\nJak se do lesa volá, tak se z lesa ozývánegjo píše:\na docela dost mi jich i vyžrali,\n
Re: Vylepšní Lootování
#12Ja jenom doplnim, drop nedostava ten kdo da nejvetsi dmg, ano spadne na zem jemu, ale po (nepamatuju si presny cas) 30vterinach se stane ten drop nikoho a ztratí ochranu. Nejsem zrovna pro zakon jungle v dungeonu kde neni a nebude pvp. Zakon jungle muze mit tam kde si ten hrac muze sveho bosse chranit, tady to nelze.
Re: Vylepšní Lootování
#13\n\nJenže mně se to tak líbí.. není to pak jen o tupým klikání do bosse. Je to o načasování a taky víc o taktikce.
Re: Vylepšní Lootování
#14Jasně každému se líbí něco, nenadávám ti ani ti nic nezakazuji Akorát jsem se chtěl vyjádřit tak, že mě se to nelíbí
Re: Vylepšní Lootování
#15Vector_SVK má strašně dobrej nápad mohlo by se to udělat tak, že kdo to první hittne dostane loot ,ale jen v tom případě že do toho ,oba utočil jestli třeba přestal a utekl například na 1 Min. tak by loot šel na druhého podle mě je to nejlepší cesta jak zlepšit lootování
Re: Vylepšní Lootování
#16\n\nSkullThroneCZ píše: ↑31 pro 2017 02:58\nJa jenom doplnim, drop nedostava ten kdo da nejvetsi dmg, ano spadne na zem jemu, ale po (nepamatuju si presny cas) 30vterinach se stane ten drop nikoho a ztratí ochranu. Nejsem zrovna pro zakon jungle v dungeonu kde neni a nebude pvp. Zakon jungle muze mit tam kde si ten hrac muze sveho bosse chranit, tady to nelze.\n
\nTak to mění situaci, pokud je to tak jak povidas, tak to měním názor a jsem pro tento systém. Pokud je to jenom v dungu, kde není PVP.
Re: Vylepšní Lootování
#17Souhlasím se Skullem tam kde není PvP to nechat takhle a tam kde je to vypnout ! x)
Re: Vylepšní Lootování
#18Já bych to uděla tak, že kdo první hitne questového moba =má loot+quest
\nale pokud se nebude jednat o questového moba tak kdo dá větší DMG, má loot.
\nale pokud se nebude jednat o questového moba tak kdo dá větší DMG, má loot.
Re: Vylepšní Lootování
#19- Ten kdo spawne q. moba a ubere mu polovinu hp min. tak jeho (Navíc bych dal nějaký getinfo že hráč musí svojí ochranu "udržovat" tím že bude furt se snažit hitnout aby se zabránilo výžeru.
\n- v nonPvP dungeonech nechat most dmg -> loot a xp (Stejně musí udržovat hitování bosse, takže cca po 45sek bez hitování (i víc) by ztratil své most dmg právo)
\n- v PvP dungeonech nechat most dmg XP a třeba 25% šanci na to, že loot zůstane most dmg
\nAle spíše bych dungeony zaměřoval na nonPvP
\n- v nonPvP dungeonech nechat most dmg -> loot a xp (Stejně musí udržovat hitování bosse, takže cca po 45sek bez hitování (i víc) by ztratil své most dmg právo)
\n- v PvP dungeonech nechat most dmg XP a třeba 25% šanci na to, že loot zůstane most dmg
\nAle spíše bych dungeony zaměřoval na nonPvP
Re: Vylepšní Lootování
#20\nProblem je v tom ze Q bosse az na výjimky nespawnujes, spawnuji se samy tam kde se mota mnoho lidi (bavim se o 1. Dung.)DesTrixPlayer píše: ↑01 led 2018 02:53\n- Ten kdo spawne q. moba a ubere mu polovinu hp min. tak jeho (Navíc bych dal nějaký getinfo že hráč musí svojí ochranu "udržovat" tím že bude furt se snažit hitnout aby se zabránilo výžeru.
\n- v nonPvP dungeonech nechat most dmg -> loot a xp (Stejně musí udržovat hitování bosse, takže cca po 45sek bez hitování (i víc) by ztratil své most dmg právo)
\n- v PvP dungeonech nechat most dmg XP a třeba 25% šanci na to, že loot zůstane most dmg
\nAle spíše bych dungeony zaměřoval na nonPvP\n
\nJinak zatim neni pvp dung. Co vim.