Re: Vylepšní Lootování

#12
Ja jenom doplnim, drop nedostava ten kdo da nejvetsi dmg, ano spadne na zem jemu, ale po (nepamatuju si presny cas) 30vterinach se stane ten drop nikoho a ztratí ochranu. Nejsem zrovna pro zakon jungle v dungeonu kde neni a nebude pvp. Zakon jungle muze mit tam kde si ten hrac muze sveho bosse chranit, tady to nelze.

Re: Vylepšní Lootování

#15
Vector_SVK má strašně dobrej nápad mohlo by se to udělat tak, že kdo to první hittne dostane loot ,ale jen v tom případě že do toho ,oba utočil jestli třeba přestal a utekl například na 1 Min. tak by loot šel na druhého podle mě je to nejlepší cesta jak zlepšit lootování

Re: Vylepšní Lootování

#16
SkullThroneCZ píše:
31 pro 2017 02:58
\nJa jenom doplnim, drop nedostava ten kdo da nejvetsi dmg, ano spadne na zem jemu, ale po (nepamatuju si presny cas) 30vterinach se stane ten drop nikoho a ztratí ochranu. Nejsem zrovna pro zakon jungle v dungeonu kde neni a nebude pvp. Zakon jungle muze mit tam kde si ten hrac muze sveho bosse chranit, tady to nelze.\n
\n\n :!:
\nTak to mění situaci, pokud je to tak jak povidas, tak to měním názor a jsem pro tento systém. Pokud je to jenom v dungu, kde není PVP.

Re: Vylepšní Lootování

#19
- Ten kdo spawne q. moba a ubere mu polovinu hp min. tak jeho (Navíc bych dal nějaký getinfo že hráč musí svojí ochranu "udržovat" tím že bude furt se snažit hitnout aby se zabránilo výžeru.
\n- v nonPvP dungeonech nechat most dmg -> loot a xp (Stejně musí udržovat hitování bosse, takže cca po 45sek bez hitování (i víc) by ztratil své most dmg právo)
\n- v PvP dungeonech nechat most dmg XP a třeba 25% šanci na to, že loot zůstane most dmg
\nAle spíše bych dungeony zaměřoval na nonPvP

Re: Vylepšní Lootování

#20
DesTrixPlayer píše:
01 led 2018 02:53
\n- Ten kdo spawne q. moba a ubere mu polovinu hp min. tak jeho (Navíc bych dal nějaký getinfo že hráč musí svojí ochranu "udržovat" tím že bude furt se snažit hitnout aby se zabránilo výžeru.
\n- v nonPvP dungeonech nechat most dmg -> loot a xp (Stejně musí udržovat hitování bosse, takže cca po 45sek bez hitování (i víc) by ztratil své most dmg právo)
\n- v PvP dungeonech nechat most dmg XP a třeba 25% šanci na to, že loot zůstane most dmg
\nAle spíše bych dungeony zaměřoval na nonPvP\n
\nProblem je v tom ze Q bosse az na výjimky nespawnujes, spawnuji se samy tam kde se mota mnoho lidi (bavim se o 1. Dung.)
\nJinak zatim neni pvp dung. Co vim.
cron