuli
- Zrušit zbraně a armor ve skupech ( z bedny by padal normální drop + drahokamy … věci pro které se skup chodí by byli za skupinové žetony které by padnuli s klíčem za každý úspěšný skup) takhle se muže stát že člověk otevře skup a padne mu z prvního top tier item a člověk co bude chodit skup několik let nebude mít nic


3. Udělat WB drop % transparentní
- k WB proste štěstí patří ale nevidím důvod proč by si hráč nemohl vybrat jaké WB půjde podle % na drop který právě chce
- K WB se váže i WB bedna … nikoho nepotěší když po 60 pečetích dostane Lovkyni Lebek nebo vodní živel helmu. Chtělo by to udělat dropy od průsmyku výš s tím ze bedna bude dražší, to vy mohlo vyřešit i problém s tím ze některé low WB nikdo nechodí a berou si je sólo hráči … takhle by byl zájem frakcí alespoň o tu pečeť … a sólo hráč by dostal šanci na top loot za každodenní chození low wb co nic nedropuje

4. Rebalance Berku
- sekery mají teď podle mého nejslabší buff na to že se nejhůř expí tak například meče a kosy jsou o dost silnější a jsou to teď víc PVE zbraně na topování než PVP zbraně
1. proti, v pekle a nižších dungeonech s pvp by nižší level hráči dostávali nehoráznou šikanu= zamklo by se radikálně víc dungeonů a o to moc nestojím
2. asi jak psal napalm
3. určitě by to chtělo oddělit aspon ty trash dropy jako lovkyně nebo pomsta
4. byl bych pro rebalanc mečů

Napalma návrhy
5. dávalo by smysl aby WB na vyšším levlu vydrželi delší dobu (jen nedělejte WB co může být až do půlnoci pls)
6. to s počtem solo WB na nákup surovin rozhodně zní dobře, pokud by se to tak ale udělalo tak by bylo fajn aby WB měli pořád % šanci na drop dle mého

Re: Epes Rework statů

#13
Skuller píše:
27 čer 2022 21:59
Nedělej si škodu psaním návrhů na server který v rámci AT a štamgastů nechce uvítát změnu k novému. Dej tomu do konce roku čas a server zanikne.
Dmgem a těmito věcmi nové hráče nepřilákáš.. Hlavní dějová linka jenž se dělá X let.. Nevymyšlené dropování.. AT který nemá čas na server a nebo když ano je to jako již výše zmíněný Darklord který radši napíše "ne" na jakýkoliv nápad který není jeho.
Wipe a nebo nic. Mě jakožto hráče tam už nic neláká a neudrží déle než li týden
+1

Re: Epes Rework statů

#14
Struage_ píše:
29 čer 2022 16:57
Skuller píše:
27 čer 2022 21:59
Nedělej si škodu psaním návrhů na server který v rámci AT a štamgastů nechce uvítát změnu k novému. Dej tomu do konce roku čas a server zanikne.
Dmgem a těmito věcmi nové hráče nepřilákáš.. Hlavní dějová linka jenž se dělá X let.. Nevymyšlené dropování.. AT který nemá čas na server a nebo když ano je to jako již výše zmíněný Darklord který radši napíše "ne" na jakýkoliv nápad který není jeho.
Wipe a nebo nic. Mě jakožto hráče tam už nic neláká a neudrží déle než li týden
+1
+1

Re: Epes Rework statů

#15
Fary48 píše:
27 čer 2022 19:49
2. Zrušit aspekt čistého štěstí
- Jsou lidi kteří farmí od rána do noci a nepadne jim vůbec nic … samozřejmě můžou ty itemy vycraftit ale z věci na které musíte mít taky štěstí aby vůbec padnuli
- Zrušit zbraně a armor ve skupech ( z bedny by padal normální drop + drahokamy … věci pro které se skup chodí by byli za skupinové žetony které by padnuli s klíčem za každý úspěšný skup) takhle se muže stát že člověk otevře skup a padne mu z prvního top tier item a člověk co bude chodit skup několik let nebude mít nic
Pro, predstavoval by som si to tak, ze napriklad kazde "50." otvorenie truhly by sa tam tocili len legedarne predmety...

