Epes Rework statů
Napsal: 27 čer 2022 19:49
Poslední dobou Epes nehorázně upadá a to z mnoha důvodu … pojďme ho společně oživit
Prosím vás o vyjádření píšu to sám a chtěl bych aby každej bod byl jakýmsi kompromisem s kterým buď souhlasit každý hráč
1. Rozdíl mezi vybavením
- myslím si že na epesu nejde ani tolik vidět síla jednotlivých setů a postup hráče
* navrhuji :
- za každých 10 RPG LVL +1 hp
- Zvětšit počet hp z armoru a to ve velkém
- Krvavá zbroj II +8hp
- Mrtvá zbroj II +6hp
- Chimer + Arth + 3hp
- Zesílení PVP zbraní kvůli nárůstu hp
- Zesílení PVE zbraní a přizpůsobeni HP mobek tak aby v nižších dungeonech šlo poznat že hráč už už je na vyšší úrovni
* co by to vyřešilo ?
- Zbytečná IK od bossů ( podle mého názoru zbytečná mechanika, spellům se většinou nedá vyhnout, a jsou bossové u kterých se stráví víc času na cestách zpět než v boss roomce )
- Ekonomika ( o věci bude větší zájem když budou přidávat víc HP … takhle muže každý běhat v průsmyk setu a má o 3 hp míň z celého setu )
- Rozdíl mezi nováčky a veterány ( rozdíl mezi sety je tak malý že nerozhodují srdíčka ale spíš to kdo má zrovna berserka nebo jiný buff … není problém na jeden buff z meče dat 40hp )
- Zrušení nepříjemné situace kdy počet znamená víc než vybavení a zkušenosti
2. Zrušit aspekt čistého štěstí
- Jsou lidi kteří farmí od rána do noci a nepadne jim vůbec nic … samozřejmě můžou ty itemy vycraftit ale z věci na které musíte mít taky štěstí aby vůbec padnuli
- Zrušit zbraně a armor ve skupech ( z bedny by padal normální drop + drahokamy … věci pro které se skup chodí by byli za skupinové žetony které by padnuli s klíčem za každý úspěšný skup) takhle se muže stát že člověk otevře skup a padne mu z prvního top tier item a člověk co bude chodit skup několik let nebude mít nic
3. Udělat WB drop % transparentní
- k WB proste štěstí patří ale nevidím důvod proč by si hráč nemohl vybrat jaké WB půjde podle % na drop který právě chce
- K WB se váže i WB bedna … nikoho nepotěší když po 60 pečetích dostane Lovkyni Lebek nebo vodní živel helmu. Chtělo by to udělat dropy od průsmyku výš s tím ze bedna bude dražší, to vy mohlo vyřešit i problém s tím ze některé low WB nikdo nechodí a berou si je sólo hráči … takhle by byl zájem frakcí alespoň o tu pečeť … a sólo hráč by dostal šanci na top loot za každodenní chození low wb co nic nedropuje
4. Rebalance Berku
- sekery mají teď podle mého nejslabší buff na to že se nejhůř expí tak například meče a kosy jsou o dost silnější a jsou to teď víc PVE zbraně na topování než PVP zbraně
Prosím vás o vyjádření píšu to sám a chtěl bych aby každej bod byl jakýmsi kompromisem s kterým buď souhlasit každý hráč
1. Rozdíl mezi vybavením
- myslím si že na epesu nejde ani tolik vidět síla jednotlivých setů a postup hráče
* navrhuji :
- za každých 10 RPG LVL +1 hp
- Zvětšit počet hp z armoru a to ve velkém
- Krvavá zbroj II +8hp
- Mrtvá zbroj II +6hp
- Chimer + Arth + 3hp
- Zesílení PVP zbraní kvůli nárůstu hp
- Zesílení PVE zbraní a přizpůsobeni HP mobek tak aby v nižších dungeonech šlo poznat že hráč už už je na vyšší úrovni
* co by to vyřešilo ?
- Zbytečná IK od bossů ( podle mého názoru zbytečná mechanika, spellům se většinou nedá vyhnout, a jsou bossové u kterých se stráví víc času na cestách zpět než v boss roomce )
- Ekonomika ( o věci bude větší zájem když budou přidávat víc HP … takhle muže každý běhat v průsmyk setu a má o 3 hp míň z celého setu )
- Rozdíl mezi nováčky a veterány ( rozdíl mezi sety je tak malý že nerozhodují srdíčka ale spíš to kdo má zrovna berserka nebo jiný buff … není problém na jeden buff z meče dat 40hp )
- Zrušení nepříjemné situace kdy počet znamená víc než vybavení a zkušenosti
2. Zrušit aspekt čistého štěstí
- Jsou lidi kteří farmí od rána do noci a nepadne jim vůbec nic … samozřejmě můžou ty itemy vycraftit ale z věci na které musíte mít taky štěstí aby vůbec padnuli
- Zrušit zbraně a armor ve skupech ( z bedny by padal normální drop + drahokamy … věci pro které se skup chodí by byli za skupinové žetony které by padnuli s klíčem za každý úspěšný skup) takhle se muže stát že člověk otevře skup a padne mu z prvního top tier item a člověk co bude chodit skup několik let nebude mít nic
3. Udělat WB drop % transparentní
- k WB proste štěstí patří ale nevidím důvod proč by si hráč nemohl vybrat jaké WB půjde podle % na drop který právě chce
- K WB se váže i WB bedna … nikoho nepotěší když po 60 pečetích dostane Lovkyni Lebek nebo vodní živel helmu. Chtělo by to udělat dropy od průsmyku výš s tím ze bedna bude dražší, to vy mohlo vyřešit i problém s tím ze některé low WB nikdo nechodí a berou si je sólo hráči … takhle by byl zájem frakcí alespoň o tu pečeť … a sólo hráč by dostal šanci na top loot za každodenní chození low wb co nic nedropuje
4. Rebalance Berku
- sekery mají teď podle mého nejslabší buff na to že se nejhůř expí tak například meče a kosy jsou o dost silnější a jsou to teď víc PVE zbraně na topování než PVP zbraně