kazdopadne pisat navrhy na forum je jak hadzat hrach o stenu. :)

Re: Epes Rework statů

#16
1. Souhlasím s tím že mezi hráči co mají endgame gear a hráči co jsou na začátku není uplně tak velkej rozdíl, ano dá se poznat pokud hráč má full HP zbroj vs pokud nemá nic, ani pt V. Nejsem si ale uplně jistej jestli změna HP by ale tolik pomohla. Pokud bych si vzal přímo co si napsal tak kdyby bylo co 10 RPG levelů +1 HP tak by to na maximálním levelu dělalo 7 HP, což abych byl upřímnej není tolik, jsou to 1-3 hity (pokud si unlucky na krity tak maybe 4 hity). Tam by to chtělo to dát například na +2 HP za 10 levelů (nebo +1 HP za 5 levelů). aby to mělo nějaké poznatelný rozdíl (s tím jak je momentálně celej server nastavenej.) Určitě bych ale neměnil staty momentálních zbrojí, ty mi příjdou v pohodě tak jak jsou, akorát enchanty jsou na prd nastavený (což je bohužel chyba která tu je už od začátku serveru). Což mě přivádí k další věci a to jsou IK spelly, za mě mají bossové zbytečně moc IK spellů. Ano, někteří by jste mohli říct že ti bossové jsou jinak o ničem a nic neumí, akorát si nejsem jistý že řešit to stylem že se bossovy přidá IK spell… No není to uplně optimalní. Abych to přirovnal k jednomu bossovy, vezměte si Articuse. Tenhle boss původně neměl žádný IK (vzhledem že jsem byl jeden z lidí co ho dělali tak vím o čem mluvím). Když se potom testoval tak se to změnilo a přidalo se mu IK, kterému se v 90% nedá ani vyhnout a těch zbylých 10% je RNG a nikdo ani neví jak se mu vyhne. Problém je v tom že Articus je v dungeonu který je strašně daleko od místa kde se respawnujete a jenom dojíždění tam zabere něco přes minutu, možná víc. Což občas vyustí v to že strávíte víte času cestováním tam než u toho bosse. Ano, to IK nedává každých 10s jako Ignis ale i tak, bossové mají být o těch bossech, o tom že tam jezdíte jak blbci každých pár minut a snažíte se ho zabít. Zábavné to není a myslím si že nejsem jedinej kdo to takhle vidí. A aby to nebylo málo, máme tu druhého bosse, který je ještě víc nastavenej na dvě věci než Articus, Ignis. Boss, který neumí dělat jinačí spelly než které vám vemou buď ⅓ HP na hit nebo vám dá IK. Nemluvě o tom že tenhle boss je ještě k tomu z 80% zkopírovanej z internetu. A podobně jak u Artica, pokaždé tam musíte dojíždět, sice to není tak daleko jako Articus ale pořád když si to spočítáte tak tam jste podobně/méně jak na cestě.
Tohle byly 2 extrémní příklady toho, jak by bossové neměli fungovat (dle mého). Na serveru je mnoho bossů, kteří toto také dělají. Na což navrhuji aby se bossové upravily tak, aby nedávali IK (nebo abych jich nedávali tolik).

TLDR; Buď dát více HP za RPG level nebo nedávat vůbec a změnit jak fungují spelly u bossů (možná i změnit spelly tak i tak).

2. RNG k RPG patří, je to hlavní podstata RPG které se nikdy nezbavíš. Jde to ale nějakým způsobem omezit, což tu nějaká snaha byla, ale příjde mi že se to akorát prohloubilo. Jedním z těchto způsobů bylo přidání možnosti craftit zbraně/zbroje. Problémem je že aby jste mohli udělat nějakou část zbroje nebo zbraň tak musíte doufat v několik RNG dropů (Návod a suroviny na crafting), kdy se tyhle věcí
někdy sehnávají 100x hůř než samotnej item. Abych dal nějakej přímej příklad, tak si vezmem třeba Krvavou bestii. Na bestii potřebujete návod, který získate buďto z WB Amarante, ze solobosse Zorotha, minibosse Popravčího a drop z bedny. Pokud bych bral člověka, který se nechce moc zapojovat do WB tak automaticky nám vypadává Amarante. Zbývá nám soloboss, miniboss a bedna. Miniboss se spawnuje jednou za 6h, kdy většinu času stejně nic nedropne, nehledně na to že není jedinej člověk co ho zabíjí. Soloboss Zoroth je ještě k tomu těžší nafarmit, protože prášky na něj padaj velmi málo (nebudu tu radši ani psát jak je ten boss nastavenej). Je pravda že nafarmit na bedny přes minibosse není tak špatné, a ty dropy padají docela často, ale i tak musíte doufat v dost velký RNG. A když už vám padne návod, tak vám ještě zbývá nafarmit Démonické prachy a Vampíří kameny. Kameny se dají vycraftt z Krvavých kamenů a z krve lovce vampírů. Kdy kameny padají z dungeonu Vampírů kde farmíte i na samotného bosse. Problém ale nastává v krvi, která padá pouze z lovců, kteří mají RNG šanci na spawn na vaší resce, nebo ze 3 lokací kdy ani nemáte 100% šanci na drop. Démonické prachy se dají získat v dnešní době poměrně lehce, padá z hodně věcí, ale pokud bych bral člověka co chodí jednou za čas WB tak automaticky nemáme tolik šancí z WB. I tak je poměrně dost způsobů jak je získat, problém však nastává v tom, že minibossové jsou všichni časoví a nemáte ani
100% šanci že tam budou pokud příjdete (stejně tak jako drop). Nejvíc padá ze solobossů, kdy musíte minimálně nafarmit na 25 bossů (pokud by jste byli RNG).

TLDR; Není to uplně idealní, na to kolik toho musíte udělat/nafarmit. Sice ano, máte třeba nejlepší zbraň na serveru potom, ale stojí to za to do toho dát x desítek dní času? (možná i více). Kdy vám ta zbraň padne pravděpodobně ze solobosse/minbosse kdy na ni farmíte. Farmění by měla být zábava, ne z donucení a že u toho strávíte něskutečně mnoho dní.

Abych vám to přirovnal k tomu co bylo na E2. Na E2 se farmilo vše z dungeonů. pokud jste si chtěli něco vycraftit museli jste si na to nafarmit v dungeonech. Možná si říkate v čem je to rozdílné… Je to přesněji v jedné věci, a to že vše se dalo získat z klasických mobek, ano byly itemy které padaly jenom z minibossů, ale těch bylo málo. Na E3 se strašně spoléhá na ty časové bosse, kteří jsou velmi časově nároční. A většinu času to není ani zábava. Pokud chcete na něco farmit tak by to mělo být do nějaké části zábavné, ne že čekáte x hodin na to až se vám spawne boss a doufáte že vám něco padne. Nebo farmíte x desítek hodin na bosse, kdy si ani nejste jistí že vám něco padne.
Navrhoval bych tedy přidat, aby materiály na craftění itemů padaly i z normalních mobek v dungeonu.

3. Co se týká WB beden, taky to není uplně optimalní jak to je momentálně nastavené. Sice máte 100% šanci na legendarní předmět, ale většinou stejně padne nějaká blbost která není worth it. Líbilo by se mi kdyby těch beden bylo více druhů, abych to nějak příblížil tak by mohli být například 3 bedny, kde by každá bedna stála jinačí počet WB trofejí, čím větší počet trofejí tím větší šance na lepší itemy.

Se skupináky moc nesouhlasím. Neříkám že by nechtěli nějakým způsobem oživit, ale žetony jsou podle mě blbost. Osobně bych byl rád kdyby se skupináky dali projít podobným způsobem jako byla Asiana na E2. Pro ty co neví, tak do tohoto “skupináku” jste se mohli dostat jenom pokud jste si nafarmily na vstup, sice jste museli být vládcem ale to se dá změnit samozřejmě xd Pokud by se na skupináky dalo farmit tak by to eliminovalo to, že tu člověk musí být ve stejný čas a prát se o last na bossovi, kterého většinu času ani nevidíte. Nemluvě o tom že i když to někdo lastne tak se tam poslední dobou ani nejde, hlavně z důvodu protože se to nevyplatí za to co tam vyházíte. Dále by asi nebylo špatné kdyby skupináky měli více obtížností, podle kterých by se i rozhodovala odměna.

4. “ale nevidím důvod proč by si hráč nemohl vybrat jaké WB půjde podle % na drop který právě chce” - S tímhle souhlasím, podle mě není jediný důvod proč by % na drop měli být něco tajného, i kdyby to bylo jenom na wiki.

EPMMO je podle mě v pořádku, neříkám že je uplně dokonalé, ale tak jak momentálně nastavené tak je do určité míry v pohodě, občas sice je problém s tím že někdo dá 10 kritiků po sobě a někdo ani jeden, ale to k tomu patří. Podobně to má i MCMMO.

5. Ačkoliv jsem na tomto bossovi nebyl, tak mě docela znepokojuje jak ho tady popisuješ. Quaizah pokud se nepletu tak je endgame boss, ze kterého padají nejlepší věci na serveru a pokud se dá zabít solo za 8 minut… Tak je něco špatně.

Tohle by bylo asi vše co jsem chtěl říct ohledně věci co tu byli zmíněny, je tu ještě něco o čem se chci vyjadřít, pokud vás to nezajímá, číst to nemusíte

—----------------------------------------------------------------------------------------------------


O čem se chci vyjádřit? Je to motivace ze strany Admin Teamu. Ačkoliv sice už na serveru aktivně nehraji už nějakou dobou, tak pořád sleduju novinky a někdy když si to čtu, tak mi příjde že Admin Team ztratil motivaci server někam posunout, neříkám že jsou na tom všichni stejně, ale prostě ta motivace a zápal prostě zmizely. Vždy když se o něčem takovém zmíním tak mi vždy někdo řekne, že se i tak na něčem pracuje. Tohle naprosto chápu, ale problém je že to není vidět a potom to akorát vypadá že server upadá. Neříkám že by jste měli říkat každej den na čem se pracuje nebo co se udělalo, ale kdyby bylo jednou za čas něco, třeba nějakej leak z updatu který by se postoval jak na discord, tak i na další ostatní sociální sítě. Což mě přivádí k další věci a to je discord. Discord je jedna z největší sociálních platforem na světě a upřímně bych se divil kdyby byl někdo, kdo hraje hry a nemá discord. Už jsem jednou ohledně tohodle psal AT a abych byl upřímnej mám pocit že jsem ani nedostal odpověď a jestli ano tak nebyla moc jasná (byl bych teda rád kdyby se někdo k tomu vyjádřil). Na discordu je momentálně xxx počet lidí a věřím tomu, že kdyby se změnilo jak ten server funguje tak by se někteří i přišli podívat a začít i klidně hrát znovu. + pokud by se dávali nějaké changelogy/leaky tak by to určitě oživilo. Což mě přivádí asi poslední k věci, která mě docela mrzí že se neřeší a to je balancing. Jednou za čas byl balancing, to ano ale jednou za čas je prostě málo pro RPG. Vím co dělat RPG server obnáší a že to není jednoduché něco měnit, ale když by se to měnilo dejme tomu jednou za týden do doby než by to bylo opravdu balancované by serveru určitě neuškodilo (tohle by dokázal dělat jeden člověk společně s komunitou).

Možná si říkáte proč tohle píšu. Určitě nejsem jedinej který to takhle měl, ale se serverem jsem vyrůstal a je pro mě smutné, když vidím v jakém stavu server je. I když to nevypadá tak mi na serveru pořád záleží a chci vidět server fungovat ještě dlouho, ale s tím jak to momentálně vypadá, tak nejde být pozitivní :/ Naše mozky si pamatují lépe než věci doopravdy byly, to přiznávám. V nějakých situacích to ale bohužel doopravdy bylo lepší. Neříkám že by měli být věci jako za stara, ale někteřé věci co byly za stara byly opravdu lepší a zábavnější než jsou momentálně na serveru.

Re: Epes Rework statů

#17
Napalm píše:
27 čer 2022 21:57
5) Rework WB Quaizah. Jak všichni víme Džinos je jedno z nejhorších nejspíše i nejhorší WB co kdy na Epesu bylo. WB je originální ledatak lítající fází která je ovšem o ničem a lepší je i démon na drakovy. Jediné co WB pořádně dělá je že okolo sebe hází spelly s velkým dmgem které ani nejsou vidět v chatu nebo spawnuje ochranku co dává nějakých 6 srdcí na hit. Nadále mi připadá že pokud je WB nejlepší tak nemá jít zabít i pokud je free během 8 minut.
Idk nepamatuju si kdy naposledy přišel boss který by mě ohromil svojí komplexností a originalitou. Doslova většina bossu poloWB a soloWB nejsou zcela originální většina z nich má spelly které jsi schopný vidět tak na 3 dalších místech a reálně si myslím že pro originalitu není na epesu ani místo protože když bys přidal bosse který by dobře fungoval a vypadal nikdo by si nezahrál s tím jaké lagy by to přineslo. Zrovna ty nejsi nejlepší člověk abys posuzoval co je originální a co ne když tvůj největší podpis na epesu byl pokladový parkour který vypadal jako bys ho dělal v singleplayeru a jeho největší originalitou bylo to že se nedal dokončit. Druhá věc je že to WB není udělané tak že se má dát zabít do 8 minut ale je to díky tomu že na epesu funguje taková věc jako nastavení fast hitu která jde zrealizovat 100% času pokud je WB free. Nevím jestli si o tom někdy slyšel ale zdá se mi že ne protože díky tomuto můžeš doslova zkrátit čas o polovinu snad u každého soloWB a i u některých WB. Btw zajímalo by mě jaké WB které když je free nezabiješ pod 10 minut. Reálně se mi zdá že takové wb ani neexistuje. Pokud chceš aby nějaké WB trvalo déle jak 10 minut musíš tam udělat něco aby to pro tebe mělo vůbec nějaký smysl chodit. Protože WB se absolutně chodit nevyplatí a to platí i v případě Quaizacha vem si že nám za toho 1,5 měsíce huntění Quaizacha droplo tak o 1/3 víc věcí co tobě a Arkenovi za ani ne měsích huntění andurů (pokud je teda pravda že Sekera tří přání vám padla vážně z Andura a člen AT nám o tom nelhal což asi víme jak je). Když už chceš předělat Quaizacha měla by se předělat většina WB nějakým způsobem aby mělo smysl tam být déle jak 10 minut.

Teď k témě reworku statů. Z mého pohledu není možné předělat pouze 1 WB, 1 skill nebo prostě jakoukoliv 1 samostatnou věc. Ten server má největší problém v tom že tam absolutně nic do sebe nezapadá například Hierka, která je neskutečný meme a měla být nerfnutá už alespoň s příchodem průsmyku protože aby sekera, která padá v dungu od tuším 30 byla do 70 stále nejlepší PvE sekera a abys tam měl i nejlepší a pomalu jedinej PvE meč mi nedává smysl. Když už chcete něco předělat chtělo by se to podívat na itemy co už na serveru jsou a trochu se nad nimi zamyslet viz. Hierka nebo například přilby od HP setů, ale těch věcí je víc.

Btw věc nad kterou jsem se pousmál je to jak eFary napsal že zlepšení setů by jim pomohlo aby v epes ekonomice nestáli nic. Problém je že sama ekonomika na epesu stojí za velké h protože když tuším 70% celé ekonomiky u sebe drží 2 hráči nastal někde problém a doslova ekonomice tam už není snad ani pomoci možná tak wipem.

Re: Epes Rework statů

#18
Napalm píše:
27 čer 2022 21:57
5) Rework WB Quaizah. Jak všichni víme Džinos je jedno z nejhorších nejspíše i nejhorší WB co kdy na Epesu bylo. WB je originální ledatak lítající fází která je ovšem o ničem a lepší je i démon na drakovy. Jediné co WB pořádně dělá je že okolo sebe hází spelly s velkým dmgem které ani nejsou vidět v chatu nebo spawnuje ochranku co dává nějakých 6 srdcí na hit. Nadále mi připadá že pokud je WB nejlepší tak nemá jít zabít i pokud je free během 8 minut.
Co jsme tak zjišťovali, hodně lidem se tohle WBčko nelíbí, ač určitě najde nějaké své zastánce, osobně bych ho taky rád upravil. Máte nějaké konkrétní nápady?
cron